Palstalääkärit! Pissaaminen vaikeaa ja haisee
Tää alkoi eilen.
Rakko ei tyhjene kokonaan vaan tulee vähän ja sitten ei enempää. Samaten nenään lejuu outo haju, niinkuin joku kemiallinen aine. Ei ole mitään kipuja, ainoastaan paineen tunnetta kun alan pissaamaan ja sitten tuntuu kuin keho vetäisisi loput takaisin rakkoon.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Klamydia
Kyllä tämä nyt viittaa kupan oireisiin?
Pissatulehdukselta kuulostaa. Kannattaa hankkia nopeasti antibiootit, niin helpottaa muutamassa tunnissa. Ilman antibiootteja et selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klamydia
Kyllä tämä nyt viittaa kupan oireisiin?
En usko. Herpes kai voi "ilmestyä tyhjästä" vuosien päästä tartunnasta, mutta olen ollut koronan takia nyt vuoden ja 3 päivää selibaatissa :(
- ap
Vierailija kirjoitti:
Pissatulehdukselta kuulostaa. Kannattaa hankkia nopeasti antibiootit, niin helpottaa muutamassa tunnissa. Ilman antibiootteja et selviä.
Voiko se olla kivutonkin? Mulla on kerran ollut ja luulin kuolevani siihen kipuun.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Otitko rokotteen?
En ole saanut rokotetta. Olen kyllä 1-tyypin diabeetikko, jonka diabetes oli pitkään huonossa hoitotasapainossa ja nyt sahataan verensokereita pikku hiljaa alaspäin. Niitä ei saa romahduttaa, joten sokeritavoite on nyt 8-12. Eli varmasti jotain infektioherkkyyttä on vielä.
- ap
Mulla ainakin pissatulehdus oireilee välillä tuolla tavalla ilman, että erityisesti kirvelee.
Virtsarakon tulehdus
Mars lekuriin siitä
Mene lääkäriin, ei tuo muuten selviä.