Mies syö kalliita ruokia ja minä joudun tyytymään tonnikalaan ja makarooniin
Meillä on siis molemmilla omat rahat, mutta mies tienaa melkeen 1500e kuussa enemmän.
Kommentit (28)
Mun mies tienaa sen saman 1500 vähemmän kuin minä. Mitä viimeksi selasin tiliotettaan niin kyllä sillä riittää rahaa sisäfileeseen. Taitaa ap:n kulurakenteessa olla jotain vikaa.
Me kylläkin syödään samaa yhdessä tai vuorotellen tehtyä safkaa, mutta ruokabudjetti on jaettu 50-50.
Parisuhteessa pitäisi olla toisen tukena myötä- ja vastoinkäymisissä. Jos toisella on selkeästi paremmat tulot niin pitäisi tulla taloudellisesti vastaan. Itse jätin tuollaisen miehen kun ei ollut sympatiaa eikä halua auttaa.
Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että tonnikala ja makaroni ovat naiselle hyvää ravintoa. Niin meillä isäntäkin sanoo!
Meillä sama. Mies tienaa 5000 euroa enemmän, kuin minä.
Olemme ratkaisseet asian niin, että minä näyn aamuisin hakemassa hävikkilaatikkoja ja -60% illalla.
Minä teen ruuat, laitan kk talouskassaan 50 e ja mies loput.
Mies maksaa auton ja auton kaikki kulut.
Mulle ei jää rahaa yhtään, miehelle jää .
Ei avioehtoa.
Tonnikala on hiton kallusta. Tää on kyllä aikamoinen provo
Vierailija kirjoitti:
Provo. Oikea köyhä tietää, että tonnikala ei todellakaan ole halpaa. Esimerkiksi broileri tai jauheliha ovat selvästi halvempia.
No tietenkin se on provo, mutta niin on vastauksetkin. Ei tää niin vakavaa ole. Hyppää yli, jos ei kiinnosta.
Mihin tarvitset sitä miestä?