Sinä mies jolla on fiksaatio "naisellisuuteen"
Eli korkkareihin, pitkiin hiuksiin, meikkeihin, mekkoihin jne. Tuo kaikki on kaupoista hankittavaa. Miksi et vain käytä niitä itse? Miksi yrität saada välikappaleen eli toisen ihmisen toteuttamaan omaa itseäsi? Ne ovat asioita joista SINÄ tykkäät. Ihan sukupuolta vaihtamatta tai vaihdon kanssa: Ole hyvä ja käytä niitä vapaasti itse kun niistä tykkäätkin :)
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisella jäykkiksellä mennyt käpy :). Omat stay upit taitaa jäädä ylipainosi vuoksi polven kohdille?
Ylipainoisten mallien ja muiden kuvista päätellen stay uppeja saa ihan kaiken kokoisena.
Ap on kylläkin hoikka, että piikkisi sujahti omaan lihaasi.
En usko, juuri ylipainoisilta kuulee tuollaista teksitä. Kun oma kilpailukyky ei riitä, niin aletaan mollata kaikkea naisellista
Kilpailukyky.. Jos on sinun miehensaantisi stay upeista kiinni, niin en menisi sinuna toisten "kilpailukykyä" arvostelemaan :D
Eli miehellä ei saa olla mitään mieltymyksiä, eikä niitä varsinkaan saa mitenkään tuoda esiin, jos onkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset eivät ole kiinnostuneet miehekkäistä tai parrakkaista miehistä.
Parta on hirveä useimmilla. Suomesta puuttuu kokonaan parranhoitokulttuuri ja muoti. Joten suurin osa on hirveitä ja ne tekisi mieli sytyttää tuleen.
Pointti taisi mennä sinulta ohi?
Vierailija kirjoitti:
Eli miehellä ei saa olla mitään mieltymyksiä, eikä niitä varsinkaan saa mitenkään tuoda esiin, jos onkin?
Kerrohan... Miksi haluaisit elämäsi suuren rakkauden pilaavan ihonsa ja elimistönsä myrkyillä? Hankkivan syövän vain meikkejä käyttämällä, nopeuttavan kuolemaansa? Miksi haluaisit elämäsi rakkauden kärsivän nivelvaivoivoista ja särkevän selkänsä vain, että sinä voisit pällistellä korkkareita hänen jaloissaan? Miksi et myrkytä omaa kehoasi? Miksi et työnnä mikromuovia ihostasi läpi, silmiisi ja verenkiertoosi? Miksi toisen ihmisen pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan... Miksi haluaisit elämäsi suuren rakkauden pilaavan ihonsa ja elimistönsä myrkyillä? Hankkivan syövän vain meikkejä käyttämällä, nopeuttavan kuolemaansa? Miksi haluaisit elämäsi rakkauden kärsivän nivelvaivoivoista ja särkevän selkänsä vain, että sinä voisit pällistellä korkkareita hänen jaloissaan? Miksi et myrkytä omaa kehoasi? Miksi et työnnä mikromuovia ihostasi läpi, silmiisi ja verenkiertoosi? Miksi toisen ihmisen pitäisi?
Eri, enkä kannata mitään muovia tai myrkkyjä naamassa. Käsitin niin, että jotkut vastustavat naisellista pukeutumista, mitä vastaan itselläni ei ole mitään.
Miksi aloittaja kiusaa palstan epänaisellisia vanhojapiikoja? Vähemmästäkin ovat hermoraunioina.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeelliset kriteerit naisellisuudelle. Apn luettelemat kriteerit soveltuu enemmänkin jollekkin helpolle naikkoselle.
Tuo on kyllä yhtä asenteellista kuin sekin, että ajatellaan naisellisuuden riippuvan korkeista koroista, pitkistä hiuksista tai hulmuavista helmoista. Kyllä Suomessa hameenhelmat heilahtelevat naisilla kesäkeleillä ihan kiitettävästi, eikä se tee naisista silti mitään helppoja naikkosia. Kuten eivät housutkaan tee naisesta miestä, eivätkä edes miehekästä.
Tämä yksi kommentoija tuntuu korkokenkähullulta. Onko palstalle tullut uusi hullu?
Tässä nyt vaan joku pettynyt feministi tilitti epäonnistunutta suhdetta.
