Mitä sinä pelkäät?
Kommentit (115)
Verikokeet, rokotukset, kissat, ma mut, juopot, nistit
Pelkään mun eksää. Se asuu hyvin kaukana. Mutta se on arvaamaton ja epätasapainossa. Pelkään, että se tulee kostamaan mulle siitä, että jätin sen. Ja ei, en tiennyt väkivallasta aloittaessani suhteen. Näen painajaisia, että se tulee ja tekee mulle jotain tai että olen jostain syystä taas sen luona, vankina.
Sitä että lapsille tai itselleni käy jotain. Ja oma kohtalo pelottaa sen takia, että mitä lapsille käy jos minulle tapahtuu jotain.
En aktiivisesti pelkää mitään. Toki jotkut ajatukset, kuten syöpään sairastuminen tai läheiselle sattuva tapaturma, tai se että kuoleman jälkeen ei olisikaan mitään, ovat pelottavia, mutta en ajattele seĺlaisia mitenkään jatkuvasti. Ei ole mitään pelkoa, mikä ns. varjostaisi elämääni. Huh, olenko tosiaan näin tasapainoinen... :D
No jaa.
Täytyy kyll täss iäss sanoa, että enää en pelkää yhtään mitään.
Ikää kuns on sen verran, että suurimmat pelot on läpi käyty ja harvempi outo olio on kiinnostunut tämän ikäisestä, ulkoisesti vähävaraiselta näyttävästä ihmisestä.
Kaikeksi onneksi myös asustelen omassa asunnossa kerrostalossa, jonka ulko-ovi on päivittäin lukittu.
Kukaan ei pääse edes rappukäytävään, soittamatta jonkin asunnon ovikelloa.
Oman asuntoni ovesta en avaa ovea yhdelläkään oudolle ihmiselle, ovisilmä näkee kuka ovikelloa soittelee.
Käteiseisen rahan käyn nostamassa suoraan pankista, en koskaan automaatilta, eikä käteistä rahaa ole koskaan kotona kuin muutama kymppi.
Jos joku haluaa ryöstää minut ulkosalla, sekin jää saalis jää vähäiseksi. Kaikki pankkikorttini ovat tyttäreni hallussa.
Joten en pelkää yhtään mitään. Kaikissa tapauksissa kuitenkin, se Noutaja on joka tapauksessa näillä vuosikymmenillä jo melkoisen lähellä.
Vapaus kaikesta, on suurinta onnea, mitä ihminen täss elämäss voi milloinkaan kokea.
- Yks ihminen, yli 80-vuotta, virkeä -
Koronapiikkiä pelkäsin.Nyt se on sitten otettu.
Kyy käärme on kyllä karmea otus.
Tuleeko ongelmaa kun otan toisen rokotuksen.
Pelkään psykoosia ja järkeni menettämistä yleensäkin.
Kuolemaa, kärsimystä ja hämähäkkejä.
Tuskaista kuolemaa. Nukkuessa kuolemaa. Haluan kuolla sängyllä maaten jumalattomassa kipulääkepöhinässä niin että tunnen elämän karkaavan, ilman tuskaa.
Ruokamyrkytystä, säilykkeitä, paineilmaa, myrkkysieniä ja sähköiskua eniten.
Pelkään papan puolesta. Hän jäi eläkkeelle 41 vuoden työuran jälkeen. Hän on ollut aina toiminnan miehiä ja työpaikallaan oli monissa luottamustehtävissä.
Nyt kun saisi ottaa iisimmin niin hän ei osaa. Pahoin pelkään, että juo joka ilta kossua (emme asu enää yhdessä). Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei. Hän vaan jumittaa kotonaan.
Hän ei siis ole oma pappani vaan minun lasteni isä.
- mummo -
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea. ☹️
Vähennä uutisten/sosiaalisen median lukemista.
Nämä tutkitusti lisäävät ahdistusta ja pelkotiloja. Jos maailmalla jotakin konkreettista tapahtuu, kyllä se sinun korviisi kantautuu.
IS ja IL aiheuttavat enimmän osan ihmisten mielenterveysongelmista turhalla pelonlietsonnallaan.
Pitää ottaa koronapiikki-2.Tuleeko ongelmaa?
Tietyn maalaisia miehiä kun liikun yksin pimeällä.