Kysely: Onko deal breaker jos aikuinen mies tilaa Aku Ankkaa?
Onko mielestäsi ok jos aikuinen mies tilaa ja lukee Aku Ankka? Ja vielä niin, että miehellä ei ole lapsia.
Kommentit (56)
Onko ok ja onko deal braker :D
Vastasin ei ole deal braker, tietenkään. Meilläkin luetaan akkaria.
Kyllä, hyväksyn vain vanhoja akuja 80 luku ja sitä ennen).
Lakukissa kirjoitti:
Häh?
Itse tykkään vain Carl Barksin Akuista ja Al Taliaferron lyhyistä Aku-stripeistä. Muut Akut ei oo kovin hyviä.
tuota.. eikö vesa keskinen tilaa aku ankan? jane kuitenkin löytyi hänelle?
-mies
Tuntematon saa tilata. Mutta jos (teoriassa) seurustelukumppani tilaisi akuankkaa, miettisin onko se akkis millä tasolla, että onko se lapsille vai aikuisille. ;) Jos se sopii aikuisillekin niin mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
tuota.. eikö vesa keskinen tilaa aku ankan? jane kuitenkin löytyi hänelle?
-mies
Varmasti tilaa.
Oletin, että aloittaja lukee muutakin kuin Anu Ankkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Häh?
Onko ok, vastaat kyllä. Onko deal braker vastaat ei.
Näin syyksi selventää.
Ei. Ilmeisesti hänellä rahaa ylimääräiseen "hömppään". Itse en tilaisi, koska rahat tiukilla aina. Mutta koko lapsuuteni/nuoruuteni olen akuja lukenut, niistä oppii paljon! Ja edelleen, jos on hetki, (hyvin pieni sellainen ettei siinä muuta ehdi) että haluan rentoutua, otan hyllystä pinon akuja, joita poikani sai muutaman kansion ihan ilmaiseksi (ajalta jolloin en itse akuja enää tilannut, tai siis vanhempani eivät tilanneet).
Aku ankat on oikeastaan vielä hauskempia aikuisena, kun ymmärtää ne kaikki kosketuspinnat, missä liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hyväksyn vain vanhoja akuja 80 luku ja sitä ennen).
Hmm, ehkä sitten en heitäkään omiani pannunpesään. Jos joku vaikka niitä huolisi
kyllähän se kieltämättä vähän omituista on ellei aikuiselle ja yksin asuvalle miehelle tule aku ankkaa tilattuna, se kun nyt kuitenkin kuuluu perusrepertuaariin. ehkäpä tällaisessa tapauksessa kannattaisi vähän pohtia asioiden tärkeysjärjestyksiä. tarvittaessa psykologille?
🤨
Ei todellakaan, tilaan itsekin. Nainen siis olen. Akkari on viikon kohokohtia! Tosin jos juttu muuttuisi vakavaksi ja saman katon alle päädyttäisiin, pitäisi jommankumman tilaus lopettaa tai muuttaa yhteiseksi 😃
Riippuu siitä, lukeeko mies muutakin kuin sitä Aku Ankkaa. Jos lukee muutakin, niin mikäs siinä.
Kyllä. Jätä se sika siltä seisomalta!
En ole ikinä ymmärtänyt Aku Ankan suosiota.
Minulle on tullut Aku Ankka vuodesta 1980, eikä yksikään kotiini houkuttelemani nainen ole niiden takia vielä lähtenyt.
Pöh, akkaria koko ikäni lukenut. Nykyään on lataamo josta voi lukea ihan kaikki julkaisut. Ostelen taskareita silloin tällöin:)
N40
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa deal breaker?
Diilin breikkaaja.
Ei. Isäni on tilannut Aku Ankkaa koko elämänsä ajan ja viikon kohokohta on kun se kolahtaa postiluukusta. Pidän itsekin Akuja ihan hauskoina.