Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat maskittomia?

Vierailija
20.03.2021 |

Lähinnä kaupoissa ihmettelen näitä tuijottajia, mikä on motiivinne? Itse vahtaan tuijottajia kiinteästi takaisin kysyvän näköisenä, oletan että tunnemme tai tuijottajalla on jotain asiaa mutta ei, mykkänä vahtaavat ja lopulta kääntävät katseensa ja jatkavat matkaansa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mun näkemät maskittomat on ollut romaneja.

Kertoo aika paljon.

Se kertoo lähinnä vain sinusta. Että asut vuokralähiössä ja olet ras is ti.

Todellisuudessa suurin maskien käyttöä välttelevä ryhmä ovat kantismiehet. Thl:n tuoreen tutkimuksen mukaan miehistä noin 77 prosenttia käyttää maskia vapaa-ajallaan, jos ovat tilanteessa, jossa turvallisiä etäisyyksiä ei voi pitää.

Naisilla vastaava luku on 91 prosenttia. Maa.anm..ttajillakin se on 81 prosenttia.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007870284.html

Ensin tämä ad hominen -puoli: Mä asun omakotitaloalueella, jossa tontin keskihinta on 200000€ ilman yhtään rakennusta. Täällä on keski-ikäisiä valkoisia kantismiehiä vaikka kuinka, mutta lähimarkettiin ne kaikki vetävät maskit ylleen.

Sitten tämä tilastopuoli: Romanit muuten lasketaan noissa sun tilastoissa ”kantiksiksi”, koska ovat asuneet Suomessa ”aina”. On rasistista olettaa, että romanit olisivat maaha nmuutt ajia.

Minä en kyllä osaa sanoa, miten naapurini toimivat kaupassa. Mutta arvaan, että moni mies käyttää maskia, koska vaimo käskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi