Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän vaiheessa ihmisten enemmistö alkaa ihan tosissaan vastustaa koronarajoituksia?

Vierailija
21.03.2021 |

Onko massatyöttömyys ja leivän loppuminen tavallisten ihmisten pöydistä se viimeinen pisara?

Kommentit (460)

Vierailija
381/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuloisilla ei mennyt nyt tuo kuntavaalien aloitustilaisuus ihan putkeen. Uutisissa kerrottiin, että poliisi tekee eilisestä tartutustilaisuudesta rikosilmoituksen. Osallistujat on hyvin dokumentoitu. :D

Hörhöpersu Ossi T. levittämässä siellä propagandaansa päälimmäisenä. Tosi isänmaallista. Not.

Vierailija
382/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näissä rajoituksissa ei ole päätä eikä häntää. Rajat on edelleen auki eikä ole pakkotestauksia-/karanteenia. Yksityiset yritykset on laitettu kiinni, mutta ala-asteet pyörii normaalisti. Esim.pelkästään viikon sisällä meidän kaupungissa on tullut VIISI koronatartuntaa koulusta ja luokkia on laitettu karanteeniin. Siis viikon sisällä kouluista enemmän kuin koko vuoden aikana ollut ravintoloissa tai pubeissa.

Että voisitteko näiden nykyisten rajoitusten puolesta puhuvat kertoa missä tässä on logiikka? Halpatyöntekijät voivat edelleen kulkea rajan yli ilman testejä, mutta kielletään suomalaisia liikkumasta turhaan ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin tampio, ettei tajua, että juuri tämä tukkanuottasilla olo parhaiten sataa vihollisen laariin, on tyhmääkin tyhmempi. 

Kun toiset yrittävät rajoittaa, toiset levittävät tahallaan ---> Rajoituksia ei koskaan päästä purkamaan, ja tietyt tahot nauravat partaansa. 

Mutta onhan tämä viihdettä. Tästä voisi tehdä vaikka tositeeveesarjan. 

No eiköhän tästä tehdäkin.

Olen miettinyt kirjailijoita, että kirjoittavatko vielä tällä hetkellä nykyaikaan sijoittuvat romaaninsa kuten koronaa ei olisikaan vai menikö koko juoni pilalle. 

Koronaa ei todellakaan ole, koska väitteet koronasta ovat valetta, siis huijjausta alusta asti!

Kuten:

-10% kuolleisuus (Kuinkahan paljon se on jos katsot viime viikon lukuja Suomesta)

-Sankarihoitajat, jotka ilmoitettiin heti alussa koronauhreiksi Amnestylle (Ovatkohan jostain Tampereen RauhanNiemestä tai mistä lie?)

-Sankari New York, jossa lapset kuolevat joukoittain kauhean koronan aiheuttamaan Kawasakintautiin (Missähän nämä kuolleeet koronalapset Suomestakin on?)

-Kammottavat koronajuhlat, jonka jälkeen henkitoreissaan oleva koronaan sairastunut nuori viimeisinä sanoiaan katuvana ja nöyränä tunnustaa kamalan erehdyksensä sairaanhoitajalle (Mitenkähän näitä nyt on, kun Florida on tupaten täynnä näitä nuoria, jotka huomenna kuolevat?

https://www.soundhealthandlastingwealth.com/health-news/spring-breakers…

- valtavat tartuntaryppäät Oulussa, jotka olivat vastuuttomien nuuskan hakijoiden syytä, koska nuuska (Misähän ne tartunnat siellä Oulussa olivat, ettei vain olleet eniten sairaalassa, eikä nuuskahuulessa, vaikka niin hyvä sanoa, että nuuska on paha, mitä se nuuskan haitallisuus siihen sitten auttaa?)

Tätä on vaikka kuinka paljon, eikä lopu!

Parasta vain olisi, kun pian päästäisiin siihen, että älä välitä koronasta, äläkä usko koronahuijjauksia! Jos kun haluat elää elämääsi, että se on onnellinen?

Vai onko se sinun elämäsi ikuisesti se, että rätti naamalla, piikki olkapäässä?

Mitä erikoista siinä piikissäkin sitten olisi? On? Ei se kuitenkaan koronaa maailmasta poista. 

Virus muuttuu kuten muutkin virukset, Rokote ei ole 100% ja sen teho on lyhytaikainen, kuten muitakin saman tapaisia viruksia vastaan.

Virus ei rokotteella katoa. Mutta ei se tietysti katoa rajoituksellakaan ja liittyvillä.

Mitä se korona on? Se syy?  Mitä se on??? Mitä se on, Kenelle puhut, Ketä kuuntelet...

Miksi??? ? Miksi uskoit?

Why?

Seinähullu!!!!!

Vierailija
384/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te koronahysteeriset aiotte tehdä sitten, kun olette saaneet rokotteen?  Elätte edelleen mahdollisimman eristyksissä, ette tapaa läheisiänne ja ystäviänne, käytätte maskia kaikkialla liikkuessanne, lutraatte käsidesiä jne?  Kuinka pitkää ajattelitte tekevänne niin? Siihen asti, että koronavirus on kadonnut maapallolta? Kenties siis koko lopun elämäänne? 

Mä olen pandemian alusta lähtien rajoittanut omaa elämääni enemmän kuin olisi ollut tarpeenkaan. Mutta tämä ei ole ollut mulle mikään ongelma. Olen tavannut vain sellaisia läheisiäni, jotka ovat eläneet yhtä varovaisesti kuin minäkin. Kun olen asioinut kaupassa tms paikassa (mitä olen tehnyt hyvin harvoin), olen käyttänyt hengityssuojainta. Kunhan olen saanut rokotteet ja kulunut muutama viikko jälkimmäisestä, alan taas elää kuten ennen pandemiaakin. 

Vierailija
385/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteiddä ja Saksassa jatketaan rajoituksia rokotteista huolimatta. Miksi?

Vierailija
386/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri 83 vuotias rouva, hoitaa itse asiansa( kauppa, pankki jne. ) Käyttää maskia jne. teki elvytyskiellon eli jos sairastuu vakavaan coronaan tai johonkin muuhun niin ei elvytetä. Pitäiskö muidenkin ikäihmisten?

Ei pidä elleivät itse halua. Päätä sinä vaan omasta elämästäsi äläkä muiden.

Vierailija
387/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/4e11ea7f-d957-44ed-a217-318114b188f…

Tässä on erittäin hyvä syy vastustaa rajoituksia. Kun rajoja ei vaan saada kiinni, mutta omia kansalaisia rajoitetaan ja viedään työpaikat.

Vierailija
388/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteiddä ja Saksassa jatketaan rajoituksia rokotteista huolimatta. Miksi?

Koska BREXIT.

Saksan motiiveista en tiedä.

Vierailija
389/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka elävät jo nyt muilta varastetuilla verorahoilla, vaativat lisäksi, että rajoituksilla tuhotaan loputkin yksityisen sektorin työpaikat. Ihmisten sikamaisuudella ei ole mitään rajaa.

Elävät muilta varastetuilla verorahoilla? Keitähän nämä on? Kyllä, koronankieltäjien sikamaisuudella ei ole mitään rajaa. Itsekästä porukkaa.

Vierailija
390/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te koronahysteeriset aiotte tehdä sitten, kun olette saaneet rokotteen?  Elätte edelleen mahdollisimman eristyksissä, ette tapaa läheisiänne ja ystäviänne, käytätte maskia kaikkialla liikkuessanne, lutraatte käsidesiä jne?  Kuinka pitkää ajattelitte tekevänne niin? Siihen asti, että koronavirus on kadonnut maapallolta? Kenties siis koko lopun elämäänne? 

Mä olen pandemian alusta lähtien rajoittanut omaa elämääni enemmän kuin olisi ollut tarpeenkaan. Mutta tämä ei ole ollut mulle mikään ongelma. Olen tavannut vain sellaisia läheisiäni, jotka ovat eläneet yhtä varovaisesti kuin minäkin. Kun olen asioinut kaupassa tms paikassa (mitä olen tehnyt hyvin harvoin), olen käyttänyt hengityssuojainta. Kunhan olen saanut rokotteet ja kulunut muutama viikko jälkimmäisestä, alan taas elää kuten ennen pandemiaakin. 

-eri

Vierailija
391/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ehkä tosiaan juuri noin :D Mutta mikäs siinä, jos tykkää elää noin. 

Vierailija
392/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rajoituksia? onko nyt jotain rajoituksia? eikös se korona ollut joku viimevuoden juttu?

Vierailija
393/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun mummot ja papat on kuolleet. Eli kunnes hillujat tehneet tehtävänsä ja ovat sitten niin ylpeitä kun vastustivat ja eivät unohtaneet minä-minä ajattelua edes pariksi kuukaudeksi.

Etpä unohtanut sinäkään. Tajuatko ettei korona ole uhka kuin riskiluusereille eli heikoille ja vanhoille? Hyödyttömiä yhteiskunnalle vrt nuoret ja työikäset. Teidän perseilyn takia talous romahtaa. Noh te jäättekin sit ilman eläkkeitä.

No sinäpäs olet empaattinen. Ymmärrätkö että erilaisiin koronan riskiryhmiin kuuluu 2,5 miljoonaa suomalaista? Epäillä sopii, että he olisivat hyödyttömiä yhteiskunnalle. Ps. Heikko- sanaa tuossa merkityksessä käyttää vain narsisti tai psykopaatti.

Näistä 1,5 miljoonaa on eläkeläisiä, joiden on erittäin helppo eristäytyä haluamallaan tavalla. Nettiä jos osaa käyttää, niin ei valtaosan tarvitse halutessaan olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä lainkaan.

