Oireita, onko niitä...
Olen nyt tehny kotitestin ja neuvolan labraankin vein testin ja kaikki näytti plussaa. Mut kun ei ole mitään oireita. Silloin tällöin kipristelee alamahasta ja joskus rintoja samalla tavoin kuin kuukautisten aikaan. Jotenkin epäilen olenko raskaana ja kun takana on lapsettomuushoidot viel. Esikoista odottaes tiesin jo ennen testin tekoa olevani raskaana, ku ravasin vessassa, oli järkyn kylmä ja rinnat tosi kipeet. Pahaa oloa ei ollut koskaan. Ensi viikol on ultra, kun viikko tuli tänään 7.
Onko muita keillä ei ole ollut oikein mitään oireita raskauden alussa?
Kommentit (5)
Meilläkin lapsettomuushoidot tehtynä ja icsi-vauva masussa. Olisin mieluusti ottanut vastaan enemmän raskausoireita, jotta olisin ollut vakuuttuneempi asiasta. Janotti, vessassa sai käydä useammin ja ehkä just tuolloin rv7 alkoi pienet kuvotukset iltapäivisin. Oksentanut en kertaakaan, olo oli vain sellainen että kaipasi jotain raikasta/hapanta, esim. luonnonjugurttia. Pieniä nippailuja ja viiltelyjä, siinä se sitten oli. Ei oksentamista, ei juuri tissikipujakaan. Silti ultrassa tällä viikolla (rv silloin tasan 12) kaikki tähän mennessä hyvin!
Hei! Mulla alkoi n. kolme päivää ennen odotettuja menkkoja vähän tuntuun samaa nipistelyä alavatsalla,ja odottelin vain menkkoja,kun sitten niitä ei kuulunut,tein samana päivänä testin joka oli plussaa,varmistin vielä seuraavana päivänä,oli edelleen plussaa. Samantyyppiset menkantapaiset oireet jatkui vielä noin 4 päivää. Nyt rv 6+0. Enää " oireina" vain vähän hellät rinnat. Odotan siis esikoista :)
Oon viikoilla 9+5 ja eilen oksensin eka kerran. Oli kamalaa. Muuten ei oo ku hajut haisseet pahalle (mm. puhdas pyykki hyi yäk) ja vähän kuvottanu. Saa nähä mihin suuntaan mennään. :)
että kyllä se voi mennä iloisesti tänne asti :)
Alussa kyllä oli sellainen olo, että voinkohan oikeasti olla raskaana kun ei ollut mitään tuntemuksia. Tai no ehkä voisi sanoa, että hajuaisti oli vähän herkempi kuin normaalisti. Ja nukuttti hyvin. Mutta ihan ihanaa kun selvisin ilman mitään muuta.
tsemppiä odotukseen!
wei
Mulla alkoi pahoinvointi esikoista odottaessa vasta viikolla 7 ja sitä ennen ei ollut mitään oireita, paitsi ehkä vessassa ravaaminen. Olo oli tosiaan niin normaali, että epäilin olenko raskaana ollenkaan. Sama homma näyttää olevan nyt tässä toisessa raskaudessa. Viikkoja nyt 7 ja iltaisin oon huomannut, että alkanut vähän öklöttää. Mulla ei missään vaiheessa oo ollut oksentelua, vaan iltaa kohden paheneva " krapulaolo" . Eli kyllä uskon, että kaikki on ihan ok, vaikkei oireita pahemmin olisikaan. Se on niin ihmisestä kiinni. Tsemppiä odotukseen! :)
Sarza78 rv 7+1