Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan yllätysvieraita ja ovelta ovelle kauppiaita!

Vierailija
11.08.2006 |

Viime viikolla kun tuli miespuolinen työkaverini yllättäen kylään, olin kotona ilman alushousuja ohut hame päällä.

Ja äsken kun nukutin kuopustamme ulos vaunuihin, pelkkä ohut toppi päällä, ilman rintsikoita tuli ovelta ovelle kauppias pihaamme/mies.

Nolostui kyllä itekkin sen verran, että lähti myös nopeasti pois.

Soittakaa ja varottakaa ennen kuin tulette!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viime viikolla kun tuli miespuolinen työkaverini yllättäen kylään, olin kotona ilman alushousuja ohut hame päällä.

Ja äsken kun nukutin kuopustamme ulos vaunuihin, pelkkä ohut toppi päällä, ilman rintsikoita tuli ovelta ovelle kauppias pihaamme/mies.

Vierailija
2/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vauvan kanssa kahden, oli tosi kuuma, mulla vain pikkarit ja ohut toppi, ei rintsikoita...

ja huoltomies tulee sisään omilla avaimillaan!! ja mikä parasta oli tullut väärään asuntoon!

siinä sitten änkytti, että teilläkö on ongelmia pistorasioiden kanssa. Mä olin ihan, että wtf..????????

tosi noloa!

Vierailija
4/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuitenkin itse haluta salaisesti " jäädä kiinni"

Vierailija
5/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoimet ovet ja pannu kuumana, eli tervetuloa!

Vierailija
6/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme siis maalla omakotitalossa. Ja niin kuin jo sanoin olin ulkona nukuttamassa vauvaa kun kauppias ajoi pihaan.

Vierailija
7/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidat kuitenkin itse haluta salaisesti " jäädä kiinni"

Vierailija
8/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin noilla esimerkkitapauksilla vain havainnollistaa miksei ihmisille sovi tulla kylään ilmoittamatta mitään etukäteen.

Tahdon säilyttää oikeuteni olla kotona vaikka nakuna jos siltä tuntuu.

Vierailija
9/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koti on sekaisin ja asukkaat alasti.

Vierailija
10/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilla on supersiistia, ja mulla on kunnolliset vaatteet paalla.

Ma silti inhoan ovelta ovelle kaupustelijoita.

Vierailija
11/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mulla olis nyt sopiva aika tulla kylään, käykö" ... ja sitten kun mietitään että käykö se niin käy ilmi että hän on jo meidän pihassa odottamassa. Sano siinä sitten että ei käy... Muuten nuo vierailut olisi tosi ihania mutta hän on muutenkin kovin kärkäs arvostelemaan kaikkea niin en todella halua häntä kotiimme ihmettelemään minkä sotkun lapsiperhe on saanut aikaan. Hän on lapseton.

Vierailija
12/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä voit sanoa suoraan tutuillesi ettet tykkää et tulevat yllärinä. Ja sit lappu oveen: ei kaupustlijoita eikä yllätysvieraita..;)

Vierailija
13/13 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin päälle ohuen neulepaidan (ilman rintsikoita) ja jotkut kauheat pögät jalkaan ja ryntäsin ovelle. Varmaan oli tukkakin vaahdossa. Tyyppi vain soitti alhaalta että olisi nyt tässä... jos ei olisi soittanut lankaliittymään, olisin valehdellut, etten ole kotona. Kamala kokemus :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi