Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Useimmat ihmiset eivät näe maailmaa sellaisena kuin se on

20.03.2021 |

...he näkevät maailman sellaisena kuin He Itse ovat.

Ajatuksia?

Tämä oli leffaquote

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esimerkiksi maailman ra sisti sena näkevä on itsekin ra sisti. Hän näkee maailman sellaisena kuin on itse. Tämä on aika selvää.

Vierailija
22/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiinko tässä nyt maailmasta vai ihmisistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, esimerkiksi maailman ra sisti sena näkevä on itsekin ra sisti. Hän näkee maailman sellaisena kuin on itse. Tämä on aika selvää.

Rasistit usein vähättelevät rasismia.

Vierailija
24/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään itsekin että moni elää omassa ns. virtuaalitodellisuudessaan. En tarkoita tietokonemaailmaa vaan miten näkee ja kokee maailman.

25/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä kokee ja aistii oman maailmansa omassa päässään..

Vierailija
26/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todelliset ras istit, joita on hyvin harvassa, eivät tiedä itsekään miksi ovat sitä. Sen sijaan ras ismin vastustaja pelkäävät itsessään olevaa ras isti suutta ja siksi projisoivat sen muihin. He vastustavat itsessään olevaa ras is mia syyttämällä muita. Tämä on tosiasia.

Vierailija
27/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa päättäjän pätevyyttä on pahuus. Kätyreiksi haalitaan ulkomaiden tyhjätaskut. Kolminkertainen sortovalta: herrojen elättäminen, tyhjätaskujen elättäminen ja toimeentulon saamisen vaikeutumisesta aiheutunut vahinko.

Vierailija
28/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todelliset ras istit, joita on hyvin harvassa, eivät tiedä itsekään miksi ovat sitä. Sen sijaan ras ismin vastustaja pelkäävät itsessään olevaa ras isti suutta ja siksi projisoivat sen muihin. He vastustavat itsessään olevaa ras is mia syyttämällä muita. Tämä on tosiasia.

He myös pelkäävät käsitellä asioita objektiivisesti ja kriittisesti, ja vetävät mielummin ra sistikortin esiin.

Vierailija
29/29 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He myös pelkäävät käsitellä asioita objektiivisesti ja kriittisesti, ja vetävät mielummin ra sistikortin esiin.

Kyllä. Näin on.