Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isä haluaa yhteishuoltajuuden 4 vuoden tapaamattomuuden jälkeen

Vierailija
11.08.2006 |

Ihmettelen suuresti asiaa. Sain lastenvalvojalta kirjeen että isä haluaa lasten yhteishuoltajuuden sekä tapaamiset joka toinen viikonloppu. Olemme eronneet 6 vuotta sitten, kahteen vuoteen ei mitään yhteyttä sitten lastenvalvojalta kirje jossa isä haluaa tapaamiset, isälle myönnettiin valvotut tapaamiset minun tahdosta (muuten olisi tullut tapaamiskielto) joka toinen viikko 1 tunti, kävi noin 6-7 kertaa ja vaihtoi puhelinnumeroa ja muutti toiselle paikkakunnalle, tämä jälkeen ei mitään yhteyttä ainoastaan 1 joulukortti, eikä ilmoittanut olinpaikkaansa edes tapaamisten valvojalle. LApset eivät ole koskaan halunneet isäänsä tavata (henkinen ja fyysinen väkivalta) toinen lapsista kävi tämän 6-7 kertaa tapaamassa isäänsä jonka jälkeen kieltäytyi.

Huoltajuussopimukset lähtivät ilman allekirjoitustani isän kotipaikkakunnalle. Emme ole koskaan pystyneet asioista sopimaan ja lastenvalvojalla olen aina käynyt yksin, pelkään häntä vieläkin sen verran paljon. Koskaan ei ole elatusmaksuja maksanut sekin on alle minimin mutta rahasta tässä ei ole kyse.

Vaan siitä millä oikeudella isä luulee saavansa yhteishuoltajuuden tälläisen jälkeen ja luulee että minä siihen suostuisin, kumpikaan lapsista ei halua tavata, ovat myös sen ikäisiä että heitä kuunnellaan. Onko joku muu jolla samanlaista kokemusta ja miten edetty asiassa

Ihmettelen myös sitä että isän pakkakunnan lastenvalvoja ei ole ottanut asioista selvää vaan lähettänyt suoraan sopimuksen kuntani lastenvalvojalle. Jos olisi tiennyt taustaa, ei olisi tätä tehnyt.

-ihmettelijä-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi pelkäät yhä lastesi isää.

Miten hän vakuutti sinut aikoinaan?

Ehkä sampoin lastenvalvojat nyt.

Niin tämä vaan menee:(

Vierailija
2/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etttä suomi24lla puhuit 5stä vuodesta tapaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi