Juttelin ihan kivalta ja fiksulta vaikuttavan miehen kanssa treffisivuilla useamman päivän kunnes..
...yhtäkkiä hän jostain syystä koki tarpeelliseksi ilmoittaa että pitää blondeista naisista (itse olen brunette), vähän ihmettelin että miksi tuollaista piti ilmoittaa ja miksi juttelee kanssani jos blondit on parhaita, yrittääkö jotenkin vihjailla että nyt tyytyy minun kanssa jutteluun kun ei mitään upeaa blondiakaan saanut.
Seuraavaksi kävi ilmi että miehen mielestä on luonnollista ja normaalia että miehet haluaa mahdollisimman kauniita naisia, mutta se ei ole luonnollista eikä OK että naiset haluaa varakkaita miehiä.
Sanoin että en tuhlaa aikaani sovinistien kanssa, hyvästi! Ja poistin matchin.
Ja arvatkaa mikä oli tämän miehen ammatti!
Kommentit (28)
Insinööri tietysti! Kaikki kohtaamani insinöörit on ollut sovinistisia naista objektina pitäviä sosiaalisesti kyvyttömiä pönttöpäitä.
Miksi pitäisi olla blondi? Älytön hyypiö
Toi blondijuttu ainaki vaikuttaa alistamiselta että "Et nyt ole minulle mikään ihanne mutta toistaiseksi kelpaat, olehan tyytyväinen" . Todellakin kannattaa jo alussa huomata kaikki tuollaiset punaiset liput ja mikroaggressiot. tuommoisia miehiä ei voi parantaa vaan käytös tulee vain pahenemaan.
Miehet jotka tykkää blondeista ja jopa kerskailee tällä joutaa saman tien romukoppaan XD
Tämä mies oli jo aika pahasti kaljuuntunut. Olisi pitänyt minun vastata että minähän pidän enemmän miehistä joilla on vielä tukka päässä..
Pelkkiä nollia täynnä treffipalstat. Samat naamat vuodesta toiseen. Itselläni oli välissä viiden vuoden suhde ja kun palasin treffipalstalle, siellä oli samanåt miehenkuvatukset.
No mitäs juttelette tollaisten miesten kanssa ;). Ihmettelen näitä tarinoita, koska itsellä hankala edes päästä juttusille treffisivustojen kautta miehenä. Harvemmin kukaan vastaa mitään tai vastaukset lyhkäisiä tms. Ehkä olen sitten tylsä, koska en osaa tarjota mitään yllämainitun kaltaisia yllätyksiä ;D
Taas yksi kunnon mies, joka ei ymmärrä, kun ei kelpaa kenellekään... 🙄
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies oli jo aika pahasti kaljuuntunut. Olisi pitänyt minun vastata että minähän pidän enemmän miehistä joilla on vielä tukka päässä..
Ei kannata alentua samalle tasolle.
Insinöörimiehet on kyllä ihan vihoviimeisiä niljakkeita, ei mene ikinä jatkoon jos saan kuulla että miehen ammatti on insinööri. Hyi h*lvetti.
Hyvät miehet ei ole treffipalstoilla, ihan vaan tiedoksesi.
Heh, mun aviomies ilmoitti myös vähän aikaa sitten, että pitää enemmän blondeista.
T. Brunette
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet ei ole treffipalstoilla, ihan vaan tiedoksesi.
Ei niin, ne on jo rengastettu.
No!