Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikean mainos jossa isä rokkaa ja hinkuttaa hyllyä

Vierailija
22.03.2021 |

Ei oikeen aukea mainoksen tarina. Miten se nuoruuden bändi liittyy Ikeaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hurjalta se mainos.

Vierailija
2/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on typerä ja pakkosyöttää matutusta. Medelsvensson ei ole kadonnut minnekään ja ihan kokovalkoset/kokomustat/kokokeltaset/kokokookokset perheet on edelleen yleisin perhe omina rotuinaan. Miksi yritetään väkisin muuttaa ihmisen normaalia pariutumista? Onko väärin haluta pariutua itsensä näköisen, samat arvot omaavan henkilön kanssa? Tai ennemmin, missä vaiheessa ja kenen päätöksestä siitä tuli arveluttavaa ja paheksuttavaa? 

Mun puolesta kukin pariutukoot kenen kanssa haluaa. Kysyn vaan että kuka päätti kahden valkoihoisen pariutumisen olevan jotian tuomittavaa ja hävettävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Ikea on 2000-luvun juttu, ei Ikwan tahtiin muistella nuoruutta kasarilla ja vielä harmemmin vaimo ja lapset on eriväriä

Vierailija
4/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainos on typerä ja pakkosyöttää matutusta. Medelsvensson ei ole kadonnut minnekään ja ihan kokovalkoset/kokomustat/kokokeltaset/kokokookokset perheet on edelleen yleisin perhe omina rotuinaan. Miksi yritetään väkisin muuttaa ihmisen normaalia pariutumista? Onko väärin haluta pariutua itsensä näköisen, samat arvot omaavan henkilön kanssa? Tai ennemmin, missä vaiheessa ja kenen päätöksestä siitä tuli arveluttavaa ja paheksuttavaa? 

Mun puolesta kukin pariutukoot kenen kanssa haluaa. Kysyn vaan että kuka päätti kahden valkoihoisen pariutumisen olevan jotian tuomittavaa ja hävettävää. 

Mua ällöttää myös tuo matutus. Monessa mainoksessa harrastetaan tätä samaa, kuvottavaa.

Vierailija
5/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä siinä siis tapahtuu?

Vierailija
6/6 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea, samoin kuin Lumenekin, tyrkyttää tätä rotujen monimuotoisuutta. Inhoan näitä mainoksia.