Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö muistaki meikittömät naiset kauneimmilta?

Vierailija
22.03.2021 |

En tiiä mut jos on liikaa ehostettu naamaa, tulee selainen efekti että se luonnollinen oma kauneus katoaa. Ja kyllä pidän että ihmisellä näkyy ihan oma sävy ja pigmentti virheet, vähän tummaa silmänalusta jne.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

543 kirjoitti:

Meikittömänä pitää naama ja kasvot nähdä. Kun miellyttää niin sitten meikittömänäkin näyttää kauniilta.

Kun sillä silmällä liikenteessä

En meikkaa tai ole meikkaamatta sinun takiasi.

Kyllä sinä meikkaat kiihottaaksesi miehiä visuaalisesti. Se on naisten aivopesun tulos patriarkaatin alla.

Sanopa, millä tavalla mun meikkaamiseni kiihottaa miehiä. Ja kerropa, ketä kiihotan, kun meikkaan lähtiessäni tallille, jossa on hevosia sekä naisia ja tyttöjä? Mä nimittäin teen töitä kotona muulloinkin kuin korona-aikaan, ja meikkaan yleensä, en aina, kun lähden kotoa.

Todella vaikea kyllä nähdä ripsivärin ja kiihottamisen yhteyttä.

Vierailija
62/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ohi aiheen mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti miesten kuvitelma että naiset meikkaa heidän takiaan, itse meikkaan itseäni varten ja se on myös hauska harrastus.. Mistähän tämä harha on lähtenyt?

No siitä et meikki on tapa houkutella miehiä.. meikataan itsestä hedelmällisen näkoistä(punaiset posket, isot silmät, turpeat huulet, kuulas iho jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on melkoinen järkytys, kun näkee ihmisen ilman meikkiä. Ei siksi, että ihminen olisi ruma, vaan on niin erinäköinen.

Miksi pitää meikata niin paljon? Joku aivohäiriö?

Miksi ei saisi meikata paljon? Eiköhän se ole ihan jokaisen itsensä päätettävissä, minkä verran meikkaa vai meikkaako ollenkaan.

Vierailija
64/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora Louhimo näyttäisi olevan aika lailla nätti, ehkä nätimpikin ilman battlebeast-meikkiään; on jollain videolla näyttänyt puhtaan naamansakin. Samoin tubettaja Pahalapsi, joskin osaa kyllä kieltämäti meikata itsensä aika hotiksi (vaikka ihan järkky överi onkin silloin)

Vierailija
65/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ohi aiheen mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti miesten kuvitelma että naiset meikkaa heidän takiaan, itse meikkaan itseäni varten ja se on myös hauska harrastus.. Mistähän tämä harha on lähtenyt?

No siitä et meikki on tapa houkutella miehiä.. meikataan itsestä hedelmällisen näkoistä(punaiset posket, isot silmät, turpeat huulet, kuulas iho jne)

Mä käytän rajauskynää, ripisiväriä ja kulmageeliä. Kerro nyt ihan juurta jaksaen, miten se tekee musta kiihottavan ja "hedelmällisen" näköisen.

Vierailija
66/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut on joidenkin kuvienkatselijoiden tekemiä. Oikeassa elämässä vaikka koulussa et huomaa tarkastella elävää ihmistä niin tarkasti. Et huomaa ripsiväriä tai edes pitkiä pidennyksiä. Edes mä en huomaa. On eri asia vertailla jotain kuvia netissä. En ole huomannut edes kavereiden pidennyksiä.

Vierailija
67/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI AINAKAAN SUOMALAISET NAISET SAIS IKINÄ KULKEE ILMAN MEIKKIÄ.MENEE RUOKAHALUT JOS NÄKEE SELLASEN HETI AAMUSTA. RYPPYÄ,AKNETTÄ JA LÄSKIÄ.

Vierailija
68/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa makeupapp, sillä voi poistaa meikit keltä vaan. Tulkaa sitten kertoo, kumpi paree.

https://www.independent.co.uk/life-style/makeup-removal-app-makeapp-con…

Vierailija
69/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks aina pitäisi näyttää samalta? Juhlissa samalta kuin olis tullut salilta?

Vierailija
70/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suuri osa naisista on kauniimpia meikattuina kuin naturellina.

Itse meikkaan joskus ja jouluna... en osaa.

Vierailija
71/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla mitä mieltä haluat, meikkaan silti. Ei minun tarvitse sinua miellyttääkkään.

Vierailija
72/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tubettaja Aimo Mattila vainaa (Mahariski vai mikä oli) kritisoi jollain videolla että huulia ei pitäisi meikata punaisiksi vain joiksikin helmiäisen  värisiksi

Vierailija
73/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut on joidenkin kuvienkatselijoiden tekemiä. Oikeassa elämässä vaikka koulussa et huomaa tarkastella elävää ihmistä niin tarkasti. Et huomaa ripsiväriä tai edes pitkiä pidennyksiä. Edes mä en huomaa. On eri asia vertailla jotain kuvia netissä. En ole huomannut edes kavereiden pidennyksiä.

Mä huomaan kyllä, olen lullut, että kaikki huomaa.

Kumpi meistä on oudompi/oikeassa?

Vierailija
74/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

esargser kirjoitti:

tubettaja Aimo Mattila vainaa (Mahariski vai mikä oli) kritisoi jollain videolla että huulia ei pitäisi meikata punaisiksi vain joiksikin helmiäisen  värisiksi

miksiköhän?

Vierailija
75/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on melkoinen järkytys, kun näkee ihmisen ilman meikkiä. Ei siksi, että ihminen olisi ruma, vaan on niin erinäköinen.

Miksi pitää meikata niin paljon? Joku aivohäiriö?

Mulle meikkaaminen on itseilmaisua ja taidetta. Meikkaan tosiaan paljon enkä pyri useimmiten luonnollisuuteen. Tyylit myös vaihtelee paljon sen päivän pukeutumisen mukaan. 

En ymmärrä miten se ketään häiritsee, paljonko meikkiä on jollain vieraalla ihmisellä? Miehiä en etsi, sellainen on jo kotona ja kaksi lastakin joten en edes "huijaa" ketään miesparkaa joka voisi sortua rumaan naiseen kun ei meikkikuoren alta tajunnut millainen harakka on kyseessä :D

Vierailija
76/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän rajauskynää, ripisiväriä ja kulmageeliä. Kerro nyt ihan juurta jaksaen, miten se tekee musta kiihottavan ja "hedelmällisen" näköisen.

Eli korostat silmiäsi isommiksi

Vierailija
77/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huijaamisesta on tiettyjen mielestä kysymys. Aiheesta joku voi olla jopa agressiivinen. Palstalla on ollut raivoisia kirjoituksia aiheesta.

Vierailija
78/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saattaa piirtää ne silmänsä pienemmiksikin.

Pitäiskö sun alkaa meikkamaan?

Vierailija
79/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun se pystyssä olevat huulet ovat kii hottuneina sellaiset vaaleanhelmiäisen väriset, kuulemma. Eivät suinkaan punaiset

Vierailija
80/108 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän saattaa piirtää ne silmänsä pienemmiksikin.

Pitäiskö sun alkaa meikkamaan?

Tämä on hyvä huomio. Kaikki eivät meikkaa itseään vanhanaikaisesti "kauniimmiksi". Jos isopäinen, pienet silmät omistava nainen vetää mustat sisäkajalit silmiinsä niin hän ei todellakaan meikkaa silmiään isommiksi. Ne pienenvät. Todennäköisesti nainen pitää siitä, miltä ne hänen pienet silmänsä näyttävät rock-henkisessä meikissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän