Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö muistaki meikittömät naiset kauneimmilta?

Vierailija
22.03.2021 |

En tiiä mut jos on liikaa ehostettu naamaa, tulee selainen efekti että se luonnollinen oma kauneus katoaa. Ja kyllä pidän että ihmisellä näkyy ihan oma sävy ja pigmentti virheet, vähän tummaa silmänalusta jne.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitahan nyt kummatkin voivat olla, meikatu ja meikitön mutta muskin meikkikuori kasvoilla kivalta tuntuu. Kyllä meikittömäänkin tottuisi silmä, uskoisin että paljon nopeammin kuin meikattuun. Tulisi varmaan monella pidettyä elämäntapansa parempina jollei olisi kehitetty mitään meikkejä.

Ei nainen tarttis oikeeestaan muuta "meikkiä" kuin karvansa. Kaulan päälle tukka ripset ja kulmat. Kaulan alle kaikki mikä sinne kasvaa. Jokin on saanut heät uskomaan että tatskat olisivat  kauniimpia, että niillä voisi korvata mukarumat karvat. Karvaista kyllä itse mieluummin katselen kuin karvatonta ja tatskattua. Tatuissa ei vaan silmä osaa vieläkään levätä

Vierailija
22/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat silmänaluset näyttävät viehättäviltä miehillä ja naisilla. Ja muutenkin ihon luonnollinen värivaihtelu, pisamat sun muut. Moni meikkaa naamasta ihan tasaisen, ehkä contourläikät lisäksi poskiin. Itse kärsin kasvojen punoituksesta ja finneistä, joita meikkaan vähän piiloon, joten en todellakaan tuomitse meikkaavia naisia. Tiedän kuitenkin monia ihmisiä joilla on luonnostaan (mielestäni) nätti iho, enkä oikein ymmärrä sen piilottamista maskin taakse. Silmä- ja huulimeikit taas menee monesti taiteesta

tätä en myöskään ymmärrä miksi moni ihminen, varsinkin nuori, meikkaa kauniin nuoren ihonsa "piiloon" ?

Uskon, että jos katselee paljon täydellisiä kuvia, oma iho näyttää virheiseltä. Mun nuoruudessa ei ollut muotia contourmeikki, mutta kuvat olivat voimakkaasti käsiteltyjä. Tuli virheellinen kuva siitä, miltä ihon pitää oikeasti näyttää. Sen jälkeen on tietenkin ollut erilaisia trendejä kuvata ihoa, muistan, kun joskus 2000-luvun puolessavälissä alkoi näkyä korostetusti ihohuokosia lehtikuvissa.

Ja toisaalta nuori ei osaa arvostaa sitä nuorta ihoaan samalla tavalla kuin vanhempi ihminen, joka on nähnyt ihon kehityskaaren. Nuorelle ihmiselle ihon nuoruus on itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on kierre. Jokaisella on oma luonnonkauneutensa syntyessä. Mutta jos kulmakarvat on ajettu ja ihohuokoset tukossa pitkäkestoisesta meikin päivittäiskäytöstä, ei naiselle jää muita vaihtoehtoja kuin veistää joka aamu naamansa kuntoon.

Vierailija
24/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltti on valttia. Itse tiedän erään keski-ikäisen naisen jolla kauniit pitkät harmaahkot oman väriset hiukset. Ei ole kaunotar mutta ihan normaalin näköinen. Jos pikkaisen olisi laittanut vaikka kevyesti värivoidetta tms. kasvoihin ja vaikka sipauksen maltillista huulipunaa olisi näyttänyt vähemmän harmaalta hiirulaiselta. Liika meikki olisi tehnyt taas tällätyn näköisen mikä ei sovi hänen ammattiinsa. Mutta ihan pienellä ehostuksella olisi jotenkin "syttynyt elämään".

Vierailija
25/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltti on valttia. Itse tiedän erään keski-ikäisen naisen jolla kauniit pitkät harmaahkot oman väriset hiukset. Ei ole kaunotar mutta ihan normaalin näköinen. Jos pikkaisen olisi laittanut vaikka kevyesti värivoidetta tms. kasvoihin ja vaikka sipauksen maltillista huulipunaa olisi näyttänyt vähemmän harmaalta hiirulaiselta. Liika meikki olisi tehnyt taas tällätyn näköisen mikä ei sovi hänen ammattiinsa. Mutta ihan pienellä ehostuksella olisi jotenkin "syttynyt elämään".

Miksi naisen pitää laittaa kemikaalitöhnää naamalleen syttyäkseen elämään? Ajatteletko samoin keski-ikäisistä miehistä? Hienoa, että tuo nainen viihtyy omissa nahoissaan!

Vierailija
26/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki on kierre. Jokaisella on oma luonnonkauneutensa syntyessä. Mutta jos kulmakarvat on ajettu ja ihohuokoset tukossa pitkäkestoisesta meikin päivittäiskäytöstä, ei naiselle jää muita vaihtoehtoja kuin veistää joka aamu naamansa kuntoon.

Tuntuu siltä, ettet oikein tiedä, mitä meikkaaminen on.

Ensinnäkin, jos ajelet kulmakarvat, nehän kasvavat varsin nopeasti takaisin. Toiseksi kulmakarvojen poistaminen ja niiden piirtäminen ei ole mikään massatrendi, vaan enemmän goottijuttu, ellei sitten puhuta 30-luvun tyylistä. Monella suomalaisella on kyllä hennot kulmakarvat, ja niiden vahvistamiseen käytetään enemmän meikkituotteita.

Meikki puhdistetaan iholta. Itse asiassa meikkivoiteen käyttö suojaa ihoa. Mä en oo käyttänyt meikkivoidetta lähes kahteen vuosikymmeneen, mutta harkitsen nyt sen aloittamista, koska mulle on tullut todella ärhäkkää aurinkoihottumaa jo nyt maaliskuussa.

Vierailija
27/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omalla kohdalla ei mene niin. On ihan vaaleat ja olemattomat kulmakarvat ja ripset. Silmätkin hailakat. Naama valkoinen/punoittava. Naamastani ei erotu mikään ilman meikkiä. Siksi minulla on laminoidut kulmat ja ripsissä kestoväri. Se riittää arkeen.

Vierailija
28/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ergt kirjoitti:

Kauniitahan nyt kummatkin voivat olla, meikatu ja meikitön mutta muskin meikkikuori kasvoilla kivalta tuntuu. Kyllä meikittömäänkin tottuisi silmä, uskoisin että paljon nopeammin kuin meikattuun. Tulisi varmaan monella pidettyä elämäntapansa parempina jollei olisi kehitetty mitään meikkejä.

Ei nainen tarttis oikeeestaan muuta "meikkiä" kuin karvansa. Kaulan päälle tukka ripset ja kulmat. Kaulan alle kaikki mikä sinne kasvaa. Jokin on saanut heät uskomaan että tatskat olisivat  kauniimpia, että niillä voisi korvata mukarumat karvat. Karvaista kyllä itse mieluummin katselen kuin karvatonta ja tatskattua. Tatuissa ei vaan silmä osaa vieläkään levätä

Totta, mulla esim kasvaa parta leassa ja kaulalla enkä juuri aja sitä. Kyllä naisen naamaan partakin sopii. Se on vain tottumiskysymys. Älkää ajako naiset viiksiä ja partaanne niin miehet tottuu siihen.

Vierailija
29/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Meikittömät on ihania. Käyn joka kesä suviksilla läähättämässä!

Vierailija
30/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ergt kirjoitti:

Mitäs sitten, kun ne ripset ja kulmat on suomalaisittain ihan vaaleat?

Vierailija
31/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ehkä, mutta näin päälle 30v kaikki väri silmistä on haalentunut ja ihosta on tullut sameamman värinen. Tykkään laittaa meikkivoiteen, peittää osittain (todella) tummat silmänaluset sekä vähän luomiväriä, kulmat, kevyt rajaus ruskealla ja poskipunaa. Näytän siistimmältä näin. 

Vierailija
32/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Niin kaunista naista ei ole olemassakaan, jota ei siististi tehty meikki kaunistaisi edelleen.

Vierailija
33/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Aina näissä glam makeup videoissa ne kaataa pari tonnia meikkiä naamaansa ja on olevinaan niin hot mutta näyttävät vaan pelleiltä. Paljon paremman näkösiä luonnollisina tai hyvin kevyesti ehostettuina. Toki, tuskin niitä kiinnostaa muiden mielipiteet mutta on outoa, että ihmisen täytyy vetää tonni pakkelia ja persvakobikinit voidakseen kokea olevansa arvokas ja kaunis.

Vierailija
34/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattu näyttää aina tunkkaiselta tai suttuiselta. 

Jos on "luonnollisesti meikattu" (typerä termi) näyttää tunkkaiselta maskilta ja kilon pakkelia käyttävä taas näyttää suttuiselta.

Itse en meikkaa enää lainkaan. Olen tullut järkiini. 

Vierailija
35/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Aina näissä glam makeup videoissa ne kaataa pari tonnia meikkiä naamaansa ja on olevinaan niin hot mutta näyttävät vaan pelleiltä. Paljon paremman näkösiä luonnollisina tai hyvin kevyesti ehostettuina. Toki, tuskin niitä kiinnostaa muiden mielipiteet mutta on outoa, että ihmisen täytyy vetää tonni pakkelia ja persvakobikinit voidakseen kokea olevansa arvokas ja kaunis.

No mutta jos nyt ei puhuta jostain "glam makeup-videoista" vaan ihan siitä, millaista meikkiä ihmiset päivittäin käyttävät. Eikö siinä ole aika suuri ero?

Vierailija
36/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis näyttää kauniilta ja ruma näyttää rumalta.

meikkaus taas on vain tapa huijata miehiä. meikkaaja teeskentelee näyttävänsä kauniimmalta kuin oikeasti on. ällöttäviä huijareita kaikki meikkaajat.

Vierailija
37/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikattu näyttää aina tunkkaiselta tai suttuiselta. 

Jos on "luonnollisesti meikattu" (typerä termi) näyttää tunkkaiselta maskilta ja kilon pakkelia käyttävä taas näyttää suttuiselta.

Itse en meikkaa enää lainkaan. Olen tullut järkiini. 

Mä en nyt kyllä mitenkään näe, että ulkonäköni alkaa näyttää suttuiselta, kun laitan ripsiväriä, ohuen ylärajauksen ja värillistä kulmageeliä. Mulla on päistään vaaleat ripset ja erittäin vaaleat kulmakarvat, joten tummentaminen tuo vähän ryhtiä naamaan ja korostaa silmiä, jotka ovat kauniin vihreät.

Vierailija
38/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaista kaunistaa sellainen pieni kevyt meikki. Mutta liika meikkaus mielestäni rumentaa ihan kaikkia. Varsinkin nykysiin vallalla olevat järkyttävät tekoripset - tarkoita sellaisia mustia ihan överi-ripsiä ja se kaamea määrä meikkivoidetta (osalla vielä silmänaluset hohtaa vaaleina - en ymmärrä tätä trendiä ollenkaan, menee joillain ihan överin näköiseksi). 

Joskus on miettinyt, että eikö miehiä häiritse yhtään tuollainen tekoripsi- kilo meikkivoidetta näky? Eikö ne huomaa sitä?

Vierailija
39/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaunis näyttää kauniilta ja ruma näyttää rumalta.

meikkaus taas on vain tapa huijata miehiä. meikkaaja teeskentelee näyttävänsä kauniimmalta kuin oikeasti on. ällöttäviä huijareita kaikki meikkaajat.

Huijata miehiä...? Miten mun meikkaaminen liittyy miehiin?

Vierailija
40/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin 50+ naisena koen olevani paremman näköinen ilman meikkiä. Tuntuu, että luonnollinenkin meikki vaan korostaa huonoja puolia.

Ja sitten olen alkanut katsoa kriittisesti telkkarissa esiintyviä suomalaisia. Miehillä on suomalaisen perunan värittömät sävyt, tukka, kulmat ja iho kaikki samaa hiekkaa. Se on ihan ok, miehet siinä keskustelevat. Mutta jos tuodaan mukaan samanlaisen värityksen omaava nainen niin hänelle pitää tummentaa kulmia, lisätä väriläiskiä poskille, suuhun ja silmiin - vai pitääkö? Miksi hän ei kelpaa? Miksi aletaan sanoa "piirteitä ei erota ellei niitä vähän meikkaa"?

Ja olen samaa mieltä ranskattarien kanssa, tummat silmänaluset ovat usein seksikkäät. Ja nainen, jolla on pörröinen, luonnollinen tukka, meikitön iho ja vähän punaa huulilla on ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän