Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laitatte evääksi yo-kirjoituksiin?

Vierailija
21.03.2021 |

Minä laitoin meidän abille Dajm-suklaamuffinssin, herkkusämpylän, mandariinin- ja omenan lohkoja, irtokarkkeja sekä latte-kahvijuomaa termokseen. Tyytyväinen oli hän :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa etiketittömään viinapulloon ja ranskanleipää senttisillä lauantaimakkarasiivuilla sekä sinapilla.

Vierailija
2/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut tuota eväsjuttua. Siellähän ollaan enintään 6 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli muistaakseni eväänä sämpylöitä, joiden päällä oli meetvurstia, juustoa ja kurkkua, mandariini sekä pari palaa suklaata. Juomana vettä.

Vierailija
4/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sämpylä, suklaata ja vettä, paitsi viimeisiin en ottanut mitään kun en koskaan ollut siellä neljää tuntia pidempään. Silloi opettaja päivitteli että miten sulla ei edes vesipulloa ole :D

Vierailija
5/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikeittoa ja jälkkäriksi pannukakkua.

Vierailija
6/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa ja pissaa

Vierailija
7/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kauraleipää, karjalanpiirakkaa ja energiapatukka. Appelsiinimehua ja vettä.

Vierailija
8/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jos ei osaa itse huolehtia, niin olkoon ilman.

Vierailija
9/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itse eväänsä, aikuinen ihminen.

Vierailija
10/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Laittaako joku täysi-ikäiselle voileivät ja kaikki valmiiksi eväskoriin ylioppilaskirjoituksiin? Kyllä sen ikäisen pitäisi itse osata miettiä, mitä tarvitsee, hankkia ja pakata. Käytkö myös lopuksi korjaamassa kaikki pilkku- ja yhdyssanavirheet kultapupusen ylioppilasaineista ja niistät samalla siltä nenän, kun se on ikävästi valunut koko sen kuusi tuntia eikä itse osaa sitä pyyhkiä?

Vierailija
11/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Laittaako joku täysi-ikäiselle voileivät ja kaikki valmiiksi eväskoriin ylioppilaskirjoituksiin? Kyllä sen ikäisen pitäisi itse osata miettiä, mitä tarvitsee, hankkia ja pakata. Käytkö myös lopuksi korjaamassa kaikki pilkku- ja yhdyssanavirheet kultapupusen ylioppilasaineista ja niistät samalla siltä nenän, kun se on ikävästi valunut koko sen kuusi tuntia eikä itse osaa sitä pyyhkiä?

Voi kuules, meidän perheessä on tapana auttaa aina välillä toisiamme. Se, että hemmottelee eväillä kirjoitusaamuna, kun jännitys on nuorella päällä ja kotoota pitää lähteä jo seiskan jälkeen, ei tarkoita, ettei nuori osaa itse suoriutua eväistä 😅

Vierailija
12/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieska leipää, savukinkkua ja sinappia. Palanpainikkeeksi muovipulloon Valion kefiiri piimää.

Vierailija
13/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille aikanaan ruokala järjesti kahvi/teetarjoilun ja jonkun kahvileivän sen kanssa kirjoituksiin. Itse vietiin sitten muut eväät mukana. Kahvitarjoilu oli kiva tapa, jollaista en muilla ole kuullut olleen. Hyvä breikki oli kaikille.