Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Meghan vaarallinen Harrylle?

Vierailija
20.03.2021 |

Osa pelkää Meghanin pelaavan vain Harryn traumalla. Pukeutuminen mustan lesken asuun mustin kajalein - aika järkyttävä asukokonaisuus ottaen huomioon, ollaan "raskaana".

Toivottavasti Harry on tarpeeksi alert. Bad vibes . From her.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kuvien ja videoiden perusteella on aika kiukkuinen täti esim. https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/130/590x/secondary/Picture…

Ja ne videot missä huomio kääntyy Harryyn ja näkyy kuinka Meghan puree hampaat yhteen niin että lihakset ja jänteet näkyy jopa poskien läpi.

Vierailija
2/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat niin erilaisista maailmoista. Harry on elänyt varsin suojattua elämää. No onhan siellä tosin vanhempien ero ja äidin kyseenalainen elämä ja kuolema. Niin ja pikkuhurlumheit vapaalla. Mutta Meghan on vanhaa termiä käyttääkseni puolimaailman nainen, jolla on repussa monen sortin kokemuksia. Vie Harrya kuin kuoriämpäriä ja yrittää hyötyä tästä taloudellisesti niin paljon kuin mahdollista. Ei taida itsekään tietää, mikä on totta ja mikä valetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmasti aika samanlaisia persoonia, kuten Harry totesi jo seurustelun alkuaikoina. Harry on aina ollut Williamia kovempi tyyppi, hovin kapinallinen, joka on kyseenalaistanut koko järjestelmän.

Vierailija
4/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai korostaako sitä mustan naisen osaa värivalinnallaan, vaikka korostamut valkoisuuttaan profiileissaan caucasian.. 25prossaa mustuutta ja valkaissut ihhoaan korjannut nenänsä jne.

Vierailija
5/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin Meghanin puolella, mutta nyt tämän haastattelun jäljiltä olen kääntänyt kelkkani täysin. Kuinka katkera tyyppi pitää olla, että pitää jankata että kuka itki ja kenen takia joskus vuosia sitten? Jos kerran hänenkin mukaan anteeksi on pyydetty, niin miksi pitäisi vielä tuoda esiin että minähän siis olin se oikea uhri tässä, katsokaapa ja huomatkaapa.

Lisäksi tämä naimisiin meno ennen häitä, jota ei oikeasti tapahtunut. Kyseessä oli pelkkä harjoitus, ihan normaalia toimintaa hovissa tämä harjoittelu. Mutta Meghan halusi tehdä selväksi, että hän on täynnä salaisuuksia ja muut eivät tiedä hänestä mitään. Eli hän on kontrollissa, ja muut eivät tiedä mitään mistään.

Kaiken toki kruunasi tämä "oih en tahtonut enää edes elää!". Meghania on syytettyä Dianan kopioimisesta moneen kertaan, ja itse olen luullut että ovat ihan tuulesta temmattuja syytteitä, mutta nyt mentiin kyllä rajojen yli niin että paukkuu. Lisäksi Meghan väitti ettei hänen äitikään muka tiennyt Dianan haastattelusta mitään, siis koko maailma kyllä tiesi. Minäkin, joka olin silloin teininä ihan pihalla kaikista maailman ja lähipiirinkin tapahtumista, tiesin. Diana oli sentään yksityiskoulussa kasvanut teinityttö, ja Meghan kahdesti eronnut keski-ikäinen näyttelijä, joka grillailee binksusillaan kerrostalon katolla miesten lehdelle.

Ja sitten ne rasismijutut: jotkut hei oikeasti kuolee rotusorron seurauksena! Ja Meghan itkee tv:ssä että joku oli "huolissaan" tulevan lapsen ihosta. No hei tulepa meidän sukujuhliin kuulemaan mitä siellä puhutaan itse kunkin lapsista. Olenko minä päässyt tv:ssä itkemään?

Vierailija
6/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEGalomaani ja fantasioinut lapsesta asti prinsessaksi tulemista. Valheita suoltaa silmiin tapittaen ja ei kestä jos huomio kääntyy Hharryyn. It is about HER, HER CAREER lol. Miten Harry voi olla niin sokea. Ei ole tavannut edes appiukkoaan melkoinen kuoriämpärin viejä on kyllä. Meg.

Keksii satuja ja harry on mukana. Why. Koska joku kosto äitinsä ku olemasta perheelleen ja meg hyödyntää kertomalla samanlaisia stooreja. Kammottava nainen. Onko sitä aazia edes olemassa. Maailmalla pyörii huhut että eimole ja aazi vaihhtuu aina eri lapseksi. Ja surrogatet.

Vierailija
7/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa Harryn arvon pois, mutta hankkii sitä itselleen. True love?

Vierailija
8/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti luulette että Harry, kuninkaallisen kasvatuksen saanut merivoimien kapteeni ja sodan kokenut helikopterilentäjä, on vaimonsa edessä niin lapanen ettei osaa sanoa poikkipuolista sanaa?

Herätys nyt.

Vierailija
9/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin Meghanin puolella, mutta nyt tämän haastattelun jäljiltä olen kääntänyt kelkkani täysin. Kuinka katkera tyyppi pitää olla, että pitää jankata että kuka itki ja kenen takia joskus vuosia sitten? Jos kerran hänenkin mukaan anteeksi on pyydetty, niin miksi pitäisi vielä tuoda esiin että minähän siis olin se oikea uhri tässä, katsokaapa ja huomatkaapa.

Lisäksi tämä naimisiin meno ennen häitä, jota ei oikeasti tapahtunut. Kyseessä oli pelkkä harjoitus, ihan normaalia toimintaa hovissa tämä harjoittelu. Mutta Meghan halusi tehdä selväksi, että hän on täynnä salaisuuksia ja muut eivät tiedä hänestä mitään. Eli hän on kontrollissa, ja muut eivät tiedä mitään mistään.

Kaiken toki kruunasi tämä "oih en tahtonut enää edes elää!". Meghania on syytettyä Dianan kopioimisesta moneen kertaan, ja itse olen luullut että ovat ihan tuulesta temmattuja syytteitä, mutta nyt mentiin kyllä rajojen yli niin että paukkuu. Lisäksi Meghan väitti ettei hänen äitikään muka tiennyt Dianan haastattelusta mitään, siis koko maailma kyllä tiesi. Minäkin, joka olin silloin teininä ihan pihalla kaikista maailman ja lähipiirinkin tapahtumista, tiesin. Diana oli sentään yksityiskoulussa kasvanut teinityttö, ja Meghan kahdesti eronnut keski-ikäinen näyttelijä, joka grillailee binksusillaan kerrostalon katolla miesten lehdelle.

Ja sitten ne rasismijutut: jotkut hei oikeasti kuolee rotusorron seurauksena! Ja Meghan itkee tv:ssä että joku oli "huolissaan" tulevan lapsen ihosta. No hei tulepa meidän sukujuhliin kuulemaan mitä siellä puhutaan itse kunkin lapsista. Olenko minä päässyt tv:ssä itkemään?

Eikö tön megin jostain blogista löydetty varhaisajalta kuningasperheen seuraamisia ja blogeilua. Melkoinen perheen tuhoaja. Ensin oma perhe, ystikset joista ei enää hyötyä ja myt hharein perhe hajalle. Nar ssut toimii tälleen. Ja kohta hakee eroa dramaattisesti kuinka harrij teki niin tai näin... vuosi kaksi menée. Rakentanut brandiaan suunnitelmaliseati jo vuosia ennen harrin piiriim tuppautumista hyväntekeväisyysjärkässä.. näki Harrin afrikkalaisjutut jne ei hyvää seuraa. Harri saa elämänsä läksyn ja oma perhe ajettu ulos. Harri ei näe. Meg näkee ja hallitsee Harrin traumatisoitunutta mieltä.

Vierailija
10/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikesta näkee ettei Meghan ole Harrylle hyväksi, mutta Harry on aikuinen mies ja pitäisi tajuta asia. Mutta ei niin ei.

Vierailija
11/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri ei naura enää. Oli hauska ennen. Megin seurassa jännittynyt.

Kamala asu megillä oli joo. Mikä viesti tolllaisella lesken puvulla.

Vierailija
12/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin kuvien ja videoiden perusteella on aika kiukkuinen täti esim. https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/130/590x/secondary/Picture…

Ja ne videot missä huomio kääntyy Harryyn ja näkyy kuinka Meghan puree hampaat yhteen niin että lihakset ja jänteet näkyy jopa poskien läpi.

Brittisomessa tuon kuvan kuvatekstiksi oli loihdittu. (Oikeasti kukaan ei tiedä, mistä tuossa oli kyse.)

- Now, take me to the Malibu. MALIBU! Didn't you hear me?

Mun mielestä se oli hauska.

Vierailija
13/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti luulette että Harry, kuninkaallisen kasvatuksen saanut merivoimien kapteeni ja sodan kokenut helikopterilentäjä, on vaimonsa edessä niin lapanen ettei osaa sanoa poikkipuolista sanaa?

Herätys nyt.

Eiköhän Harry sodassakin totellut muiden käskyjä, samoin kun on koko elämänsä totellut Ellun käskyjä.

Vierailija
14/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jote kin kyllä pelottaa, että Meg hakee draaman pelottavalla tavalla. Haluaa olla hhuomion keskipisteenä meximaalisesti ja ö luokan sarjassa ei onnistunut.

Joku ero ja Harrin haukkuminen julkisuudessa ja oma Morton kirja ai niin sekin on jo ulkona. Mutta erikseen kun ero haettu ja maksimaalinen voitto tell all kirjoista.

Ennaltanäkeminen on helppoa.

Vierailija
15/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys nyt.

Kyllä. Pilden voima on joskus sellainen.

Vierailija
16/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Harryn perhe näki onnenonkijan varmaan aika pian. Siksi välit Willyyn poikki, koska varoitteli. Meg puhui Harryn ympäri harjoitelluin hymyin että tämä on ANSASSA perheessään. TRAP. Ja sitten harria vietiin - en edes huomannut olevani ansassa mutta onneksi meg paljasti sen. Nyt ollaan megin satimessa kumnes meg päättää toisin.

Vierailija
17/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on liian hyväuskoinen ja suojeltu. Meg käyttää tämän herkkyyttä jaa traumaa hyväkseen härskisti! Ei aitoa iloa, paitsi siinä bussihaastattelussa aivan eri fiilis. Megin kanssa hypnoottinen.

Vierailija
18/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megin puhhne oli niin harjoiteltua.

Orpahin WHAAAAAT samoin.

Disgusting trash.

Vierailija
19/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa uskomaan samanthaa että miksi harri ei uskonut varoituksia.

Vierailija
20/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä voi sanoa ihmisestä, joka on tarpeen mukaan joko musta tai valkoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän