Lue keskustelun säännöt.
Monta Diaa tarvitaan kolmen tunnin esitykseen??
Kommentit (7)
Melkoiset Powerpoint-sulkeiset aiot pitää... :o)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on oikein tiukkaa asiaa, niin enpä haluaisi olla yleisönä. 3 tuntia, huh huh
Ensin sun täytyy miettiä, mitä asiaa sulla on ja tehdä esitys siltä kannalta. Sitten testaat, kauanko esitykseen menee. Ja sitten lyhennät :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joten kolmeen tuntiin menisi joku 19-12.
Mutta se tosiaan riippuu siitä mitä niistä puhut.
niitä voi olla vaikka tuhat, jotka pyörii vaan itsekseen siinä taustalla tai sit vaan yksi, joka näyttää vaikka esitystä tukevaa valokuvaa.
ei siihen ole mitään sääntöä!