Tyydytin itseni miehen edessä joten
hän "haluaa" nyt että teen niin joka kerta. No helppoahan se hänelle olisi. Ei tarvitse sormiaan vaivata! Miten tässä näin kävi!!
Kommentit (14)
Sano että kerran vielä teet niin ja käsket ottamaan opiksi. Seuraavalla kerralla on miehesi vuoro tyydyttää sut. Jos sujuu toiveiden mukaan niin annat miehelles käsi- ja suuhoitoa ja imet kaiket spermat mitä kullista irtoaa, niin eiköhän se jatkossakin tyydytä sut. Joskus voit taas yllättää ja teet sen miehes nähden ite...
...tai aloitat, mutta lopetat ja sanot jatkavasi omia puuhiasi, esim. puhelimen räpläämistä sohvalla.
Mie en malta olla puuttumatta leikkiin, kun vaimo pitää masturbaatioesityksen. Pakko on päästä vähän maistamaan.
Meillä meinas käydä joskus samoin :D
Ymmärrän kyllä että on todella kiihottavaa katsella, mutta eihän se nyt pidemmän päälle reilua ole, vaan ehkä aika itsekästäkin tota ehdottavalta kumppanilta.
Joskus voin noin tehdä, useammin masturboidaan yhdessä niin molemmat saa kiihottua toisen katselemisesta.
Useimmiten kyllä tyydytetään enemmänkin toisiamme :)
Vierailija kirjoitti:
Sano miehellesi että hän tyydyttää itsensä sinun edessä.. Luulis ääni muuttuvan kellossa. Mun mielestä on mahtavaa miten nainen laukee sormeillessa
Missä sanottiin, että kyse on AP:n miehestä? Avauksessa sanottiin vain että miehen edessä. Jos olikin vaikka naapurin pappa, tai ehkä bussikuski.
Voi kun oma puolisoni rohkenisi samaan. Se on kaunista, kun voi pitää toista hellästi lusikassa ja nainen hellästi tyydyttää itsensä. Molemmat nautimme intiimistä ihokosketuksesta. Jäykkä kaluni on hänen pyllyään vasten. Naisen orgasmin jälkeen jäykkä kalu pääsee sitten työntymään hänen liukkaasseen ja orgasmista rentoutuneeseen pimppiin. :)
Minä voin tulla hoitelemaan sinua ap.
Ei haittaa vaikka miehesi katselee vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Mie en malta olla puuttumatta leikkiin, kun vaimo pitää masturbaatioesityksen. Pakko on päästä vähän maistamaan.
mekin tehdään sitä vaimon kanssa samaan aikaan ja katsellaan toisiamme. Koskaan ei olla päästy loppuun ennen kun on lähtenny mopo käsistä ja ollu pakko käydä oikeesti hommiin..
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oma puolisoni rohkenisi samaan. Se on kaunista, kun voi pitää toista hellästi lusikassa ja nainen hellästi tyydyttää itsensä. Molemmat nautimme intiimistä ihokosketuksesta. Jäykkä kaluni on hänen pyllyään vasten. Naisen orgasmin jälkeen jäykkä kalu pääsee sitten työntymään hänen liukkaasseen ja orgasmista rentoutuneeseen pimppiin. :)
Voihan intiimi ihokosketus. Mitä jos naisesi tapa masturboida ei ole "hellästi tyydyttävää" vaan kiihkeää raivorun*kausta, missä hiki lentää ja vibra soi? Yksin huvitellessaa varmaan pukeutuu sensuelliin pitsibodyyn ja tepastelee kuin sheiverimainoksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan intiimi ihokosketus. Mitä jos naisesi tapa masturboida ei ole "hellästi tyydyttävää" vaan kiihkeää raivorun*kausta, missä hiki lentää ja vibra soi? Yksin huvitellessaa varmaan pukeutuu sensuelliin pitsibodyyn ja tepastelee kuin sheiverimainoksessa...
No voidaan varmaan lähteä siitä, että kyllä se tuon tekstin kirjoittanut mies paremmin kuin sinä tai minä tietää miten kyseinen nainen nautiskelee...
Täällä pyörii joitakin naisia, jotka jostakin syystä ajattelevat, että iso osa naisista näyttelee miehille seksiasioissa jotakin muuta kuin todellisuudessa ovat. Onkohan noin? Ja miksi ihmeessä naisella on niin negatiivinen käsitys muista naisista?
” ” ” hän "haluaa" nyt että teen niin joka kerta. No helppoahan se hänelle olisi. Ei tarvitse sormiaan vaivata! Miten tässä näin kävi!! ” ” ”
Niin, ja mikä on siis pointti?
Naisen tehtävä on viihdyttää miestä joten mikä tuossa on ihmeellistä?
Jos hän tykkää tuosta niin silloin teet kuten hän käskee ja problem solved.
Erittäin yksinkertaista.
Vaimoni ei halua tyydyttää itseään jos minä olen paikalla. Sanoo että minä tunnun niin paljon paremmalle ja ettei tykkää käyttää sormiaan.
Voisihan se olla koukuttavaa jos nainen joskus sanoisikin: nyt saat vain katsoa! Ja runkkaisi itsensä loppuun asti.
Mutta että joka kerta? Tuskinpa vain. Kyllä sitä pitää päästä itse käsiksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voidaan varmaan lähteä siitä, että kyllä se tuon tekstin kirjoittanut mies paremmin kuin sinä tai minä tietää miten kyseinen nainen nautiskelee...
Täällä pyörii joitakin naisia, jotka jostakin syystä ajattelevat, että iso osa naisista näyttelee miehille seksiasioissa jotakin muuta kuin todellisuudessa ovat. Onkohan noin? Ja miksi ihmeessä naisella on niin negatiivinen käsitys muista naisista?
Olet aivan oikeassa. Olen pahoillani, lähti eilen laukalle
Sano miehellesi että hän tyydyttää itsensä sinun edessä.. Luulis ääni muuttuvan kellossa. Mun mielestä on mahtavaa miten nainen laukee sormeillessa