Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ajan suuhygienistille hän on entisen koulukiusaajani kaveri

Vierailija
21.03.2021 |

Arvatkaa vaa menenkö tollaselle ? Ei tulis mieleenikään peruin ajan kun luin sen nimen.
Ei tuu onnistuu. Hänen en anna koskea hampaisiini ikinä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, sitä ei ihan kauheasti varmaan edes kiinnosta. Ainoa joka asiaan vielä takertuu, ainoa joka antaa menneen pilata nykyisyydenkin olet sinä itse.

Vierailija
2/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan vaihtaa suuhygienistiä?

Suosittelen, että muutat suuremmalle paikkakunnalle, niin pääset elämään vieraiden ihmisten keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ihan kananlihalle ku luin. Terveydenhuollon "ammattilaiset" yleensä on kiusaajia. Yksikään hoitaja ei antanut rauhoittavia vaikka olisi pitänyt, juttelemalla kuulemma selviää. Kivaa kohtelua ku pelkää jotain paljon.

Vierailija
4/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte hän ei mun suuhun koske ikinä. Eikä kukaan muukaan tuolla mätä laitoksessa.

Vierailija
5/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemieni kirjoitusten mukaan palstalla on erittäin paljon koulukiusattuja ihmisiä, mitä pidän surullisena.

Oletteko te päässeet puhumaan elämästänne esimerkiksi terapeutin kanssa? 

Vierailija
6/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö muuttaa pois sieltä peräkylästä joko kaupunkiin tai sitten muutama sata kilometriä vieläkin kauemmaksi kaikesta.

Vierailija
7/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyykytät sitä oikein kunnolla vastaanotolla.

huudat "aiih !!! mitä ihmettä sinä oikein teet minun suulleni !?" "Apua! Auttakaa! Nainen on hullu hän vahingoittaa minua !" 

Ja sitten tietenkin kiusaat eli teet valituksen hänestä. 

Vierailija
8/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemieni kirjoitusten mukaan palstalla on erittäin paljon koulukiusattuja ihmisiä, mitä pidän surullisena.

Oletteko te päässeet puhumaan elämästänne esimerkiksi terapeutin kanssa? 

Olen koulukiusattu ja siitä täälläkin kertonut välillä tarinoita. Terapiaa en tarvinnut, sillä äitini ja nuoruuden poikaystävät saivat minut ymmärtämään että se on mennyttä ja minä olen kaikesta hylkäämisestä ja lynkkaamisesta huolimatta hyvä tyyppi ja voin tehdä ihan mitä haluan. Kaikilla ei näin onnellisesti käynyt, mutta halusin vaan sanoa, että todellakaan kaikki kiusatut eivät ole jääneet märehtimään vaan taistelleet tiensä elämään. En ehdoin tahdoin käy kiusaajani kampaamossa, mutta niinhän kaikki muutkin valitsevat kampaajansa tai sitten hygienistinsä. Olen onnellinen että kohdalleni sattui ihana äiti ja keskustelutaitoisia herrasmiehiä, jotka auttoivat näkemään että maailma on muutakin kuin kiusaamista.

Vierailija
9/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö muuttaa pois sieltä peräkylästä joko kaupunkiin tai sitten muutama sata kilometriä vieläkin kauemmaksi kaikesta.

Koulukiusatut vaihtaa koulua ja entiset kiusatut maisemaa. Eikös sen kiusaajan kuuluisi hävetä ja joutua muuttamaan?

Vierailija
10/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusasiko tämä kyseinen ihminen sinua? Jos hän oli vaan kiusaajasi kaveri, en näkisi asiassa ongelmaa.

Vierailija
11/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin Salkkareissa...

Vierailija
12/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusatut vaihtaa koulua ja entiset kiusatut maisemaa. Eikös sen kiusaajan kuuluisi hävetä ja joutua muuttamaan?

Jokainen saa valita asuinpaikkansa.

Vierailija
13/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienisti on duunari. Kaivelee pa*kaa muiden ihmisten suusta, huuhtelee suuta lääkärin puolesta ja toimii korkeampiarvoisten ammattilaisten sihteerinä muutenkin. Mene sinne kyykyttämään sitä, totea vaikka kyynisesti että no ei sinustakaan sitten mitään tullut, mutta putsaa nyt nuo hampaani kuitenkin. :)

Vierailija
14/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ne kiusaajat ovat todellisuudessa luusereita tai alisuoriutujia, joilla ei tiedot ja taidot oikein riitä muuhun kuin kotikylän tutuissa ympyröissä pyörimiseen. Eivätkä useinkaan tiedosta edes, että hävetä pitäisi, voi olla tuntematon käsite, kuten muutkin henkisempää kapasiteettia edellyttävä toiminta.

Vierailija
15/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuhygienisti on duunari. Kaivelee pa*kaa muiden ihmisten suusta, huuhtelee suuta lääkärin puolesta ja toimii korkeampiarvoisten ammattilaisten sihteerinä muutenkin. Mene sinne kyykyttämään sitä, totea vaikka kyynisesti että no ei sinustakaan sitten mitään tullut, mutta putsaa nyt nuo hampaani kuitenkin. :)

En menisi. suuhygienistienkin osaamisessa on eroa. Huomasin kun hygienistini vaihtui entisen vaihtaessa työpaikkaa. Tämä on oikeasti taitava.

Vierailija
16/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni ihan kananlihalle ku luin. Terveydenhuollon "ammattilaiset" yleensä on kiusaajia. Yksikään hoitaja ei antanut rauhoittavia vaikka olisi pitänyt, juttelemalla kuulemma selviää. Kivaa kohtelua ku pelkää jotain paljon.

Tämähän oli "kiusaajan" kaveri.

Vierailija
17/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusasiko tämä kyseinen ihminen sinua? Jos hän oli vaan kiusaajasi kaveri, en näkisi asiassa ongelmaa.

Vai oliko sellainen kaveri, joka seurasi vierestä eli hyväksyi kiusaajan touhut? - Ei olisi mitään asiaa suuhuni sorkkimaan.

Vierailija
18/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät väliin ja menet muualle hoitaan hampaasi. Ihan oikein, sehän on sun valinta ja sun elämä, kaikki terapiapaskan jauhavat irmelit voi painua sinne itteensä.

Sitten jos vielä voimaannut sen verran että et turhaan tänne siitä postaile, vaikka mitäs siitä jos se edistää päivää.

Voimia, veli/sisko. Bruh.

Vierailija
19/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiusaamisen vähättelyketju taas. En oikein jaksa tuntea mitään positiivisia tunteita näitä "miksi et vaan niiq mee elämäs eteepäi ja mee terapiaa" valopäitä kohtaan jos ei tieten tahtoen halua olla missään tekemisissä kiusaajien tai heidän hovinsa kanssa.

Maailma on täynnä epäempaattisia ja narsistisia ihmisiä, joita kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa. Tietysti jos itse kohtaa mitään vääryyttä niin huuto on kova ja kosto mahtava. Välillä vtuttaa kaikki...

Vierailija
20/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kiusaamisen vähättelyketju taas. En oikein jaksa tuntea mitään positiivisia tunteita näitä "miksi et vaan niiq mee elämäs eteepäi ja mee terapiaa" valopäitä kohtaan jos ei tieten tahtoen halua olla missään tekemisissä kiusaajien tai heidän hovinsa kanssa.

Maailma on täynnä epäempaattisia ja narsistisia ihmisiä, joita kiinnostaa vain ja ainoastaan oma napa. Tietysti jos itse kohtaa mitään vääryyttä niin huuto on kova ja kosto mahtava. Välillä vtuttaa kaikki...

Hä? Olen eri, mutta on minuakin kiusattu, mutten vello siinä enää. Se on ohi ja taputeltu. En anna vihan ja katkeruuden vallata mieltäni ja tuhota minua. Katkeruus on kaikista tuhovinta juuri sille katkeralle ihmiselle itselleen, miksi antaisin kenellekään valtaa tuhota minun sisintä olemusta, persoonaani, kun voin itse valita ja olla se paras versio itsestäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän