Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinalainen Volvo on Suomen toiseksi arvostetuin automerkki. Mielipiteitä?

Vierailija
21.03.2021 |

Miksi suomalaiset haluavat tukea Kiinan kommunistipuoluetta?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.

Vierailija
2/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken automiesten ja -naisten autotietoudesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monia eri automerkkejä ja malleja ajaneena voin sanoa, että Volvo tekee erinomaisia autoja. Erityisesti olen tykännyt Volvo S90/V90 ja XC60 -malleista. Lataushybrideinä erityisesti ovat aivan mahtavia autoja ajaa.

Vierailija
4/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa valmistetaan kohta varmaan merkittävä osa maailman autoista. Ranskalainen PSA-konsernikin siirtää autojen tuotantoa sinne. Esim. uuden DS9:n tuotanto on kokonaan Kiinassa.

Vierailija
5/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa valmistetaan kohta varmaan merkittävä osa maailman autoista. Ranskalainen PSA-konsernikin siirtää autojen tuotantoa sinne. Esim. uuden DS9:n tuotanto on kokonaan Kiinassa.

Mikä on valitettavaa. On kuitenkin eri asia antaa rahansa suoraan kiinalaisomisteiselle yhtiölle. Rahat menevät lyhentämättömänä sortovallan pönkittämiseen.

Tähän taloon ei kiinalaisia brändejä tule niin kauan kuin kommunistipuolue on vallassa.

Vierailija
6/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.

Omistus Saksassa, demokraattisessa maassa. Autoja on pitkään tehty eri alueilla eri markkinoille. Saksa tosin on valitettavasti EU:n isoin Kiinan perseennuolija juurikin isoilta osin autoteollisuuden merkittävyyden vuoksi. Onneksi Merkelistä, tuosta vanhasta kommarista, pian päästään eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skodakin voi olla kohta Kiinalainen jos volkkari alkaa pistämään tuottamaan lähinnä halppis malleja.

Vierailija
8/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen Volvo.Nimi voisi olla ihan hyvin Geely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Skoda kaikkein arvostetuin. Ja ihan aiheesta.

Vierailija
10/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo ei  alunperin ollut kiinalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvo ei  alunperin ollut kiinalainen.

Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.

Vierailija
12/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% aurinkopaneleista on tehty Kiinassa pakkotyöleireillä ja akkujen koboltin ovat lapset paljain käsin kaivaneet maasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalainen Volvo.Nimi voisi olla ihan hyvin Geely.

Silloin tuskin olisi toiseksi arvostetuin merkki...

Vierailija
14/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.

Omistus Saksassa, demokraattisessa maassa. Autoja on pitkään tehty eri alueilla eri markkinoille. Saksa tosin on valitettavasti EU:n isoin Kiinan perseennuolija juurikin isoilta osin autoteollisuuden merkittävyyden vuoksi. Onneksi Merkelistä, tuosta vanhasta kommarista, pian päästään eroon.

Jaa että marxismia kutsutaan nykyään demokratiaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volvo ei  alunperin ollut kiinalainen.

Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.

Suomalaiset ex-juntithan niitä meni Ruotsiin tekemään.

Vierailija
16/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Volvo ei  alunperin ollut kiinalainen.

Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.

Suomalaiset ex-juntithan niitä meni Ruotsiin tekemään.

Homot pakottivat. 

Vierailija
17/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.

Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.

Vierailija
18/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinalaiset eivät olisi ostaneet Volvoa, sitä tuskin enää olisi olemassa. Vrt. Saab.

Vierailija
19/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.

Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.

Tuo ei taida pitää paikkaansa.

Vierailija
20/72 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.

Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.

Elät 80-lukua ja voin sanoa, että silloin Audi ja Volvo olivat aika samalla viivalla. Bemari ja Mersu jonkin verran arvostetumpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi