Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntakyvytön jätettiin yksin tuntikaupalla Ruotsissa

21.03.2021 |

Vaikeasti sairas, liikuntakyvytön mies, lähetettiin sairaalaan yhteisasumisesta yksin lappu kaulassa. Pussissa oli hänen oireet ( korona).
Mies ei pysty puhumaan ja hän oli monta tuntia yksin ilman minkäänlaista seuraa.
vastuuntunnotonta, henkilökunnan pula.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sit? Minä olen ollut yksin viimeiset 20 vuotta. Ei muutama tunti ketään tapa. Ei siinä ehdi nälkään tai janoon kuolemaan.

2/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sit? Minä olen ollut yksin viimeiset 20 vuotta. Ei muutama tunti ketään tapa. Ei siinä ehdi nälkään tai janoon kuolemaan.

Anteeksi, en ymmärrä agressivisuuttasi. Tämä ihinen on vaikeasti liikuntakyvytön eikä pysty puhumaan,vielä vähemmin kirjoittamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkeen kaikki lehdet kirjoittavat tästä tapauksesta. Että kyllä siihen on syy. 

Vierailija
4/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeen kaikki lehdet kirjoittavat tästä tapauksesta. Että kyllä siihen on syy. 

Ikävä tapaus, ei se kuitenkaan henkilökunnan syy ole. Yksinäisyyteen ei kuitenkaan kuole.

5/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 tuntia yksin vaikeasti sairaana osaamatta ilmaista mitään 40 asteen kuumeessa on aika paha. 

Vierailija
6/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa kuullut viron tilanteesta. Ei sairaita enää oteta edes sairaalaan vaan saa kuolla kotiin

Vierailija
7/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän meillä Suomessa ei tapahdu päivittäin. Ei ku...

8/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa kuullut viron tilanteesta. Ei sairaita enää oteta edes sairaalaan vaan saa kuolla kotiin

Valitettavasti täällä on sama systeemi.Varsinkin kun on iäkkäistä kiinni ei täällä hoideta yli 75 vuotiasta. Ruotsista terveiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän