Mitä ihmettä täällä tapahtuu? N. puoli vuotta sitten kadonneen villasukkani pari oli ilmestynyt yöllä yöpöydälleni
Asun yksin. Samalla huomasin herätessäni, että toisista villasukistani oli kadonnut pari (nukuin ne jalassani) En oikein usko että kukaan viitsisi tuollaisen takia tänne murtautuakaan eikä ovessa ole mitään jälkiä.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Siis yksi sukka ilmestyi ja yksi katosi?
Minulta hävisi kerran auton avain. Käytin vara-avainta ja teetin uuden. Sitten yhtenä päivänä kun laitoin käden takin taskuun, se kadonnut avain oli siellä. Sama takki, jota olin käyttänyt koko ajan. Ei ollut reikää taskussa, tutkin takin tarkasti jos siinä vaiheessa kun avain katosi.
Juuri näin. Tosin parempi näin päin sillä se aiemmin kadonnut ja nyt ilmestynyt on lempisukkani pari.
Ap
Kävelet unissasi tai jollain on sukkafetissi ja se nimenomaan haluaa sinun hikisen villasukan nuuhkittavakseen. Käy aina vaihtamassa tuoreeseen. Toi toki vanhan takaisin, että voit jatkaa sen käyttämistä, kunnes tulee taas vaihtamaan sen.
Olit tietenkin huomaamattasi laittanut jalkaasi eriparivillasukat ja unissasi ottanut toisen pois. Se oli juuri se sukka, joka oli ollut hukassa, mutta vahingossa osui käteen loogisimmasta paikasta eli sukkalaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulta hävisi kerran auton avain. Käytin vara-avainta ja teetin uuden. Sitten yhtenä päivänä kun laitoin käden takin taskuun, se kadonnut avain oli siellä. Sama takki, jota olin käyttänyt koko ajan. Ei ollut reikää taskussa, tutkin takin tarkasti jos siinä vaiheessa kun avain katosi.
Avain oli ollut hihaan juuttuneena ja putosi sieltä taskuun jonain kertana, kun kaivoit taskua.
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaistodellisuus limittyy.
Tätä meinasin sanoa minäkin
Minä se olin, asun seinärakenteiden takana ja tarkkailen sinua koko ajan.
Olemme matrixissa. Päätietokone reistailee välillä. Kummitukset ja ufot ovat myös seurausilmiöitä reistailusta.