Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö maskia myös kotona?

Vierailija
21.03.2021 |

Meillä on otettu perheessä nyt tavaksi että kaikki käyttävät maskia kotona koko päivän.
Yöksi lapset ottavat maskin pois vaikka olenkin kehottanut heitä käyttämään sitä myös öisin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä missään enkä tule käyttämään

Vierailija
22/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska, varmaan oikea sukujuhlien keskipiste. Kylläpä minä nyt maskia ulkona käyttävänä vastuullisena ihmisenä hylkään velvollisuuteni muita ihmisiä kohtaan ja lopetan maskin käytön kun olit noin nokkela. Puolisollesi, jos ei ole vielä lähtenyt, jaksamista.

En ymmärrä mitä tarkoitat? Olen ihan tosissani ja puolisoni istuu tuossa sohvalla maski päässä vierelläni. -Ap

Maski on hyödytön, jos se on päässä. Sen pitää olla suun ja nenän edessä. Siksi sitä kutsutaan suu-nenäsuojaimeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa jokainen perheenjäsen käyttää maskia myös kotona. Kissa ei suostu, mutta THL ei olekaan painottanut, että maskisuositus koskisi kotieläimiä. Ruokailemme jokainen yksitellen. Keittiö tuuletetaan aina kunkin ruokailijan toimesta seuraavan ruokailijan turvallisuutta silmällä pitäen. Ainoastaan suihkussa ei maskeja käytetä. Voisivat oikeasti kehitellä suihkuun sopivan maskin. Seksiä en ole puolisoni kanssa harrastanut sitten viime kevään - turvavälit ennen kaikkea. Ja nyt ei ole aika olla itsekäs. Seksistä pidättäytymällä otan vastuun kaikista, ennen kaikkea huolehdin riskiryhmäläisten terveysturvallisuudesta. Kauheaa olisi myös terveyspalveluiden kuormitus, jos tulisinkin raskaaksi. Prioriteetit kirkkaasti mielessä mennään! 💜

Kyllä meillä käytetään suihkussakin. Tosiaan seksiä meillä ei ole harrastettu enää korona-aikana koska nyt on aika ajatella muura kujn itseä.

Me vuokrasimme miehelle ja teinille yksiöt, minä jäin yhteiseen kotiimme. Vastuutonta adua jonkun kanssa korona-aikana, kun virus leviää kodeissa.

Meillä samasta syystä myös 6v:llä oma yksiö. Ilmastointikanavat on tietysti tukittu, ettei virus tule naapurista. 

Vierailija
24/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Asun yksin omakotitalossa ja lähimpään naapuriin on 3km. Voi se korona niinkin kaukaa tänne lentää :(

Vierailija
25/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aamulla kuntoilemassa taloyhtiön kuntosalilla kumihanskat (keltaiset) kädessä, maski kasvoilla ja pyyhin desinfiointiliinalla ne osat mihin koskin. Ovi oli koko ajan auki, että tuuletus pelasi. Tähän on tultu. Perjantaina laitoin tuplamaskit mennessäni apteekkiin. Meinasin pyörtyä alle 10 minuutissa ja oli pakko ottaa toinen maski pois.

Vierailija
26/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai käytetään 16v kissani kanssa. Muut taloudessa on alle 12v, niin lapset kuin muut kissat.

Vierailija
27/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se mielipide vaan tuppaa äkisti muuttumaan kun löytää piipun otsalta. 

Vierailija
28/33 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tupakkimiehiä joten en tiedä piipuista

Vierailija
29/33 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa jokainen perheenjäsen käyttää maskia myös kotona. Kissa ei suostu, mutta THL ei olekaan painottanut, että maskisuositus koskisi kotieläimiä. Ruokailemme jokainen yksitellen. Keittiö tuuletetaan aina kunkin ruokailijan toimesta seuraavan ruokailijan turvallisuutta silmällä pitäen. Ainoastaan suihkussa ei maskeja käytetä. Voisivat oikeasti kehitellä suihkuun sopivan maskin. Seksiä en ole puolisoni kanssa harrastanut sitten viime kevään - turvavälit ennen kaikkea. Ja nyt ei ole aika olla itsekäs. Seksistä pidättäytymällä otan vastuun kaikista, ennen kaikkea huolehdin riskiryhmäläisten terveysturvallisuudesta. Kauheaa olisi myös terveyspalveluiden kuormitus, jos tulisinkin raskaaksi. Prioriteetit kirkkaasti mielessä mennään! 💜

Kyllä meillä käytetään suihkussakin. Tosiaan seksiä meillä ei ole harrastettu enää korona-aikana koska nyt on aika ajatella muura kujn itseä.

Me vuokrasimme miehelle ja teinille yksiöt, minä jäin yhteiseen kotiimme. Vastuutonta adua jonkun kanssa korona-aikana, kun virus leviää kodeissa.

Meillä toinen elättäjistä on tällä hetkellä työttömänä koronatajoitusten vuoksi. Siten meillä ei valitettavasti ole rahaa hankkia jokaiselle perheenjäsenelle omaa asuntoa. Mutta kyllä tämä koronatilanne on niin vakava, että taloudelliset huolet ovat todella mitättömiä. Kunhan pysymme terveinä, emmekä kuormita terveydenhuoltoa, kaikki on hyvin! Terveys edellä mennään!

Vierailija
30/33 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä hauska, varmaan oikea sukujuhlien keskipiste. Kylläpä minä nyt maskia ulkona käyttävänä vastuullisena ihmisenä hylkään velvollisuuteni muita ihmisiä kohtaan ja lopetan maskin käytön kun olit noin nokkela. Puolisollesi, jos ei ole vielä lähtenyt, jaksamista.

En ymmärrä mitä tarkoitat? Olen ihan tosissani ja puolisoni istuu tuossa sohvalla maski päässä vierelläni. -Ap

Kait on turvaväli?

Vierailija
31/33 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jopa saunassa.

Vierailija
32/33 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kaikki naurettavan varomattomia. Minä asun yksin, mutta olen hankkinut sellaisen ison muovikuplan, jonka sisällä olen ollut viiime kevääsät saakka. Kupla on kaulaan asti täytetty käsidesillä. 

Vierailija
33/33 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tupakkimiehiä joten en tiedä piipuista

Minä olen, joten leikkaan kessulle mennessäni maskiini suun kohdalle tupakan mentävän reiän, niin ei tarvitse riisua maskia polttaessani ja voin suhteellisen turvallisin mielin.