Voiko kahta miestä rakastaa?
Varmaankin tietysti voi, mutta itse mietin mistä omalla kohdallani on kysymys. Olen naimisissa ja meillä on ihana tytär ja hyvä avioliitto. Vaan miksi en saa mielestäni toista miestä, jonka kanssa minulla oli suhde ennen avioliittoani , eli noin 8 vuotta sitten. Tämä mies sattuu kuulumaan elämääni siksi, että meillä on sama työpaikka ja miehenikin on ystävystynyt kyseiseen tapaukseen ja miehetkin pitävät keskenään tiiviisti yhteyttä. Olemme perheinemme viettäneet useasti aikaa yhdessä ja tehneet retkiä jne. Huomaan olevani usein mustasukkainen työtoverini vaimosta. Rakastanko kahta miestä, vaiko jäikö minulle traumoja suhteestamme? Meillä on pelkästään vahvasti fyysinen suhde ja minä olisin silloin aikoinani halunnut enemmän, mutta miehelle olin vain iltojen ilo. Ja sitä kesti kaksi vuotta. Olimme molemmat tuolloin vapaita. Haluanko ehkä vain vieläkin tietää, että merkitsin enemmän kuin mitä merkitsin.?
Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (5)
joka minulle oli joskus kouluaikoina tosi läheinen. Ja olen onnellisesti naimisissa. Kai se ensirakkaus vaan jotenkin jää mieleen. Ja tietenkin se, että asiat jäivät auki.
Siis jos kyse on keskeneräisyydestä. Asiasta en todellakaan aloita keskustelua. Miehenikin varmaankin pahoittaisi mielensä jos alkaisin jauhaa tästä toisesta ja tämä toinen varmaankin ajattelisi, että uskomatonta, että vieläkin kelaan sitä juttua?
Neuvoja!! Ap
Vierailija:
Sulla on vaan jäänyt joku kesken...
kiellä itseltäsi kaikki ajatuksen aiheeseen liittyen. Niitä ei ole. Ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule olemaankaan.
Sulla on vaan jäänyt joku kesken...