Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se tunne kun on katkera siitä, että on saanut hyviä ideoita, mutta muut ovat niistä hyötyneet :(

Vierailija
22.03.2021 |

Esim. se saamelainen joka sai palkinnon lyhytelokuvasta, jossa balettitanssija tanssii ulkona lumihangessa on oikeasti tavallaan minun idea. Hain aikoinaan Lahden taideinstituuttiin ja siinä piti tehdä hakutehtävä, johon kuvasin ystävääni balettiasussa lumisesa metsässä. Jotenkin tunne, että noita minun kuvia on katseltu ja siitä otettu idea. Aikataulullisesti sopisi.
Olen täällä aikaisemminkin puhunut siitä, miten NIghtwish on alunperin minun idea, eli se että yhdistää oopperaa ja metallimusiikkia.
Sitten ideoin kerran yhden ravintolan, josta sain palkinnonkin, mutta ei ollut koskaan varaa perustaa ravintolaa itse. No eiköhän joku sitten pöllinyt ideani ja nyt sellaisia ravintoloita on esim. Helsingissä.
Sitten vielä se, että opiskelin psykologiaa avoimessa yliopistossa ja kirjoitin esseen sotatraumojen ylisukupolvisesta siirtymisestä suomalaisessa yhteiskunnassa. No eiköhän joku dosentti senkin idean pöllinyt. Enkä koskaan päässyt itse opiskelemaan psykologiaa tai Lahden taideinstituuttiin (taideinstituuttiin sain kyllä kutsun pääsykokeisiin, mutta ei ollut varaa matkustaa niin kauas)
Vituttaa oikeasti, etät minun ajatuksia pöllitään ja niistä muut hyötyy, mutta itse en pääse ikinä minnekään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi olla hiljaa eikä kertoa kellekään mitään

Vierailija
2/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...

Anteeksi nyt, mutta nuo ideat kuulostaa semmoisilta joita useampikin ihminen voisi pyöritellä päässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä onkin että ne ideat pitää toteuttaa. Muuten ei ole mitään hyötyä. Monellakin varmaan pyörii samat jutut mielessä mutta vain osa saa ne ulos maailmaan oikealla hetkellä.

Vierailija
4/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota...

Anteeksi nyt, mutta nuo ideat kuulostaa semmoisilta joita useampikin ihminen voisi pyöritellä päässään.

ei kuulosta, koska aikataulullisesti kyllä sopii ja olen aikoinaan pyörinyt Nightwishin tyyppien kanssa samoissa piireissä

Vierailija
5/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae s**tana patentti ja psyykenlääkkeet.

Vierailija
6/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Sinulle näemmä riittää ideoita kuin Spede Pasasella, varmaan niistä joku vielä poikii hyvää sinullekin.

Vierailija
7/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ravintolajuttu on ihan täysin samaan aikaan tehty, kun sain palkinnon

Vierailija
8/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae s**tana patentti ja psyykenlääkkeet.

aha arvasin, että tällasta tulee.

Vierailija
9/9 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi