pitääkö kelaan toimeentulotukea lähetettävä tiliote olla pdf-muodossa, vai käykö myös kuva tai kuvakaappaus tiliotteesta?
Tai kuva paperisesta tiliotteesta?
Voinko ottaa puhelimella kuvan tietokoneen näytöstä, jossa auki pdf-tiedosto?
Kommentit (19)
Ymmärsittekö kusipäät ollenkaa kysymystäni?
Älkää alapeukuttako vaa vastatkaa.
Tunkekaa ne peukut syvälle perseeseenne.
Alapeukuttajat on saatanan tyhmiä kusipäitä.
Luulisin että pdf on paras. Toki kuvakin käy. Mutta koita saada mahdollisimman pieni kokoinen tiedosto jos laitat kuvan. Ne epämääräiset isot kuvat tukkii järjestelmiä. Itse laittaisin pdf muodossa kun se on yleinen kirjeille.
Asia on HYVIN selvästi kerrottu Kelan sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsittekö kusipäät ollenkaa kysymystäni?
Älkää alapeukuttako vaa vastatkaa.
Tunkekaa ne peukut syvälle perseeseenne.
😂👍💩
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes.
Laitan kaikki paperina. Muuten sekoan liitteissä.
Tuskinpa vain kuva tai pdf riittää. Nehän on todella helppo halutessaan väärentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes.
Kuole nälkään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vain kuva tai pdf riittää. Nehän on todella helppo halutessaan väärentää.
Niin saisipa pankista sellaisen tiliotteen, joka olisi PDF muodossa ja pankin digitaalisesti allekirjoittama. Ei taida olla missään tarjolla? On niin digitaalisaatiota ja paperittomuutta, mutta saako PDF tiedostoja allekirjoitettuna. Ei.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan vaikea kertoa.
Kuva tai pdf riittää. Itse olen ottanut kuvakaappauksiakin pari kertaa eikä ole sanomista tullut.
Onpas ap taas varsinainen päivänsäde🙄..
Kaikista helpointa on ladata se tiliote pankista suoraan koneelle/ puhelimeen, ja siitä sitten Kelaan.
Muistan, kun aikoinaan lähetin hakemuksen väärässä muodossa enkä saanut myönteistä päätöstä.
Silloin kun oli sähkökriisi niin normaali sähkölasku olisi ollut 30e niin kriisin takia se oli 90e. joulun takia se tuli vielä eräpäivän jälkeen!
Jouduin hakemaan apua, mutta sitä ei myönnetty, koska lasku olisi ehtinyt erääntyä, jos olisin tehnyt uuden hakemuksen.
Mun lapsi laittaa toimeentulotukihakemukseen aina vain kuvat ja on kelvannut.
No miten asia nyt on? Osa sanoo joo ja osa ei...😮💨
AP
www.kela.fi