Joo, mun puolesta ostakoon se korkkarit jalkoihinsa, joka niistä tykkää. Minä en halua rikkoa terveyttäni moisilla kapistuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ei, sellaiset on siskojen säännöt intersektionaalisessa feminismissä maailman onnellisemmassa maassaa. Jossa naiset valittaa kokoajan ja kaikesta!
Ei ihmekään, että naisten logiikalle naureskellaan, kun tällaisia älyvapaita aloituksia tänne suolletaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nää kaikki on vaan merkkejä jotka erottaa naisen miehestä. Ihana mies. Kyllähän mieskin voi muuttua naiseksi jos rahaa löytyy. Tai nainen mieheksi. Mutta tämä mies on ihan ok nykytilanteeseen. Kenenkään ei tarvitse muuttua. Itkettää, niin kaunista.
Erottaa naisen miehestä, ihan totta? Korkkarit, pitkät hiukset meikki ja mekko. Lukitsetko vastauksesi?
Huoneessa seisoo mies ja nainen alasti, näillä on samanlainen kampaus. Tuolta ekalta kysytään mitä eroa näillä kahdella henkilöllä on.
"No tuolla toisella on selkeästi korkkarit ja mekko!"
Reps kops, hyvää päivää vaan näille naisellisuudesta nillittäville. :D
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuten naiset haluavat miehiltä jotain tiettyjä ominaisuuksia, miksi syyllistät?
Minä rakastan korkkareita, mekkoja, naisellisuutta ja en koe sitä yhtään taakaksi, että mieheni myös ja niin paljon, että ostaa minulle säännöllisesti uusia vaatteita ja asusteita.
Näyttää upealta kun nainen haluaa pukeutua naisellisesti ja myös pukeutuu. Kuinka miehet voisivat palkinta näitä naisia?
Jokainen ihminen on vapaa olemaan siten kuin on. Kenenkään arvo ei määräydy toivottavastikaan asusteiden kautta.
Itse tykkään kosmetiikasta ja ripauksesta naisellisuutta ja aistikkuutta. En tykkää korkokengistä, ja nehän eivät onneksi enää ole edes vedossa nykyään. Mutta mielipiteitä on monia ja muodin mukaan ei tarvitse mennä vaan siten mikä itselle tuntuu sopivalta ja hyvältä.
Mielestäni minussa on luontaista sensuellisuutta. Mutta olen tavallaan ujo/arka/varuillaan, niin miehet ei pääse siihen käsiksi. Vapaasti ilman miesten editointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nää kaikki on vaan merkkejä jotka erottaa naisen miehestä. Ihana mies. Kyllähän mieskin voi muuttua naiseksi jos rahaa löytyy. Tai nainen mieheksi. Mutta tämä mies on ihan ok nykytilanteeseen. Kenenkään ei tarvitse muuttua. Itkettää, niin kaunista.
Erottaa naisen miehestä, ihan totta? Korkkarit, pitkät hiukset meikki ja mekko. Lukitsetko vastauksesi?
Huoneessa seisoo mies ja nainen alasti, näillä on samanlainen kampaus. Tuolta ekalta kysytään mitä eroa näillä kahdella henkilöllä on.
"No tuolla toisella on selkeästi korkkarit ja mekko!"
Reps kops, hyvää päivää vaan näille naisellisuudesta nillittäville. :D
Jep... Mutta ehkä he eivät oikeasti erota miestä ja naista ilman, että toisella on meikki ja korkkarit. Eli alasti olevia pitävät molempia miehinä tai molempia naisina :D
Täytyyhän naisen erottua miehestä ja näyttää naiselta. Ei se välttämättä tarkoita korkokenkiä, mekkoja ym.
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän naisen erottua miehestä ja näyttää naiselta. Ei se välttämättä tarkoita korkokenkiä, mekkoja ym.
Tiesitkö, että jokainen nainen näyttää naiselta :)
Naiset jotka haluatte komean koulutetun miehen jonka kanssa matkustella ja iloita elämästä.
Tehkää kaikki tuo itse, yksin. Koulutuksen saa opiskelemassa, rahaa duunista, matkoja matkatoimistosta jos ei itse osaa varata lentoja.
En usko, juuri ylipainoisilta kuulee tuollaista teksitä. Kun oma kilpailukyky ei riitä, niin aletaan mollata kaikkea naisellista