Kiinalainen Volvo on Suomen toiseksi arvostetuin automerkki. Mielipiteitä?
Miksi suomalaiset haluavat tukea Kiinan kommunistipuoluetta?
Kommentit (72)
Kertoo kaiken automiesten ja -naisten autotietoudesta...
No monia eri automerkkejä ja malleja ajaneena voin sanoa, että Volvo tekee erinomaisia autoja. Erityisesti olen tykännyt Volvo S90/V90 ja XC60 -malleista. Lataushybrideinä erityisesti ovat aivan mahtavia autoja ajaa.
Kiinassa valmistetaan kohta varmaan merkittävä osa maailman autoista. Ranskalainen PSA-konsernikin siirtää autojen tuotantoa sinne. Esim. uuden DS9:n tuotanto on kokonaan Kiinassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa valmistetaan kohta varmaan merkittävä osa maailman autoista. Ranskalainen PSA-konsernikin siirtää autojen tuotantoa sinne. Esim. uuden DS9:n tuotanto on kokonaan Kiinassa.
Mikä on valitettavaa. On kuitenkin eri asia antaa rahansa suoraan kiinalaisomisteiselle yhtiölle. Rahat menevät lyhentämättömänä sortovallan pönkittämiseen.
Tähän taloon ei kiinalaisia brändejä tule niin kauan kuin kommunistipuolue on vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.
Omistus Saksassa, demokraattisessa maassa. Autoja on pitkään tehty eri alueilla eri markkinoille. Saksa tosin on valitettavasti EU:n isoin Kiinan perseennuolija juurikin isoilta osin autoteollisuuden merkittävyyden vuoksi. Onneksi Merkelistä, tuosta vanhasta kommarista, pian päästään eroon.
Skodakin voi olla kohta Kiinalainen jos volkkari alkaa pistämään tuottamaan lähinnä halppis malleja.
Kiinalainen Volvo.Nimi voisi olla ihan hyvin Geely.
Ja Skoda kaikkein arvostetuin. Ja ihan aiheesta.
Volvo ei alunperin ollut kiinalainen.
Vierailija kirjoitti:
Volvo ei alunperin ollut kiinalainen.
Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.
95% aurinkopaneleista on tehty Kiinassa pakkotyöleireillä ja akkujen koboltin ovat lapset paljain käsin kaivaneet maasta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen Volvo.Nimi voisi olla ihan hyvin Geely.
Silloin tuskin olisi toiseksi arvostetuin merkki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.
Omistus Saksassa, demokraattisessa maassa. Autoja on pitkään tehty eri alueilla eri markkinoille. Saksa tosin on valitettavasti EU:n isoin Kiinan perseennuolija juurikin isoilta osin autoteollisuuden merkittävyyden vuoksi. Onneksi Merkelistä, tuosta vanhasta kommarista, pian päästään eroon.
Jaa että marxismia kutsutaan nykyään demokratiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo ei alunperin ollut kiinalainen.
Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.
Suomalaiset ex-juntithan niitä meni Ruotsiin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo ei alunperin ollut kiinalainen.
Mieluummin kiinalainen kuin homomobiili.
Suomalaiset ex-juntithan niitä meni Ruotsiin tekemään.
Homot pakottivat.
Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.
Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.
Jos kiinalaiset eivät olisi ostaneet Volvoa, sitä tuskin enää olisi olemassa. Vrt. Saab.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.
Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.
Tuo ei taida pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kyllä itseäni nämä uudella Volvolla ajelijat liikenteessä, ovat olevinaan ”premiumia”, mutta tosiasiassa Volvo on aina ollut arvostuksessa Mercedeksen, BMW:n ja Audin alapuolella. Ja kiinalaisomistukseen siirtymisen myötä tämä eri vain kasvoi.
Ostaisin jopa Peugeotin ennemmin kuin Volvon.
Elät 80-lukua ja voin sanoa, että silloin Audi ja Volvo olivat aika samalla viivalla. Bemari ja Mersu jonkin verran arvostetumpia.
Turkkilainen Mersu on myös hyvin arvostettu.