Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubb on hoitanut hommansa yllättävän hyvin.

Vierailija
30.04.2025 |

En olisi uskonut, että mr.Elmex voisi koskaan olla Suomen presidentti, mutta hän tuntuu sopivan tähän aikaan ja paikkaan aivan hyvin. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppeli ei olisi pärjännyt yhtä hyvin.

Vierailija
2/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Stubbia vaikka en ikimaailmassa voisi muissa vaaleissa äänestää kokoomuslaista. Presidentiksi juuri sopiva hyvällä stressinsietokyvyllä varustettu ekstrovertti, älykäs minglaaja joka pärjää hyvin jopa Trumpin kaltaisen sekopään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaa, hymyilee sekä mielistelee Ukrainaa ja Trumpia. Suomi pärjäisi ilman predidentiäkin, kun ei muita näkyviä tehtäviä ole. Joku mainosnaama pitää kuitenkin olla. 

Vierailija
4/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Suomi varustautuu asein köyhien kustannuksella ja on jo melkein sodassa.

Vierailija
5/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut tyytyväinen ja pääasia, että se homo ei voittanut. En muista nimeä.

Vierailija
6/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stuppin hymy hyytyy kun se huomaa, ettei sen skenaariot omasta erinomaisuudesta käy toteen Ukrainan sodan feikki kapellimestarin toteen!

Vierailija
7/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Stubbia, Haaviston äänestys ei missään tapauksessa olisi tullut kysymykseen.

Haavistoa en voinut sietää, enkä Haaviston sen vaimoa. 

Ehdottomasti saimme Stubbista parhaan mahdollisen presidentin, urheilullisen ja osaavan,

hyvin kielitaitoisen presidentin.

Vierailija
8/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ollut tyytyväinen ja pääasia, että se homo ei voittanut. En muista nimeä.

Haavistoa kaikkine rouvineen olisi saanut hävetä silmät päästään. Ylipainoinen homo.

Vierailija
9/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmari? 

Vierailija
10/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei joku vihreä tullut pressaksi. Olisi kumminkin mennyt joku maailman parannus sikin sokin asioiden kanssa.

Vierailija
11/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt stubbia, mutta nyt olen tosi tyytyväinen hänestä.

Vierailija
12/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Itse olen aina tyyppiä inhonnut, ja olin varma että on lähes Trump-maisesti möläyttelevä nolo katastrofi presidenttinä. Hänhän on harkitsemattomia lausuntoja aiemmin antanut. Mutta yllättävän asiallisesti on toiminut presidenttinä, vain muutama pieni lievästi harkitsematon puhe, ei mitään kauheaa. 

Vierailija
13/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissu-stubbi ehtii. Eilen Vatikaanissa, tänään vöyrillä huomenna en tiedä missä mutta ei kotimaassa. Luultavasti ukrainassa halailemassa zeleä. Liika on liikaa.

Vierailija
14/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ilmennyt mitään moitittavaa. Pitkään olin kahden vaiheilla, äänestääkö Stubbia vai jättää kokonaan äänestämättä. Äänestin sitten kumminkin juurikin häntä.

Vierailija
15/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaa, hymyilee sekä mielistelee Ukrainaa ja Trumpia. Suomi pärjäisi ilman predidentiäkin, kun ei muita näkyviä tehtäviä ole. Joku mainosnaama pitää kuitenkin olla. 

Taidat olla russakka.

Vierailija
16/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo golfaus trumpetin kanssa oli lämmin näky. Ja todella tärkeä tapaus ulkopoliittisesti

Vierailija
17/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Suomi varustautuu asein köyhien kustannuksella ja on jo melkein sodassa.

Pressa ei Suomessa juuri vaikuta eduskunnan päätöksiin, ja hyvä niin. Toisin on asiat idässä. 

Vierailija
18/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse olen aina tyyppiä inhonnut, ja olin varma että on lähes Trump-maisesti möläyttelevä nolo katastrofi presidenttinä. Hänhän on harkitsemattomia lausuntoja aiemmin antanut. Mutta yllättävän asiallisesti on toiminut presidenttinä, vain muutama pieni lievästi harkitsematon puhe, ei mitään kauheaa. 

Minäkin olen iloisesti yllättynyt hänen diplomaattisista taidoistaan. Hienosti kohtelee Trumppia. Nuoleskelee riittävästi, mutta ei liikaa.

Vierailija
19/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok,mutta vois jättää Putinin mollaamisen pois. Ottais Niinistöstä mallia,käytöstavat.

Vierailija
20/32 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato, minkä takia ihmiset äänestää presidenttiä.

Sillä on hyvä vatsa.

Sillä on hyvä hymy.

Presidenttikilpailu on siis jokin mannekiinikisa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan