Olen 49-vuotias nuorekkaana pysynyt nainen, mutta sairaala ei suostu aloittamaan hedelmöittämistäni, haaveet omasta lapsesta menevät likasankoon
Että minua suututtaa, tunnen sisälläni, että pystyn vielä, jos annettaisiin mahdollisuus. Kuitenkaan sairaala ei suostu aloittamaan hedelmöityshoitojani. Että suututtaa. Olen miettinyt rikosilmoituksen tekoa. Minulla on ihmisoikeudet!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä nuorekas luulla olevansa mutta kyllä sä oot jo vanha kurppa hommaan lapsia:) sori vaan
Tunnen sisälläni, että olen nuori vielä munasarjoilta ja kohdultani. On oma iso talo, oma auto, oma kesämökki jne. Voi teitä, kurjia. Ette tiedä, kuinka hyvä elämä lastani odottaisi. Halpa kateus sokaisee sydämenne.
AP
Huonoa kirjallisuutta luet päätellen tuosta halvasta kateudesta, joka sokaisee sydämemme. Mummun perintö Hertta-sarjaa?
Mitähän me muka kadehdimme 49-vuotiaalta mielikuvitushahmolta, kun itsellä on kaikki em. ja lisäksi lapset?
Ole hyvä ja selitä, röllipoika.
Jonne tuntee sisällään munasarjat ja kohdun.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole nuorekas. Olet rupsahtanut keski-ikäinen akka. Katso vihdoinkin peiliin oikein kunnolla.
Hän on max. 15-vuotias poika. Ja saatat sinäkin olla. Naiseksi tekeytyminen on yleistä inkeli-anteroilla somessa
Mene yksityiselle ja maksa hoidot itse eikä verovaroin.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetkin elätetään verovaroilla.
Joko olet unohtanut kierukan sisälläsi tai syönyt e pillereitä tai sukupuolitaudit on tehnyt hedelmättömäksi kuten monet miehetkin. Käy gynegologilla ensin pyydä ottaa sukupuolitauti testit ja tutkia onko jäänyt muovia sisään pessaareita kondomijämiä ja kierukka.Sitten voit naida ilman ehkäisyä mutta vanhuus odottaa ovella.Naisilla alkaa VAIHDEVUODET 45-55 välillä.Miehillä myös mutta erilaiset oireet tietysti. Eläkeikää pitää muuttaa että 55 saa jäädä silti tehdä työtä minkä jaksaa näin se olisi turvallisempaa kaikille.Kehitysvammaisia lapsia syntyy ihan nuorillekin ja 30-40 vuotiaille ja terveitä vanhoille ettei sekään tabu pidä paikkaansa.
Suomessa on orpokoteja mistä voit kysyä aboptiolasta tai vaikka kahta.Kivaa lapsille onkin mökki otat tytön ja pojan.
Isoisoisoäitini synnytti mummoni isän 50-vuotiaana. Eli ei mahdotonta, mutta äärimmäisen harvinaista. Oli muistaakseni vanhempiensa 16. lapsi eli vaihdevuodet varmaan siirtyi, kun äiti oli jatkuvasti raskaana tai imetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetkin elätetään verovaroilla.
Yksityiset hedelmöityshoidot ovat todella hinnakkaita.
Tee feikkihenkkarit, joissa olet 35
Sun toosa ja muut elimet ovat kyllä jo aikansa eläneet. Lääkärit kyllä näkevät. Kuvittele vaan olevasi vaikka teini, tyhmä sellainen.
Ap on varmaan Porvoon klinikalla käynyt vastaanotolla, mutta kaikkien muidenkin pitäisi muistaa, että reilusti keski-ikäisellä ei välttämättä ole enää monta tervettä vuosikymmentä edessä, vaikka nyt tällä punaisella minuutilla menisi vielä lujaa. Esim muistisairaus voi ihan hyvin puhjeta jo alle seitsemänkymppisenä, samoin muut sisäelinsairaudet. 60-vuotiaan keho on nykyään ihan yhtä vanha, kuin 1800-luvulla eläneen 60-vuotiaan, vaikka elinajanodote onkin noussut.
Ja ennen, kuin joku huomauttaa, että ennen ehkäisyn yleistymistä monet sai lapsia vielä lähellä viittäkymppiä ja sitten kuolivat, niin nykyään orvoksi jääneellä vanhojen vanhempien lapsella ei ole monipäistä isosisaruslaumaa pitämässä huolta, vaan pahimmassa tapauksessa nuori joutuisi hoitamaan vanhempansa ja katsomaan tämän kuolemaa vierestä täysin yksin, suurella todennäköisyydellä vielä siinä iässä, kun hän tarvitsisi tätä
Menepä sinne lähipubiin jakomielellä. niin saat reikäsi täyteen spermaa ja joku tärppää jos on tärpätäkseen.
Ei tuon ikäisellä enää munasolut toimi. Ne menee pilalle viimeistään 45-vuotiaana, joillakin jo paljon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisellä enää munasolut toimi. Ne menee pilalle viimeistään 45-vuotiaana, joillakin jo paljon aiemmin.
Minun eksällä meni pilalle jo kolmevitosena. Kun sillä ylittyi neljänkympin rajapyykki, otin eron. Nyt oon onnellisessa liitossa paljon nuoremman naisen kanssa ja kyllä seksiä piisaa toisin kuin vanhan kurppanan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas ei ole sama asia kuin nuori
Aistin sen, halvan kateuden, minua kohtaan.
AP
Miksi kukaan olisi viimeisen käyttöpäivän ohittaneista munasoluistasi kateellinen?
Jonna tuntee sisällään munasarjat ja kohdun.
Suomalainen adoptiolapsi kirjoitti:
Suomessa on orpokoteja mistä voit kysyä aboptiolasta tai vaikka kahta.Kivaa lapsille onkin mökki otat tytön ja pojan.
Suomessa ei todellakaan ole orpoja, joita voisit kyselemällä adoptoida.
Rukoilen puolestasi.