Kamala krapula :(
Heräsin vasta yhdeksältä ja klo 10 lähdin lenkille.Haettiin miehen kanssa ruokaa vegaaniravintolasta mukaan ja syötiin kotona.Koska olo helpottaa? :(
Kommentit (16)
No jos pääsit yhdeksältä ylös ja kymmeneltä lenkille, niin ei voi olla kovin paha olo.
Sillä se lähtee millä on tullukkii
Tuskinpa ensimmäinen krapula sulla ja äijälläsi. Mitä teeskentelet enää juoppo?!
Ei ole oikeastaan krapula. Vain vähän levoton olo. En tosin juonut kuin eilen ja vain 17 siideriä. On se paljon vähemmän kuin kahtena päivänä litran pullo viinaa per päivä.
Kamala krapula ja lähit lenkille? No just joo, onpa kamala...
Alkoholismiin on saatavilla apua. Varaa heti huomenna aamuksi aika päihdeterapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismiin on saatavilla apua. Varaa heti huomenna aamuksi aika päihdeterapeutille.
Oli se sittenkin ihan vähän krapula. Ostin kaiken varalta neljä siideriä. Ei ole edes ensimmäinen mennyt kokonaan niin nyt jo on ihan normaali olo. Joskus on tullut vasta illalla krapula niin onpa sitä varten muutama tölkki. Eikä tosiaan ole paha olo kun kahvi ei tehnyt pahaa ja syömään pystyi ihan helposti.
Minä pystyn juomaan kahvia vasta neljäntenä rapulapäivänä? 1 pv menee sängyssä tärisemises. Tosi juopon elämä on kovaa taistelua!
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyn juomaan kahvia vasta neljäntenä rapulapäivänä? 1 pv menee sängyssä tärisemises. Tosi juopon elämä on kovaa taistelua!
Mulla kolmen-neljän päivän tarkemmin vuorokauden kuurit tekee sen että yksi päivä voi mennä ilman kahvia. Selvinpäin ollessa kahvia kuluu aika paljon. Toista litraa päivässä. Jokin siinä krapulassa tekee sen ettei saata juoda kahvia. Pisimmät juopottelut mulla on maksimissaan viikon. Sitten ei enää saata ryypätä. Krapulat valvomisineen on jopa neljä vuorokautta.
Keskiviikkona voi olla jo normaali olotila 😈