Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taas ryypännyt torstaista asti joka ilta

Vierailija
21.03.2021 |

No, eilen piti ottaa loiventavaakin aamusta, mutta päivällä olin selvänä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö meinasit tänään jaksaa vetää?

Vierailija
2/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aloitin tuossa ja ysiin asti vetelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko juot, millaisia määriä?

Vierailija
4/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot täällä.

Vierailija
5/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joit? Harkitsen itsekin pientä putkea...

Vierailija
6/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuis mullekin mutta huomenna pakko olla ajokunnossa.

Vierailija
7/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla on hyvä tissutella etätöissä

Vierailija
8/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki eilen mieli vetää kännit, mutta valitsemani viini oli kamala vikatikki, jotain makeahkoa australialaista valkkaria. Mitä te oikein juotte? Mä en pidä juuri mistään.

Vierailija
9/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö merkkijuomaa joka päivälle vai onko kiljua varalta tonkka jossain?

Vierailija
10/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sinunlaisia amatöörejä täällä vinkumassa... Sitä viinaa pitää ottaa aina, kun on hereillä! Joka päivä! Myös silloin, kun käy p*skalla. Suihkussa ei ees tartte käydä. Ikinä. Eikä hampaita pestä.

Vierailija
11/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa minäkin, mutta lapset on hoidettava ja mielummin selvin päin.

Vierailija
12/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki eilen mieli vetää kännit, mutta valitsemani viini oli kamala vikatikki, jotain makeahkoa australialaista valkkaria. Mitä te oikein juotte? Mä en pidä juuri mistään.

Puolikuivaa punkkua, kirkasta viinaa tai siideriä. Keliakian takia en voi juoda kaljaa.

Vierailija
13/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sinunlaisia amatöörejä täällä vinkumassa... Sitä viinaa pitää ottaa aina, kun on hereillä! Joka päivä! Myös silloin, kun käy p*skalla. Suihkussa ei ees tartte käydä. Ikinä. Eikä hampaita pestä.

Nyt on pro meininkiä. Rispektit sulle.

Vierailija
14/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä, kahvia ja teetä. Joskus alkoholitonta kuohuviiniä.

Vierailija
15/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen juoppo juntti kulttuuri...

Hyväksyttävä tapa peukuista päätellen. Tuomio olisi täysin eri jos joku kirjoittaisi että olisi vetänyt piriä torstaista asti ja koodannut kaikki päivät. SAUNAN TAAKSE NARKKI!!!

Vierailija
16/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-eri-

Eilen yritin aloitella ryyppäämistä, mutta yhteen perunaviina-annokseen (4cl; 40%) jäi. Mikä mussa on vikana, kun ei viina maistu?

Vierailija
17/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kunto kestää juoda pitkiä putkia? Mä oon jo kahden päivän jälkeen poikki, silloin menee kyllä runsaasti alkoholia eli vähintään litra kirkasta ja laatikko olutta + ravintolassa juotavat juomat kun se on auki

Vierailija
18/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolikuivaa punkkua, kirkasta viinaa tai siideriä. Keliakian takia en voi juoda kaljaa.

Huh punkku on hirveää. Siideri ihan ok, mutta sitä pitää jaksaa juoda ainakin kuusi tölkkiä saadakseen humalan, enkä oikein jaksaisi. Pitäisi kai kokeilla kirkkaita, mutta mitähän lantrinkia?

Vierailija
19/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen juoppo juntti kulttuuri...

Hyväksyttävä tapa peukuista päätellen. Tuomio olisi täysin eri jos joku kirjoittaisi että olisi vetänyt piriä torstaista asti ja koodannut kaikki päivät. SAUNAN TAAKSE NARKKI!!!

Miksi tietokoneohjelmien kirjoittaminen eli koodaaminen on sinusta noin vastenmielistä?

Vierailija
20/23 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh punkku on hirveää. Siideri ihan ok, mutta sitä pitää jaksaa juoda ainakin kuusi tölkkiä saadakseen humalan, enkä oikein jaksaisi. Pitäisi kai kokeilla kirkkaita, mutta mitähän lantrinkia?

Appelsiinimehu peittää hyvin viinan maun. Voi tehdä 1/3 paukkuja eikä maistu viina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi