Ulkona myrskyää, mitä ihmettä sitä tekee kerrostaloasunnossa? Koko pitkä sunnuntai edessä.
Kommentit (59)
Minä aloitin kunnon suursiivouspäivän siinä kohtaa, kun arvelin, että naapuritkin on jo hereillä enkä herätä pyykkikoneella ja imurilla. Oon tälle päivää pessyt 2 koneellista pyykkiä, pyyhkinyt pölyt, imuroinut ja luutunut, pessyt vessan ja roskiskaapin. Sauna ja suihkukaappi olis vielä jäljellä pestävää. Sitten taidan vielä käydä läpi vaatekaapin ja karsia sieltä mulle laihtumisen myötä isoiksi jääneet vaatteet lopultakin. Oon nykyään kokoa 38 ja siellä on vaatteita kokoon 42 asti.
616 km Helsingistä tuulee 12m/s luoteesta, aurinko paistaa, pakkasta yksi aste, tuulen kanssa tuntuu kuin yhdeksän astetta pakkasta. Ulkoilukeli.
Vierailija kirjoitti:
Pyhänä ei siivota.
Pyhänä nairaan, varsinkin jos on Lessu.
pipo päähän ja menoksi kirjoitti:
616 km Helsingistä tuulee 12m/s luoteesta, aurinko paistaa, pakkasta yksi aste, tuulen kanssa tuntuu kuin yhdeksän astetta pakkasta. Ulkoilukeli.
Pesin juuri parvekkeen lattian, jäätyi vaikka on lämpöasteita 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä asumismuodolla tässä asiassa? Vai meinaatko, että okt:n ulkopuolella ei koskaan myrskyä?
No omakotitaloissahan on omat uima-altaat sisällä ja kuntosalit yms. Eli on vähän enemmän tekemistä.
Niinpä onkin, paitsi uima-allas on pihalla, +25C ja aurinko paistaa. Se onkin hyvä päivärytmi, kun aamulla herättyä käy uimassa, sitten syö aamiaisen ja lukee päivän lehdet. Sopivan ajan kuluttua ensin lenkille ja sitten kuntosaliin ja taas uimaan. Lounas ja kirjan lukemista. Iltapäivällä voi ottaa vaikka matsin tai pari pingistä. Illallisen jälkeen oman baarin kautta omaan leffateatteriin.
Kävin ihan lyhyellä lenkillä jotta sai raitista ilmaa (siis noin 5 min)😂. Listaan nyt asioita joita voisin itse tehdä kerrostalossa asuvana puuhailla
Siivota jääkaappi/keittiön kaapit/vaatekaappi. tai oikeastaan kaikki kaapit..
Jumpata, YouTubesta löytyy paljon esim apartment friendly workout
Jos et asu yksin niin lautapelit, kai yksinkin voi jotain pelata
Soittaa vanhemmille/isovanhemmille/muu läheinen "muuten vaan". Tässä asiassa olisi tällä paljon petrattavaa...
Lue kirjaa/kuuntele äänikirjaa kun esim siivoaa
Leivo/kokkaa jotain hyvää
Tee unelmakartta (vähän random mutta miksipäs ei)
Tutustu sijoittamiseen/tee budjetti/aloita sijoittaminen
Jos ei mikään nappaa niin pidä sarjamaratoni
Sopivan väljät farkut että mahtui alle villahousut, oli kiva ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sisustan vähän jo pääsiäiskoristeilla.
Siivoan kenkäkaapista pois talvikengät.
Älä laita vielä talvikenkiä pois. Ennusteiden mukaan saatat tarvita niitä vielä juhannuksenakin.
Tuuli taukosi ja on ihan hiljaista. Pimeää on ja polttelen kynttilöitä. On ihanaa olla itsekseen.
Mun kaikki voimat meni siihen, että kävin ostamassa pari uutta kasvia Plantagenista ja uuden nuppivetimen pieneen lipastoon. Mun piti kasata se ostamani lipasto tänään, mutta en mä näköjään jaksa. Tätä se on kun sairastaa mielenterveysongelmia.
Nyt makaan sängyssä ja katson Netflixiä ja selaan palstaa. En oikein jaksaisi keskittyä edes tuohon Netflix-sarjaan. Suihkuun olisi pakko kyllä saada vielä raahauduttua.
N27
Veikkaan kyllä, että monelle koronakaranteeni on avannut silmät oman persoonan tylsyyteen ja siihen ettei oikeasti viihdy itsensä kanssa. Tai että ei ole oikeastaan mitään ilman muita ihmisiä. Ei osaa tehdä mitään kivaa, ei ole intohimoa oikeastaan mihinkään. Kaikkeen tekemiseen tarvitaan vähintään se toinen ihminen.
Ja sit toinen puoli jengiä huomaa, ettei välitä tai siedä ollenkaan omia penskojaan tai sitä puolisoaan. Ja kirkuisi onnesta, jos saisi olla yksin.
Minä olen niitä harvoja tyytyväisiä ja onnellisia - viihdyn aidosti yksin, minulla on paljon mielenkiintoista tekemistä, ja pystyn pitämään hyvin yhteyttä niihin muutamaan minulle tärkeään tyyppiin.
Mene scrollleriin ja kirjoita Blackdicks ja ala selaamaan. Sitten asetat sormen klitallesi ;)
Ei kiinnosta kun täällä päin on kunnon puuskia eikä ilman tuultakaan meinaa pysyä piikeillä pystyssä. :)
Ihme juttu kun kävin Keskuspuistossa (Hki) pitkällä lenkillä, eikä siellä edes tuullut.
Lajittelin vanhoja rahoja, jotka sain joskus perinnöksi. Meni kauan aikaa selvitellä niiden nykyarvoja netistä. Muutama kolikko taitaa olla parin kympin arvoinen!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kun täällä päin on kunnon puuskia eikä ilman tuultakaan meinaa pysyä piikeillä pystyssä. :)
No mene sängylle ja pylly pystyyn niin minä sitten tule käymään. Oohh!!
Hopeinen Setä
Itse viihdyn kotona eikä se ole mikään ongelma. Tekemistä kyllä riittää, ei tämä elämä laiskoja elätä.
Hauska lukea näitä, ihan kun kaverin kanssa jutelisi tekemisistä ja fiiliksistä. Ite siivosin vaatehuonetta, pakko oli jotain tehdä. Nyt lähden myrskyyn ja käyn samalla kaupassa. Reppu selkään ja kuulokkeet korville.
-ap