Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ratkaisuksi pk-seudun sinkkunaiselle?

Vierailija
20.03.2021 |

Helsingin seudulta on käytännössä mahdotonta löytää miestä parisuhteeseen, jos nainen on 30+ ja keskivertotasoa. Pitäisikö hakeutua suosiolla maakuntiin tai ulkomaille miehen hakuun vai mitä tässä tekisi? En kyllä voisi muuttaa pk-seudulta töiden ja läheisteni vuoksi poiskaan.

En jaksaisi harmitella tilannettani läheisilleni ja täällä palstalla vuodesta toiseen. Jotenkin se sinkkuus ja selibaatti syövät ihmistä sisältä, kun kaipuu läheisyyteen ja rakkauteen on niin kova.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kriteeriä:

- en halua "alentua" Tinderiin

- en halua nettideittipalstalle

- en halua mennä baareihin/yökerhoihin tms., eikä minulla ole edes ketään, kenen kanssa menisin sellaisiin. Ei ole koskaan ollutkaan, ei siis edes nuorena.

Haluaisin silti tehdä kumppanin löytymisen jotenkin mahdolliseksi olematta totaalisen epätoivoinenkaan. Muistan, kuinka joskus ihan nuorena hengailin yksin pari kertaa rannalla ja toivoin, että joku kiva mies tulisi juttelemaan kesken auringonottoni. Eipä kukaan tullut koskaan. Kukaan vieressäni istunut mieskään ei ole koettanut iskeä vaikkapa ulkomaanlennolla ym. tai edes lähijunassa Helsingissä. Ärsyttää.

T. Ap

No tässä on nyt teille sitä ns tasaarvoa eli jos rupean juttelemaan ja kiinnostun tulkitaan se seksuaalisesti häirinnäksi joten en yht ihmettele ettei kukaan kiinnostu koska "häirintä".get over it:)

Vierailija
42/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kriteeriä:

- en halua mennä baareihin/yökerhoihin tms., eikä minulla ole edes ketään, kenen kanssa menisin sellaisiin. Ei ole koskaan ollutkaan, ei siis edes nuorena.

Haluaisin silti tehdä kumppanin löytymisen jotenkin mahdolliseksi olematta totaalisen epätoivoinenkaan. Muistan, kuinka joskus ihan nuorena hengailin yksin pari kertaa rannalla ja toivoin, että joku kiva mies tulisi juttelemaan kesken auringonottoni. Eipä kukaan tullut koskaan. Kukaan vieressäni istunut mieskään ei ole koettanut iskeä vaikkapa ulkomaanlennolla ym. tai edes lähijunassa Helsingissä. Ärsyttää.

T. Ap

No tässä on nyt teille sitä ns tasaarvoa eli jos rupean juttelemaan ja kiinnostun tulkitaan se seksuaalisesti häirinnäksi joten en yht ihmettele ettei kukaan kiinnostu koska "häirintä".get over it:)

Tekstistäsi on helppo päätellä syy miksi se tulkittaisiin häirinnäksi.

Siis jos sä ikinä uskaltaisit lähestyä muita kuin äitiäsi.

-mies44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau too kirjoitti:

Eihän naiselle nykyisin voi tehdä aloitetta julkisella paikalla, sehän on heti sukupuolista häirintää

sukupuolista häirintää? onks tuo google translatorin tuotos?

Vierailija
44/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my god. Niin helppo olla ja pysyä sinkkuna.

En ota ”epätoivotulta mieheltä” saatua huomiota häirintänä. Eipä sitä nykyään kyllä tulekaan. Tuijotellaan kyllä mutta eipä sitä kukaan nykypäivänä tule turhan lähelle kuten nuorempana.

Vierailija
45/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, ei täällää Tampereella ole ainakaan mitään. Olen asunut myös Hgissä ja siellä riitti deittejä vaikka joka viikolle. Treella ei ole ketään eikä mitään.

Mutta: sun täytyy mennä sinne nettiin ja Tinderiin koska nyt ei ole baarit auki.

Ja sun täytyy myös itse tehdä niitä aloitteita. Varmasti pääset deiteille.

Ja teille metoo-valittajille: normaali mies tietää mikä ero on seks ahdistelulla ja hyvänpäiväisllä flirtillä. Eka on ahdistelua ja toka tuo hyvää mieltä.

Normaali mies tietää eron. Mikään ei takaa että nainen jota mies haluaisi lähestyä on myös normaali.

Ajattele asiaa vaikka näin: naiset pelkäävät tuntemattomia miehiä, siitä on nyt juuri ollut ketjukaupalla selitystä kuinka "not all men" kampanja on naisten vähättelyä jne. Eli naiset pelkäävät miehiä, ja sitten luulette että tavalliset miehet lähestyisivät flirttailemaan? Ehei, nainen on hyvin todennäköisesti psykoosissa valmis lyömään avaimella silmään jo kun mies on 5 metrin päässä, 

En voi varsinaisesta menestyksestä kertoa, mutta kolmea naista viimeisen kahdentoista vuoden aikana olen lähestynyt, eikä yksikään ollut valmis lyömään avaimella silmään. Yhden kanssa nähtiin viimeksi aamulla.

Vierailija
46/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä ap kuuluu kyllä valitettavasti muualle Suomeen kuin pk-seutu.

Pk-seudulla on semmoisia naisia ketä ei varmasti kannata mennä rannalla tai kuntosalilla häiritsemään, paitsi jos häiritsijä on ulkomaalainen niin sitten ehkä voi. 😅

Minulla on kylläkin pari lyhyttä tapailusuhdetta saanut alkunsa siitä, että olen ollut ottamassa aurinkoa! Toisella kertaa olin Hietsussa kaverini kanssa ja toisella kertaa yksinäni Alppipuistossa. Olin tosin parikymppinen tapahtumien aikaan, joten ei ole vastaavasta kokemusta kolmekymppisenä.

Vierailija
47/47 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kriteeriä:

T. Ap

Ei tule, koska MeToo.

Paskaa suollat. Aloittajan nuoruudessa ei ollut me toota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi