Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ajan suuhygienistille hän on entisen koulukiusaajani kaveri

Vierailija
21.03.2021 |

Arvatkaa vaa menenkö tollaselle ? Ei tulis mieleenikään peruin ajan kun luin sen nimen.
Ei tuu onnistuu. Hänen en anna koskea hampaisiini ikinä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vältän kaikkia liikkeitä/palveluja missä entisiä kiusaajia tai samaan porukkaan kuuluvia töissä. Ei näitä montaa paikkaa ole mutta en todellakaan auta työllistämään heitä.

Vierailija
22/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusasiko tämä kyseinen ihminen sinua? Jos hän oli vaan kiusaajasi kaveri, en näkisi asiassa ongelmaa.

Vai oliko sellainen kaveri, joka seurasi vierestä eli hyväksyi kiusaajan touhut? - Ei olisi mitään asiaa suuhuni sorkkimaan.

Rajoittaisi kyllä valtavasti elämää jos noi kaikki rajaisi elämästään pois. Pari kolme koulussa samaan aikaan ollutta jäisi ehkä jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte hän ei mun suuhun koske ikinä. Eikä kukaan muukaan tuolla mätä laitoksessa.

Mikä vika laitoksessa on? Miksi yrität rangaista muita jonkun toiminnasta?

Vierailija
24/24 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitte hän ei mun suuhun koske ikinä. Eikä kukaan muukaan tuolla mätä laitoksessa.

Mikä vika laitoksessa on? Miksi yrität rangaista muita jonkun toiminnasta?

Koulukiusaajan kitinää.

Olitko se joka mätki, vai piditkö kiinni uhria?

Etkö todellakaan käsitä, että kaikki kiusatut eivät anna anteeksi kiusaajilleen sitä, että nämä tuhosivat monta vuotta kiusatun elämästä.

"Ollaan nyt isona kavereita ja tervetuloa firmani asiakkaaksi, vaikka kiusasinkin sinua koulussa vuositolkulla." - Never!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme