Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö muistaki meikittömät naiset kauneimmilta?

Vierailija
22.03.2021 |

En tiiä mut jos on liikaa ehostettu naamaa, tulee selainen efekti että se luonnollinen oma kauneus katoaa. Ja kyllä pidän että ihmisellä näkyy ihan oma sävy ja pigmentti virheet, vähän tummaa silmänalusta jne.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ihan hirveältä ilman meikkiä koska mulla on huono iho. Onneksi nyt voi piiloutua maskin taakse.

Vierailija
42/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, omalla kohdalla ei mene niin. On ihan vaaleat ja olemattomat kulmakarvat ja ripset. Silmätkin hailakat. Naama valkoinen/punoittava. Naamastani ei erotu mikään ilman meikkiä. Siksi minulla on laminoidut kulmat ja ripsissä kestoväri. Se riittää arkeen.

Laminoidet kulmat, LOL. Kaikkea sitä keksitään.

Kyllä sun naamasta erottaa sen mitä siitä pitää erottaa, on hölmöä ajatella että pitäisi piirtää kulmakarvat ja ripset, mikä tarkoitus ripsilläkään on kun toista katsotaan naamaan? Kulmakarvojen asento sentään kertoo tunteista. Silmäripsistä kouhkaamista en ole koskaan tajunnut, ne ovat silmissä siksi ettei niihin pääsisi roskat niin hyvin.

Vähän sama kuin maalaisi lattiaharjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltti on valttia. Itse tiedän erään keski-ikäisen naisen jolla kauniit pitkät harmaahkot oman väriset hiukset. Ei ole kaunotar mutta ihan normaalin näköinen. Jos pikkaisen olisi laittanut vaikka kevyesti värivoidetta tms. kasvoihin ja vaikka sipauksen maltillista huulipunaa olisi näyttänyt vähemmän harmaalta hiirulaiselta. Liika meikki olisi tehnyt taas tällätyn näköisen mikä ei sovi hänen ammattiinsa. Mutta ihan pienellä ehostuksella olisi jotenkin "syttynyt elämään".

Minkälainen muumio käyttää sanaa VÄRIVOIDE?

Vierailija
44/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikeasti tajua milloin nainen on meikannut luonnollisesti ja milloin ei..

Itselleni on moni mies sanonut että on kiva kun et meikkaa ollenkaan..anteeksi nyt vaan mutta naamastani löytyy pohjustus, kulmat, luonnollinen luomiväri sekä ripsari..ei ne vaan tajua..

Vierailija
45/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näin 50+ naisena koen olevani paremman näköinen ilman meikkiä. Tuntuu, että luonnollinenkin meikki vaan korostaa huonoja puolia.

Ja sitten olen alkanut katsoa kriittisesti telkkarissa esiintyviä suomalaisia. Miehillä on suomalaisen perunan värittömät sävyt, tukka, kulmat ja iho kaikki samaa hiekkaa. Se on ihan ok, miehet siinä keskustelevat. Mutta jos tuodaan mukaan samanlaisen värityksen omaava nainen niin hänelle pitää tummentaa kulmia, lisätä väriläiskiä poskille, suuhun ja silmiin - vai pitääkö? Miksi hän ei kelpaa? Miksi aletaan sanoa "piirteitä ei erota ellei niitä vähän meikkaa"?

Ja olen samaa mieltä ranskattarien kanssa, tummat silmänaluset ovat usein seksikkäät. Ja nainen, jolla on pörröinen, luonnollinen tukka, meikitön iho ja vähän punaa huulilla on ihana.

Ei pidä, ei missään nimessä pidä. Mutta omalla kohdallani tuntuu kivemmalta, että kun laitan vähän meikkiä, silmäni korostuvat kivasti ja on mukavampi katsoa peiliin. Mun elämään mahtuu runsaasti jaksoja, jolloin en ole meikannut ollenkaan. Aloitin meikkaamisen vasta joskus parinkympin tuntumassa. Mutta usein se, etten ole kokenut ulkonäköäni kohentamisen arvoiseksi, on liittynyt siihen, että olen ollut todella masentunut. Yritän vieläkin nousta siitä suosta, joka on saanut mut tuntemaan, ettei mun kannata pukeutua kivan näköisiin vaatteisiin tai laittaa meikkiä, koska olen kuitenkin niin ruma.

Vierailija
46/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, omalla kohdalla ei mene niin. On ihan vaaleat ja olemattomat kulmakarvat ja ripset. Silmätkin hailakat. Naama valkoinen/punoittava. Naamastani ei erotu mikään ilman meikkiä. Siksi minulla on laminoidut kulmat ja ripsissä kestoväri. Se riittää arkeen.

Laminoidet kulmat, LOL. Kaikkea sitä keksitään.

Kyllä sun naamasta erottaa sen mitä siitä pitää erottaa, on hölmöä ajatella että pitäisi piirtää kulmakarvat ja ripset, mikä tarkoitus ripsilläkään on kun toista katsotaan naamaan? Kulmakarvojen asento sentään kertoo tunteista. Silmäripsistä kouhkaamista en ole koskaan tajunnut, ne ovat silmissä siksi ettei niihin pääsisi roskat niin hyvin.

Vähän sama kuin maalaisi lattiaharjan.

Ei niiden kulmakarvojen asento kyllä näy, jos on ihan vaaleat ja ohuet sitä punakkaa vaaleaa ihoa vasten.

Vierailija
47/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa, että näytän paremmalta kun iho on tasaisen värinen, eikä läikikäs, ja kulmat huolitellut ja asteen tummemmat kuin rehottavat ei-minkään-väriset ja hiukset kauniimmst vaaleilla raidoilla kuin maantievärisenä luiruna.

Vierailija
48/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ergt kirjoitti:

Kauniitahan nyt kummatkin voivat olla, meikatu ja meikitön mutta muskin meikkikuori kasvoilla kivalta tuntuu. Kyllä meikittömäänkin tottuisi silmä, uskoisin että paljon nopeammin kuin meikattuun. Tulisi varmaan monella pidettyä elämäntapansa parempina jollei olisi kehitetty mitään meikkejä.

Ei nainen tarttis oikeeestaan muuta "meikkiä" kuin karvansa. Kaulan päälle tukka ripset ja kulmat. Kaulan alle kaikki mikä sinne kasvaa. Jokin on saanut heät uskomaan että tatskat olisivat  kauniimpia, että niillä voisi korvata mukarumat karvat. Karvaista kyllä itse mieluummin katselen kuin karvatonta ja tatskattua. Tatuissa ei vaan silmä osaa vieläkään levätä

Mitäs sitten, kun ne ripset ja kulmat on suomalaisittain ihan vaaleat?

Antaa olla vaaleita. Tummatut kulmikset ainakin hyppäävät silmään yhtä ikävästi kuin mitä tekisi sammakko, pompatessaan syliin  jääkaapista jonka oletti olevan tyhjä.  Hampaat sen sijaan voi jättää hiukan kellertäviksi, niin ei oo liian kalpea naama. Harmahtava kellerrys ei mitään haittaisi, se kun ei kuitenkaan ole mitään vaarallista kuten ientulehdus ja hammaskivi. Aurinkoaisesti loistavat Trumppi-hampaat vaan jotenki masentavat, samoin ku breshneveiksi meiaktut kulmiksit. mieluummin niinpäin että omat, vaikka sitten hailakatkin kynimättömät ja värjäämättömät kulmat sekä luonnollista väriä ja osumaa ottanneet hampaat, kuhan eivät tupakoinnin takia kellerrä

Vierailija
49/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat luonnonkauniita joiden kohdalla meikki pahentaa kokonaiskuvaa. Liian raskas meikki vanhentaa.

Luonnollinen kevyt meikki on paras.

Vierailija
50/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ergt kirjoitti:

Kauniitahan nyt kummatkin voivat olla, meikatu ja meikitön mutta muskin meikkikuori kasvoilla kivalta tuntuu. Kyllä meikittömäänkin tottuisi silmä, uskoisin että paljon nopeammin kuin meikattuun. Tulisi varmaan monella pidettyä elämäntapansa parempina jollei olisi kehitetty mitään meikkejä.

Ei nainen tarttis oikeeestaan muuta "meikkiä" kuin karvansa. Kaulan päälle tukka ripset ja kulmat. Kaulan alle kaikki mikä sinne kasvaa. Jokin on saanut heät uskomaan että tatskat olisivat  kauniimpia, että niillä voisi korvata mukarumat karvat. Karvaista kyllä itse mieluummin katselen kuin karvatonta ja tatskattua. Tatuissa ei vaan silmä osaa vieläkään levätä

Mitäs sitten, kun ne ripset ja kulmat on suomalaisittain ihan vaaleat?

Antaa olla vaaleita. Tummatut kulmikset ainakin hyppäävät silmään yhtä ikävästi kuin mitä tekisi sammakko, pompatessaan syliin  jääkaapista jonka oletti olevan tyhjä.  Hampaat sen sijaan voi jättää hiukan kellertäviksi, niin ei oo liian kalpea naama. Harmahtava kellerrys ei mitään haittaisi, se kun ei kuitenkaan ole mitään vaarallista kuten ientulehdus ja hammaskivi. Aurinkoaisesti loistavat Trumppi-hampaat vaan jotenki masentavat, samoin ku breshneveiksi meiaktut kulmiksit. mieluummin niinpäin että omat, vaikka sitten hailakatkin kynimättömät ja värjäämättömät kulmat sekä luonnollista väriä ja osumaa ottanneet hampaat, kuhan eivät tupakoinnin takia kellerrä

No, mulla on ainakin suuri ero siinä, ovatko ripseni tummemmat vai vaaleat. Kasvojen ilme muuttuu heti parempaan suuntaan, kun laitan ripsiväriä. Mulla on kuitenkin hiuksetkin aika tummat (oma väri), joten heiman tummemmat kulmat ja ripset sopivat kyllä paremmin.

Vierailija
51/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei naisia haittaa maski naamalla jos on tähänn mennessä ollut aina mäski naamalla. Pitää varmaan saada tuntu että jokin kuorrute painaa ihoa. Jos ei meikki niin sitten maskin reunat. Ei meikkiä eikä maskia niin tuntuu kuin jotain puuttuisi. liian kevyt ja ilmava oloko lie silloin? Toki maskin vetää päälleen varmaan satoja kertoja nopsemmin kuin kaikki meikkiaineet. . miehet eivät oo tottuneet siihen että olisi jotain ylimäärästä naamaa vasten koko ajan. Siksi myös maski tunuu vieraalta inhalta painelastilta

Vierailija
52/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt meikki on parhaan näköinen. Huom. kevyt, eli ei mitään raskasta meikkipohjaa alle. 

Vierailija
53/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sergsrt kirjoitti:

Ei ihme ettei naisia haittaa maski naamalla jos on tähänn mennessä ollut aina mäski naamalla. Pitää varmaan saada tuntu että jokin kuorrute painaa ihoa. Jos ei meikki niin sitten maskin reunat. Ei meikkiä eikä maskia niin tuntuu kuin jotain puuttuisi. liian kevyt ja ilmava oloko lie silloin? Toki maskin vetää päälleen varmaan satoja kertoja nopsemmin kuin kaikki meikkiaineet. . miehet eivät oo tottuneet siihen että olisi jotain ylimäärästä naamaa vasten koko ajan. Siksi myös maski tunuu vieraalta inhalta painelastilta

Niin siis ei meikkaaminen tarkoita automaattisesti sitä, että käyttäisi meikkivoidetta.

Vierailija
54/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ohi aiheen mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti miesten kuvitelma että naiset meikkaa heidän takiaan, itse meikkaan itseäni varten ja se on myös hauska harrastus.. Mistähän tämä harha on lähtenyt?

Vierailija
55/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ohi aiheen mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti miesten kuvitelma että naiset meikkaa heidän takiaan, itse meikkaan itseäni varten ja se on myös hauska harrastus.. Mistähän tämä harha on lähtenyt?

En tiedä, mutta niillä, jotka tätä harhaa elättelevät, tuntuu olevan lujassa tämä käsitys.

Vierailija
56/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan meikkivoidetta enää nenään, silmien ympärille ja leukaan. Ihan sipauksen. En voi käsittää miten olen voinut olla täysin naama pakkelissa.

Mun poika teki mulle yks päivä sormella poskeen meikki tsekin. Luuli siis että mulla on meikkivoidetta. Totes "no mitä hemmettiä" kun sormeen ei jäänyt meikkikerrosta.

Vierailija
57/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömänä pitää naama ja kasvot nähdä. Kun miellyttää niin sitten meikittömänäkin näyttää kauniilta.

Kun sillä silmällä liikenteessä

Vierailija
58/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

543 kirjoitti:

Meikittömänä pitää naama ja kasvot nähdä. Kun miellyttää niin sitten meikittömänäkin näyttää kauniilta.

En meikkaa tai ole meikkaamatta sinun takiasi.

Vierailija
59/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

543 kirjoitti:

En meikkaa tai ole meikkaamatta sinun takiasi.

Kyllä sinä meikkaat kiihottaaksesi miehiä visuaalisesti. Se on naisten aivopesun tulos patriarkaatin alla.

Vierailija
60/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on melkoinen järkytys, kun näkee ihmisen ilman meikkiä. Ei siksi, että ihminen olisi ruma, vaan on niin erinäköinen.

Miksi pitää meikata niin paljon? Joku aivohäiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi