Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulkaa mukaan -10kg/vuosi -elämäntapaan :)

Vierailija
20.03.2021 |

Kaikki tyhmät keinot jo kokeiltu, eli nyt tarkoituksena lisätä pääruokiin 200g kasviksia eli siis vihdoin alkaa syömään lautasmallin mukaan ja harrastaa sitä ainoaa liikuntaa josta tykkään, kävelyä. Laskennallisesti tämän elämäntavan sivutuotteena painon tulisi laskea hillitysti. Kapasiteetti ei riitä enää isompiin muutoksiin enkä oikeastaan niitä haluakaan.
Tulkaa mukaan keskustelemaan ja kasvistelemaan! :)
Lähtömitat täällä pituus= 165, paino= 80,5kg, jaksaminen/mieliala= 6/10.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää vasta takana (olin aloittanut jo ennen eilistä päivitystäni), ja vaaka näyttää jo melkein kilon vähemmän, vieläpä näin illalla. Eli ainakin jotakin tapahtuu kehossa, vaikkei vielä varsinaisesti rasvaa olisikaan lähtenyt. Mukava juttu :)

Vierailija
22/32 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä päivää vasta takana (olin aloittanut jo ennen eilistä päivitystäni), ja vaaka näyttää jo melkein kilon vähemmän, vieläpä näin illalla. Eli ainakin jotakin tapahtuu kehossa, vaikkei vielä varsinaisesti rasvaa olisikaan lähtenyt. Mukava juttu :)

Kyllä todellakin voi jo tuossa ajassa olla rasvaakin lähtenyt, riippuen tietenkin siitä oletko ollut paljon miinuskaloreilla. Luultavasti olet, mikäli olet korvannut energiatiheämpiä ruokia kasviksilla etkä ainoastaan lisännyt kasviksia kaiken muun päälle. Hyvä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teille laihdutusvinkki, mies jätti ja kaikki meni päin persettä ja talousasiat ihan kuralla ja lapset oireilee niin 15kg lähti noin vaan. Suosittelen, nyt mulla on tähän verkkokurssi 39€/kk ja koodilla miesjätti vielä -15% pois tuosta hinnasta.

Minulla on tehokkaampi. Jätinmiehen kurssi, sillä laihtuu jo ennen miehen jättämistä ja todistetusti lähtee kymmeniä kiloja jo ennen lopullisya lähes 100kg bonus pudotusta.

Vierailija
24/32 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppään mukaan, yritän tulla kerran viikossa päivittämään tilannetta myös.  

N42/72kg/170cm

Vierailija
25/32 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittelee: Mieliala 9/10, energisempi ja kevyempi olo, paino 79,5. Miten muilla sujuu? :)

Vierailija
26/32 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä tulla,. Perusta laihisryhmä facen puolelle.

Vierailija
27/32 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen liikakilojen kanssa tuskailevan kannattaisi tosiaan muistaa se, että jos saa vuodessa kymmenen kiloa pois, se on huima määrä ja todennäköisesti tullut helppojen arkimuutosten kautta. 

28/32 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keittokirja kasvisten lisääjille on esim. Anna ja Fanny Bergenströmin "Pähkinäpuun alla". Helppoja ja herkullisia ruokia. Olen käyttänyt teosta aktiivisesti jo 10 vuotta. Sisältää myös liharuokia ja herkullisia jälkiruokia hedelmistä.

Vierailija
29/32 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa kun on tuo mielialakin huomioitu tässä haasteessa :) ja se tuskin huononee jos syö kasviksia :)

Vierailija
30/32 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala 9/10, kevyttä liikuntaa ja kevyttä täyttävää ravintoa, kasviksia olen syönyt aiempaan verrattuna hurjan paljon, lautasmalli on kyllä ollut hyvä keino -> paino -1,5kg aloituksesta

Ap

Vierailija
31/32 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta , tiputin 1kk 10kg ja sillä tiellä edelleen pelkällä ruokavaliolla.

No sun kohdalla ei taida ihan pienestä lähtöpainosta olla kyse, kun noin vain 10kg kuukaudessa lähtee ja samalla linjalla jatkat.

Vierailija
32/32 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mukana :) söin just pullan ja nyt tunkkainen olo! Mahtavaa kun on kannustava tukijoukko. Ensi viikkoon... n48, 162/68, 6/10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi