Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein huuto-netissä huijataan?

Vierailija
11.08.2006 |

Ajattelin vain, kun osassa ilmoituksia on, että kun rahat näkyvät tililläni niin laitan paketin postiin.

Eikö postiennakko olisi molemmille osapuolille turvallisempi vaihtoehto?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kertaakaan varsinaisesti huijattu, kerran olen ollut tuotteeseen todella pettynyt. Oli vaurioitunut kuljetuksessa, kun myyjä oli pakannut ihan pelkkään muovikassiin. :/

Useimmiten yritän noutaa tuotteen, jolloin ei kummallekaan koidu mitään riskiä. Jos ei onnistu, niin sitten on pakko vain luottaa, mutta silloin kyllä katson tarkkaan myyjän palautteen läpi. Jos on nega napsahtanut tai paljon neutreja, niin mietin kyllä jo ennen kuin huudan, että kannattaako ottaa riskiä.

En myöskään koskaan huuda yli 30¿ tuotteita muutoin kuin niin että haen ne itse.

Vierailija
2/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin huijataan, siitä kun tulee niin paljon " vaivaa" , helpompaa on olla rehellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudellaan muttei aikomustakaan ostaa...

Ottaa kupoliin.

Niin, sitä piti sanoa että kannattaa just kattoo se myyjän saama palaute ENNENKUIN huutaa.

Vierailija
4/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudetaan muttei ostetakkaan

Pyydetään lähettämään postiennakolla muttei haetakkaan pakettia

Väitetään ettei paketti tullut perille...

Kaikenlaista.

Vierailija
5/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vasta 2 viikon päästä...

sekin on rrraivostuttavaa.

Vierailija
6/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotetta ei ole noudettu kotoota / sovittu treffejä jonnekin ja maksettu käteisellä. Niin sitten olen myynyt ja ostanut niinn, että ostaja maksaa tilille ja myyjä lähettää tuotteen, kun maksu näkyy tilillä.

Postiennakolla ei olla myyty, eikä ostettu. Siitä tulee lisäkuluja, koska posti muutenkin ottaa aika paljon postikuluja. Ostaja ei välttämättä noudakaan pakettia, jolloin tulee taas lisäkuluja.

Toki välillä tulee tyyppejä, jotka maksaa tuotteen 3 viikon kuluttua huudosta ja jos ostaa vaikka paidan niin siinä voi olla nukkaa, jota ei mainittu huudossa. Mutta en jaksa nipottaa pienistä.

Ihan tyytyväisiä me on huutikseen oltu, koska kierrätys kannattaa aina :)

Vierailija
7/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoi tyhjän paketin tai jotain ihan muuta kuin piti. Kun eihän siihen pakettiin voi kurkata ennen kuin sen on maksanut, näin myös Matkahuollossa.

Vierailija
8/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei ole noissa kaupoissa huijattu. Yhen kerran laitoin tuotteen postiennakolla, ja ostaja jätti hakematta. Itse jouduin kulut siitä maksamaan että sain tavaran takas, eli postiennakolla en lähetä enää ikinä.

Vierailija
9/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupaa olen tehnyt säännöllisesti nyt vuoden verran ja aina on tavara tullut kun olen maksanut ja samoin tee itekin.

Sen sijaan huijatuksi olen tullut täällä vauva-lehden kirpputorilla, maksoin mutta koskaan en tuotetta saanut. Oli siten viimenen kerta kun ostan muualta kuin huutonetistä.

Vierailija
10/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huijaus noin 1000-1500 kaupan joukossa.

Pari kertaa huutamani tuote ei ole vastannut kuvausta.

Älä huuda 0-palautteisilta myyjiltä kalliita tavaroita. Etenkään sellaisilta, joilla on kuva kopioitu netistä.

Vierailija
11/11 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis huoletta odotella, jos saisin huutamani lasten takin. Tämä huojensi aika paljon. Olen Vauvan osta & myy palstalta ostanut kahdesti ja kummallakin kerralla olin tyytyväinen ostoksiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi