Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatri valehtelee päin naamaa

Asiakas
21.03.2021 |

Hei.

Sosiaali viranomainen varmisti että on jutellut psykiatrini kanssa. Kysyin asiasta psykiatrilta suoraan ja kielsi asian. Sitten mainitsee asioita jotka on kuullut sossulta ja kysyin että mistä tietää ja väitti että olen itse kertonut. Miten hän kehtaa? Teen kantelua ja kyllä niistä jotain seuraamuksia pitäisi tulla hänelle. Siis törkeetä käytöstä mutta ei yhtään yllättävää. Olen ollut Laakson asiakkaana 1.5 vuotta ja psykiatri vaihtunut 4 kertaa. Yksi oli empaattinen ja järkevä ihminen. Muut yhtä pahoja kuin tämä henkilö.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, minäkin olen Laakson asiakas. Kaksi kertaa olen tavannut lääkärin, joka kerta ollut eri lääkäri.

Ensimmäinen lääkäri oli ihan kamala: katsoi minua kokoajan kulmien alta, ja oli todella alentava mua kohtaan. Onneksi hän lopetti kys.paikassa.

Toinen lääkäri oli empaattinen nuorehko nainen ja hänellä hoidollinen ja myötätuntoinen ote.

Tiedän kanssa, että siellä on joku papparainen, joka on jäämässä eläkkeelle.

Oliko joku näistä?

2/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei psykiatri saa ilman potilaan lupaa kertoa ulkopuolisille hoitosuhteseen kuuluvia asioita. Tuo on törkeä moka psykiatrilta.

Valviraan valitus ja lääkäriliitolle myös, eikös siellä ole ammattieettinen toimikunta?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitkohan hiukan vainis, elikkäs vainoharhainen? Pikkyysen nyt alkoi tuntumaan siltä.

Moikka

Vierailija
4/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinne hoitopaikkaan muistutus ennen kuin teet kantelun.

Vierailija
5/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli lastensuojelun sostt niin heillä on oikeus kaikkeen tietoon, eikä psykiatri voi jättää kertomatta, jos kysytään (laki). Toinen asia sitten on, että läpinäkyvyyden vuoksi tietysti pitäisi asiakkaan kanssa puhua näistä.

Vierailija
6/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli

Vierailija
7/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lasten suojelu. Olin päihdekuntoutuksessa ja siellä oli tappelu. Siitä sossu ollut yhteydessä lääkäriin.

Vierailija
8/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miks sossu ei saisi saada tietoa ongelmista, itse olen monesti toivonut että nää tiedot saisi helposti kulkema sossun, terveydenhuollon, koulun tai päiväkodin välillä. Jolloin olisi selkeästi olemassa tietoa lapsesta /perheestä ja saisi helposti niitä tukia mitä tarvitaan. Nyt mennyt 6kk tämmöisten ja kanssa veivatessa kun joka paikkaan pitää antaa erikseen luvat mistä voi tilata ja mitä..

Vierailija
9/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ihan mielivaltaista tietojen siirtoa ei ole enää kummoisissa kantmissa yksityisyys.

Vierailija
10/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli lastensuojelun sostt niin heillä on oikeus kaikkeen tietoon, eikä psykiatri voi jättää kertomatta, jos kysytään (laki). Toinen asia sitten on, että läpinäkyvyyden vuoksi tietysti pitäisi asiakkaan kanssa puhua näistä.

Lastensuojelun asiakas on lapsi, ei vanhemmat. Ei ole mitään lupaa potilastietoihin.

11/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap siis täysi-ikäinen, ja asia koski vain sinua? Vai onko sinulla lapsia?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria länsimaissa on vitsi. Sen tehtävä on määrätä kalliita lääkkeitä, jotta tietyt tahot rikastuvat. Lääkkeet sisältävät yleensä mineraalisuoloja ja jauhoja. Eli ovat lähes poikkeuksetta 95% kusetusta.

Vierailija
13/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Olen aikuinen eikä minulla ole lapsia.

14/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa psykiatrilla ei ollut mitään syytä puhua asioistasi eteenpäin. Älä jätä asiaa tähän!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelun asiakas on lapsi, ei vanhemmat. Ei ole mitään lupaa potilastietoihin.

Mieheni on sosiaalipuolella hommissa ja sanoo, että lastensuojelusos.tt:llä on kyllä tarpeen vaatiessa saada myös vanhempien terveystietoja. Ja yllättävää kyllä, myös työtehtävistä riippuen sosiaalityöntekijällä on oikeus saada tietoonsa myös lapsettoman henkilön terveystietoja.

16/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen tilanne, jossa SOS.tt llä olisi oikeus saadalapsettoman ihmisen terveystietoja ilman tämän suostumusta?

Mä olen käsittänyt, että vain Supo ja jossain tilanteessa puolustusvoimat pääsee niihin (alokkaat).

Olen Th joten asia kiinnostaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

18/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä mikä laki pakottaa lääkärin kertomaan yhtään mitään potilassuhteestaan lastensuojelulle. Aivan, ei mikään.

Vierailija
19/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö eu:ssa olekkaan gpdr vai mikä se oli?

Ja sinä joka mussutit vainoharhaisuudesta, itsehän aapeen sossu tunnusti luvattoman tiedon keruun jonka psykiatri kielsi.

Mitään "tietoa" sinänsä ei saa käyttää asiakasta vastaan...

😆

Vierailija
20/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossut kyllä valehtelee ja stalkkaa. Kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä