Paljonko tässä on kaloreita? Tämän päivän syömiset:
Aamupala:
Lautasellinen kaurapuuroa (veteen) sekä tilkka margariinia.
Pieni lasi omenatuoremehua.
Lounas:
N. 300g lihamakaronilaatikkoa, kananmuna sekä voicroisantti.
Ja pieni lasi omenamehua.
Nyt söin pienen ässä mix pussin ja aion illan aikana juoda kaksi tölkkiä olutta.
Sekä mahdollisesti ottaa iltapalaksi vielä kaurapuuron. .. paljonko tästä tulee kaloreita.
Vähän vai paljon?
Kommentit (25)
Jeesus. Oikeastiko moisia kelaat??
1. Lataa Fatsecret
2. Syötä ruoat sinne
3. Tadaa
Ei kun voisitteko te nyt vain laskea. En jaksaisi nyt millään. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän homma. Vaan sun. Suksi suolle.
Vierailija kirjoitti:
No en ihmettele, kaikki energiasi menee tuollaiseen paskaan.
Omatkin kalorit syötän laskuriin, niin miksi mun pitäisi sinun kalorit jaksaa laskea. Lataa esim Yazio.
Miksi helvettissä meidän se sulle pitäisi laskea? Lataa yazio, niin ei tarvitse kysellä. Mutta onpa muuten kamala ruokavalio, tylsä, yököttävä, yksipuolinen, epäterveellinen.
Sama se paljonko. Pelkkää skeidaa.
Ihanaa, taas näitä trollin kalorialoituksia Trollilantieltä Porvoosta. ❤️ Laitathan kohta myös seuraavan läskikeskustelun tulille?
Melkein pelkkää hiilaria. Poislukien tuo kananmuna. Missä kaikki kasvikset?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mä en jaksa laskea sulle.
Ei tuosta voi kovin tarkkaan kaloreita edes laskea. Onko pieni lasillinen desi vai kaksi? Minkä kokoinen lautasellinen puuroa? Paljonko oluessa on alkoholia ja onko kyseessä 0,3l vai 0,5l tölkki?
Laskin nopeasti menee reilusti yli 2000 , lähempänä 3000. Siis 300g laatikkoa , pelkästään se on yli 600 kcal.
Aamupalalla kaurakuitupaahtis rosvopaistilla, goudaviipaleella+tom/kurkku ja kuppi tummapaahtoista kahvia ja 1dl puolukkamehua ja klementiiniä.
Lounasaikaan ruisleipäviipale ja Fazerin paistopisteen juustosämpylän puolikas kananmunalla, rehuilla ja juustolla+leikkeleellä ja Fazerin iso toscakorvapuusti=jumalaista. Niin ja se kahvikupillinen ja vettä.
Välipalaksi klementiiniä ja rypäleitä.
Kohta piiiiiitkästä aikaa Bic Mac-hampurilainen ja moccafrappe.
Enkä laske tai edes ajattele kaloreita, kaikkea kohtuudella ja ilolla.
Mä jaksan laskea sulle. Lautasellinen kaurapuuroa vie noin 40g ryynejä. Se on 160 kaloria per annos. Margariinia noin 10g annos on 60 kaloria. 2dl lasi omenamehua on 90 kaloria. Kananmuna 80 kaloria. Makaronilaatikko 130 kaloria/100g eli vajaa 400.
Ässämix 180g on 650 kaloria. Voisarvi 230 kaloria. 2 x 0,5 litran olutta on vajaa 400 kaloria.
Kyllä tuosta kertyy jo aivan liikaa esimerkiksi naiselle. Yli 2000 kaloria.
Toki myös vettä ja kahvia olen juonut, mutta niitä en maininnut.
T.ap