Tiedätkö ketään aikuista joka ei katso telkkaria tai edes omista sellaista?
Ja siis en tarkoita ihmistä joka silti katselee läppäriltään jatkuvasti realityä, Netflixiä yms. vaan ihan aidosti ei ole erityisemmin kiinnostunut tuollaisesta.
Kommentit (29)
Televisiota ei ole. Ei ole ollut vuosikymmeniin. Tarjonta on vain niin huonoa. Minulla on Netflix, mutta olen ajatellut luopua siitä tai vaihtaa sen johonkin toiseen. Senkin tarjonta on muuttunut mielestäni aika heikoksi.
Sarjoja en katso lainkaan. Dokumentteja tjs. katson netistä, samaten ajankohtaisohjelmia, mutta en niitä mitä Yle tai Mtv3 näyttää. Katson suurelta osin ulkomaista ajankohtaissisältöä tai kotimaista vaihtoehtomediaa.
En aio hankkiakaan televisiota. Sen tarjonta on vain niin huonoa. Ja esim. Ylen ajankohtaisohjelmat niin heikkolaatuista ja ideologista tuputusta.
Ainoa haittapuoli on että en ymmärrä enkä pysty ottamaan osaa muiden ihmisten keskusteluun, kun he puhuvat hömppäsarjoistaan ja niiden (heidän mielestään) hauskoista jutuista. Ainakaan ne eivät kuulosta lainkaan hauskoilta heidän sanominaan.
Kummeli, Munamies, Posse ja mitä niitä sarjoja nyt onkaan. En edes tiedä. Aina välillä töissä joku joka ei tunne minua kovin hyvin, lähestyy jollain sutkautuksella, jonka arvaan olevan jostain tv-ohjelmasta. Possesta tai Munamiehestä tjs. En koskaan osaa reagoida niihin mitenkään, vaan totean vain kuivasti: aivan.
Noin viiteentoista vuoteen en oo katsonut kun satunnaisesti jotain uutisia parikertaa vuodessa. Nyt oon joskuskatsonut korona-aikaan netflixistä, joka on muilla perheenjäsenillä käytössä, pari leffaa.
joko joku on raaskinut ostaa väri-TV:n ???
mustavalkosellakin ohjelmat toki näkkyypi.
😐
Lukuisia. Olen vanhoillislestadiolaisesta perheestä.
Minä. Meillä telkkari nököttää olkkarissa lähes käyttämättömänä. Pelaamiseen joku sitä välillä innostuu käyttämään. Lapset katsoo Netflixiä ja Disneytä omilla laitteillaan. Itse en ole pariin vuoteen katsonut sen jälkeen, kun hankin Bookbeatin.
Nyt kuitenkin olen poikkeuksellisesti katsonut Areenasta kaikki Poirotit!
Ei ole. Annoin viime vuonna pois. Ei ollut päälläkään neljään vuoteen.
No me olemme tälläinen perhe, 7 henkinen. Televisiosta tulee lähinnä pelkkää roskaa, ja ei meillä kukaan ole oikeasti sitä enää kaivannutkaan. Lapsilla kyllä on läppärit ja puhelimet, me aikuiset emme netistäkään katsele mitään törkyohjelmia. Kahdestaan silloin tällöin katsellaan youtubesta mm. Alfred ankkaa ja peukaloisen retkiä...eilen illalla katottiin nalke luppakorvaa. Se oli kans ihan hauska, viimeks lapsena sitä katsonut.
Mutta aikuisten elokuvia ei katella eikä sarjoja.
Olemme myös onnellisia. :)
Minä olin sellainen vielä jokin aika sitten. En omistanut telkkaria lähes 10 vuoteen. Oon nyt 40v. Mulla vaan meni jossain vaiheessa hermot siihen minkälaista paskaa ohjelmaa suollettiin ja miten mun seuraamat sarjatkin muuttui huonoiksi. Vuosi sitten sain synttärilahjaksi telkkarin, joten olen nyt opetellut sen katsomista. Aika vähän sitä edelleenkään tulee katsottua.