Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me olemme toisillemme niin ilkeitä?

hsw
20.03.2021 |

Kuitenkin meillä omat ja usein myös samat ongelmat kuin toisella. Silti me ollaan toisillemme niin ilkeitä. Miksi ihmeessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin myös

Vierailija
2/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämme maailman onnellisimmassa maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olet ilkeä, ap? Aloita vaikka kertomalla siitä, niin se kannustaa muitä tekemään omat tunnustuksensa.

Vierailija
4/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tänään aloittanut uuden, ystävällisen elämän ja ajattelutavan, jossa en aina etsi vikoja. Tuntuu paremmalta olla maailmassa näin. Suosittelen kaikille. Vaatii vain alkuun vähän rohkeutta ja viitseliäisyyttä.

Vierailija
5/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari vuotta opetellut olemaan "kiltti" kaikille. Nyt tuntuu, että pikkuhiljaa alan vähän oppia.

Vierailija
6/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: En ole ilkeä, ethän sinäkään minulle? 

Vierailija
7/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teit sen? :) Hieno saavutus.

Vierailija
8/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilkeä kenellekään, mutta jostain syystä saan aina palstallakin ilkeilyä osakseni. En oikein jaksaisi.

Vierailija
9/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osa on niin juntteja. Jos voisin niin antaisin surutta puolelle palstalaisille sähköä korvien väliin 230v ihan ilman tunnontuskia.

Ihannekaks, naskivastustajille, sitten rokotevastuullisille.

Vierailija
10/10 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri tänään aloittanut uuden, ystävällisen elämän ja ajattelutavan, jossa en aina etsi vikoja. Tuntuu paremmalta olla maailmassa näin. Suosittelen kaikille. Vaatii vain alkuun vähän rohkeutta ja viitseliäisyyttä.

Näin kun moni osaisi suhtautumistaan kehittää. Sinä sen sanoit. 

Kiitos viestistäsi, voi että kun toivoisin että ystävällinen linja leviäisi. Mutta moni ilkeä nauttii negatiivisesta alaspäin painamisen linjasta ja vallantunteesta, osa on siihen kasvatuksen tai ympäriston kautta oppinut.  Osa tykkää hauskuutena (sadismi, mielenvikaisuus) reaktioiden hakemisesta tökkimisen ja härkkimisen kautta.  

Valinta on jokaisen. Positiivinen suunta on muille ja itsellekin hyväksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi