Mitä mies meinaa?
Olen nyt noin viisi kuukautta viestitellyt erään miehen kanssa päivittäin. Viestittely alkoi juhlista, joissa olin juonut liikaa ja hän huolehti mimut kotiin. Mitään ei tapahtunut silloin, emme edes suudelleet. Olemme tuttuja jo pitemmältä ajalta, mutta välillämme ei ole ollut mitään aiemmin. Nyt rohkaisin mieleni, ja pyysin häntä kylään, ja hän totesi että tulee joskus kun ajankohta on sopiva. Mitä ihmettä? Luulin että hän haluaisi seksiä, koska osa viesteistä on ollut hieman eroottisia. Pitäisikö lopettaa viestittely, taidan vain tuhlata aikaani ?
Kommentit (20)
Tuo vastaus ei ole kieltävä, ehkä hän on kiireinen juuri nyt..
Jos mies olisi kiinnostunut, niin tulisi viivana. Ehkäpä hänellä on joku muu nainen, jättää sinut niinkuin roikkumaan varalle.
Tuhlaat aikaasi, totta. Mies tulisi kyllä jos olisi ollut kiinnostunut.
Onko sinulla ap tietoa siitä että onko mies parisuhteessa?
Uskon että on vapaa. Mutta epäilyttää, että kenties viestittelee useamman naisen kanssa, ja minä olen ns. varalla, joku muu on mielenkiintoisempi ja tapailee häntä. .
Korttitalot rakennetaan hetkessä ja pysyvämmät pytingit kestävät aikansa tehdä.
Mutta totta on, että et ole tuolle miehelle tällä hetkellä kiinnostuksen numero yksi.
Sun pitää päätää oma tahtosi. Naisellisuudellasi ja päättäväisyydellä voit hyvinkin vaikuttaa kohtaloon.
Millaista se teidän viestittely on?
Ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta, että alkaisi enemmän seukkaamaan. Haluaa olla vain ”sellainen” kaveri. Jätä rauhaan, äläkä roiku siinä. Siis ei enää yhteydenottoa puoleltasi ja olet ” hieman kiireinen” , jos soittaa tai tekstailee harvoin. Kynnysmatoksi ei pidä alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kirjoittaa pitkiä viestejä, kaikenlaisista asioista. Välillä kirjoitamme aamulla, keskellä työpäivää ja vielä illallakin, välillä vähemmän. Olemme samalla alalla ja yhteisiä työn kautta tuttuja ihmisiä on paljon, niin aika paljon työhön liittyviä asioita käymme läpi, mutta myös hauskaa juoruilua tutuista. Mutta paljon myös kaikesta mahdollisesta, harrastuksista, politiikasta, yms. Olen valitettavasti ihastunut mieheen, mutta hän ei taida olla minusta fyysisesti kiinnostunut. Olen kyllä mielestäni ihan kivan näköinen, mutta en sitten kai tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kirjoittaa pitkiä viestejä, kaikenlaisista asioista. Välillä kirjoitamme aamulla, keskellä työpäivää ja vielä illallakin, välillä vähemmän. Olemme samalla alalla ja yhteisiä työn kautta tuttuja ihmisiä on paljon, niin aika paljon työhön liittyviä asioita käymme läpi, mutta myös hauskaa juoruilua tutuista. Mutta paljon myös kaikesta mahdollisesta, harrastuksista, politiikasta, yms. Olen valitettavasti ihastunut mieheen, mutta hän ei taida olla minusta fyysisesti kiinnostunut. Olen kyllä mielestäni ihan kivan näköinen, mutta en sitten kai tarpeeksi.
Olet kaverizonella. Unohda koko juttu.
Täältähän sitä toki kannattaa kysyä, eikä esimerkiksi siltä mieheltä itseltään. Kyllä mammat tietää parhaiten, että jokaisella miehellä on sata naista ja jätä se sika!
Saatoin olla liian epämääräinen kutsussani, pyysin häntä kahville kotiini... kun ajattelin että se varmaan sitten johtaisi muuhun toimintaan. Ehkä hän luuli että ihan oikeasti kyse oli vain kahvista, ja olen "kaverivyöhykkeellä".
Vierailija kirjoitti:
Saatoin olla liian epämääräinen kutsussani, pyysin häntä kahville kotiini... kun ajattelin että se varmaan sitten johtaisi muuhun toimintaan. Ehkä hän luuli että ihan oikeasti kyse oli vain kahvista, ja olen "kaverivyöhykkeellä".
e
Minä en viitsisi noin montaa kuukautta vain viestitellä. Sano miehelle että joko tapaatte tai sitten lopetat yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e
Minä en viitsisi noin montaa kuukautta vain viestitellä. Sano miehelle että joko tapaatte tai sitten lopetat yhteydenpidon.
Miksi kaikesta pitää aina saada jotain? Eikö mukava aika ja ajatustenvaihto riitä.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
e
Miksi kaikesta pitää aina saada jotain? Eikö mukava aika ja ajatustenvaihto riitä.
Ongelma on eri halut. Tässä tapauksessa ap on ihastunut mieheen ja haluaa fyysiselle tasolle, mies ei.
Miltä sinä ap näytät, rehellisesti? Miehet yleensä haluavat seksiä, on kummallista että mies kieltäytyi.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinä ap näytät, rehellisesti? Miehet yleensä haluavat seksiä, on kummallista että mies kieltäytyi.
Olen hoikka ja keskivertoa pidempi. Minua kyllä yleensä pidetään kasvoista kauniina. Ongelma on se että vartaloni on mielestäni aika poikamainen, rinnat on pienet ja keho on hyvin suora. Hän varmaan ei pidä minua tarpeeksi naisellisena. Mies on itse hyvin hyvännäköinen.
Ja jos mies kirmaisi heti paikalle, niin kohta olisi palstalla kysymys, että haluaako se vaan pillua...
Mies seurustelee, siksi ei sovi.