Muille sitten FFP3 tai vielä tehokkaampi suojaus, esim. sellainen kuplapuku FFP3 lisäksi päälle. (Hämmästyttävää kyllä, että vaikka riskiryhmäläisiä on näin paljon en ole varmaan kertaakaan nähnyt kenenkään käyttävät tehokasta suojausta, näkyy vain niitä löröjä hyödyttömiä kertakäyttömaskeja. Miksi riskiryhmäläiset eivät suojaudu??)

Monet riskiryhmään kuuluvat pysyvät kotona.

Vierailija
394/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on alkanut jo heräämään, on vain ajan kysymys koska loputkin huomaavat että kyseessä on vuosisadan kusetus ja ollaan koronan varjolla ajamassa jotain aivan muuta.

Mikä?

Vierailija
395/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toiminut samoin kuin sinä ja aion toimia rokotteen jälkeen samoin kuin sinä. Miksi kutsut minua koronahysteeriseksi mutta et kutsu itseäsi?

Vierailija
396/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on alkanut jo heräämään, on vain ajan kysymys koska loputkin huomaavat että kyseessä on vuosisadan kusetus ja ollaan koronan varjolla ajamassa jotain aivan muuta.

Mikä?

Tämän minäkin haluan tietää.

Vierailija
397/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa lauantaina yli 120k ihmistä kaduilla, miljoona rikki kun säät lämpenee☺️

Lontoossa oli kadulla 10 000. Mikä on vielä pieni miekkari Lontoon mittakaavassa. 

Helsingissä surkeat 400.

Ei nyt kannata kuvitella liikoja tästä "heränneiden" liikkeestä :D 

Helsingissä oli reilusti yli 2000 mielenosoittajaa. Toimittajien oli omien sanojensa mukaan KÄSKETTY kertoa, että n. 350 - 400 ihmistä olisi ainoastaan ollut. Kuka tahansa eilen uutislähetyksiä katsonut  myös näki, että lähetyksissä näytettiin vain 2-3 klippia mielenosoituksesta niin, että se vaikuttaisi todellisuutta pienemmältä. Tämäkin kommenttisi kertoo lähinnä sen, kuink suomalaisten tietoisuus koko koronasta on valtamedioiden varassa, joita ohjeistetaan kertomaan sitä, mitä hallituksen agendalla on.

Tää on totta. Itsekin olin siellä. Siellä oli ihan oikeesti suunnilleen toi 2000 ihmistä. YLEn ym. agenda on jostain syystä ajaa valheellista kuvaa tilanteesta.

VÄÄRISTELY on korona-propagandan avainsana.

Vierailija
398/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa lauantaina yli 120k ihmistä kaduilla, miljoona rikki kun säät lämpenee☺️

Lontoossa oli kadulla 10 000. Mikä on vielä pieni miekkari Lontoon mittakaavassa. 

Helsingissä surkeat 400.

Ei nyt kannata kuvitella liikoja tästä "heränneiden" liikkeestä :D 

Helsingissä oli reilusti yli 2000 mielenosoittajaa. Toimittajien oli omien sanojensa mukaan KÄSKETTY kertoa, että n. 350 - 400 ihmistä olisi ainoastaan ollut. Kuka tahansa eilen uutislähetyksiä katsonut  myös näki, että lähetyksissä näytettiin vain 2-3 klippia mielenosoituksesta niin, että se vaikuttaisi todellisuutta pienemmältä. Tämäkin kommenttisi kertoo lähinnä sen, kuink suomalaisten tietoisuus koko koronasta on valtamedioiden varassa, joita ohjeistetaan kertomaan sitä, mitä hallituksen agendalla on.

Tää on totta. Itsekin olin siellä. Siellä oli ihan oikeesti suunnilleen toi 2000 ihmistä. YLEn ym. agenda on jostain syystä ajaa valheellista kuvaa tilanteesta.

VÄÄRISTELY on korona-propagandan avainsana.

Miksi kukaan tuollaista tekisi?

Vierailija
399/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri 83 vuotias rouva, hoitaa itse asiansa( kauppa, pankki jne. ) Käyttää maskia jne. teki elvytyskiellon eli jos sairastuu vakavaan coronaan tai johonkin muuhun niin ei elvytetä. Pitäiskö muidenkin ikäihmisten?

Koronarajoitusten vastustajien pitäisi allekirjoittaa hoitokielto kaikkien sairauksien osalta.

Miksi kaikkien? Me käydään yksityisellä joka tapauksessa. Viedään mahdollisimman vähän teille spurguille varattuja resursseja, jotka me toki maksamme. Rupusakki se kehtaa vaatia.

Olet itse rupusakkia, kun muita haukut.

ohis

Vierailija
400/460 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että vasemmiston mielestä ihmisten liikkumista ei saa koronan takia rajoittaa mutta äänestämään heitä ei saa päästää joten vaaleja oli siirrettävä.

Eli korona estää vain äänestämisen mutta muuten ihmiset saavat käydä kaupoissa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi