1500 euroa ylimääräistä kulutukseen. Mitä hankkisit?
Minä saan 1500 bonusrahaa, netto. Tuli ihan yllätyksenä. Olen aina ollut kiva säästämään ja sijoittamaan mutta tämän aion "tuhlata". Lapsilleni 2, annan sataset mieheen ja sitten ostan 100 euroa maksavan laukun. Käyn kampaajalla ja kosmetologilla...Vielä jäisi 1000. Kotiin ei tarvita mitään. No ehkä verhot.
Eli positiivinen ongelma. Miten sinä humputtelisit ylimääräisen rahan ?
Kommentit (58)
Jos kuluttaa pitäisi niin uusisin vaatehuoneen hyllyköt ja ostaisin uuden terassipöydän ja tuolit.
Vihervasemmisto kirjoitti:
Osta kaljaa! Palauttaessa saa vielä rahaakin!
Ne pantit maksetaan ostohinnassa...
Vaatteita ja kosmetiikkaa. Ostaisin yhden haaveilemani (kallis!) seerumin ja uuden tuoksun. Ehkä kengät myös.
Aloin oikein miettiä, koska minullakin rahat menee nyt sijoituksiin ja muuten nyt pärjää vähällä, kun oikeastaan vain ruoka on tarpeellista. Panostaisin parvekkeeseen, koska siellä tulee varmasti vietettyä aikaa kesällä ja olisi aikaa laitella sitä. Oikein aloin nyt innostua. Parveke on niin pieni, että ei saa tuota rahasummaa kulumaan. Kalusteisiin olen jo tyytyväinen.
Pankkitilillä on ennestäänkin 4500 euroa sijoituksista realisoitua rahaa, jolle en ole keksinyt oikein mitään tarpeellista käyttöä. Syksyllä ostin silloin myydyistä osakkeistani saamillani rahoilla uudet silmälasit ja digikameran, mutta nyt ei ole mitään erityistä käyttökohdetta näköpiirissä. Ainut, minkä keksin on se, että lisään lounasruoan ostoja paikallisilta pienyrittäjiltä.
Itseasiassa sain suunnilleen tuon suuruisen summan ja olen päättänyt laittaa hampaat kuntoon, reikien paikkaukset, valkaisu ja etuhampaisiin ehkä uudet kuoret.
T:n40 keltahammas
Persupelle kirjoitti:
Osta kaljaa! Palauttaessa saa vielä rahaakin!
Säästöön..Pahanpäevän varalle.Nekin tulee pian.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa sain suunnilleen tuon suuruisen summan ja olen päättänyt laittaa hampaat kuntoon, reikien paikkaukset, valkaisu ja etuhampaisiin ehkä uudet kuoret.
T:n40 keltahammas
Hyvä sijoitus itseen !
Ap
Kiva lukea näitä ehdotuksia ja haaveita
Just tällä hetkellä ehkä katsoisin telttaa, makuupussia ja -alustaa. Ja vaelluskenkiä. Tuolla rahalla ei saisi kaikkea, mutta pääsisi hyvin vauhtiin. Niistä voisi nauttia monta vuotta.
Nyt keksin vielä yhden - menisin melontakurssille. Ja jos olisi kivaa niin kesää vasten sitten useampi kajakinvuokrausreissu, ennen kuin tietäisin haluanko ostaa oman.
Suosittelen AP:lle vaginoplastiaa
Laittaisin säästöön ja keräisin vähän lisää niin saisin uuden objektiivin kameraan.
Toi oli kiva ja tarpeellinen, hyvät juoksukengät.
Kyllä mä nyt nää "tuhlaan" eli hankin jotain extraa mutta harkiten ja vuosiksi.
Mielestäni myös palveluja on hyvä hankkia ja tukea. siksi kampaaja ja kosmetologi