Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan polttoaineverojen nostoa

Vierailija
21.03.2021 |

Olen sivusta seurannut -Stop autoilijoiden kuritukselle- faceryhmän keskusteluja. Mitenkään siellä ei tule vaikutelma että ihmisillä olisi jotenkin vähän rahaa käytettäviksi autoiluun. Osa ihmisistä siellä oikein leuhkii kuinka ajelevat autoilla joiden kulutus on 10-20ltr/100km. Juuri tällaisten ihmisten takiahan sitä verotusta ollaan kiristämässä. Miksi niin moni leuhkii ajelevansa suurikulutuksellisella autolla, kun samalla se tarjoaa juuri sen perustelun sille miksi polttoaineveron nostaminen on järkevää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta ääntä siellä palstalla pitää ne, jotka ei ole penaalin terävimpiä kyniä muutenkaan. Itse seuraan sitä lähinnä palstaviihteen takia. Palsta naurattaa kommenteillaan paremmin kuin mikään sketsiviihde. Nimike Torviprotesti, kuvastaa kyllä sitä minkälaisia torvia mukana on.

Vierailija
2/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että on liittynyt lärväkirjaan, vie pohjan kaikelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on juuri niiden junttieinari boomereiden kommentit jostakin lahosta tojotasta. Ja kuinka sillä ajaminen on pätevöittänyt autoalan, maailmantalouden sekä ydinenergian asiantuntijaksi.

Vierailija
4/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs minä? Olen yksinhuoltaja isä ja ajan 50 km päivässä työpaikalle missä tienaan 11 euroa tunnissa. Bensakulut ovat iso osa menoja per kuukausi.

Vierailija
5/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä? Olen yksinhuoltaja isä ja ajan 50 km päivässä työpaikalle missä tienaan 11 euroa tunnissa. Bensakulut ovat iso osa menoja per kuukausi.

No miten itse olet ajatellut parantaa tilannettasi? Tämä on yhtälö, jossa voi aktiivisesti itsekin pyrkiä parantamaan tilannettaan. Noilla spekseillä voi miettiä asuinpaikan ja työpaikan etäisyyttä, voiko niitä muuttaa lyhyemmäksi ja esim. parempien julkisten yhteyksien alueelle? Oma koulutustaso, työn laatu ja määrä. Voiko niille tehdä jotain. Itse vedän töitä yrittäjänä 50-60h/viikko ja pidän siitä.

Vierailija
6/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit pienempikulutuksisen auton. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
7/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan muiden verojen nostoa".

Vierailija
8/8 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankit pienempikulutuksisen auton. Ongelma ratkaistu.

Jos ei jaksa polkea pyörällä, voi liikkua raitiovaunulla, metrolla, bussilla ja junalla. Nehän kulkevat kattavasti ja tehokkaasti koko Suomen alueella, asemia ja pysäkkejä on alle kilometrin välein kaikkialla joka suuntaan ja kaikissa toimii yksi yhteinen matkakortti. Nyt kaikki joukolla suunnittelemaan työmatkareitityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi