Nato raportoi Suomen hallitukseen kohdistuvasta nettihäirinnästä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Syyllisetkin tiedetään, persut kaikkialla. Nyt vaan perselävet kuriin.
Persuja siellä, persuja täällä, kaikki punikin pään päällä. Voi voi kun pikku punikkia harmittaa.
Ittse olen odotttanut milloin ko aihe tuleee esim juuri tätä kautta yleiseen käsittelyyyn.
"On se aika epäkornia käytöstä."
Matti Nykänen
Vierailija kirjoitti:
Ittse olen odotttanut milloin ko aihe tuleee esim juuri tätä kautta yleiseen käsittelyyyn.
Julkisuuuden henkilöitä ja julkisuuus on kritisointia ja julkkiksille maksetaan palkkaa julkkiksena olemisesta. Toki esiim yleisiä huolenaiheita ei uskalleta sanoa kun pelkää esim leimautumista. Suomalainen ei ole väkivaltaiiinen muuta kuin viina juoneeena ja kotioloissa.
Heh, hallitus jäi kiinni itse teosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuuden henkilöitä ja julkisuuus on kritisointia ja julkkiksille maksetaan palkkaa julkkiksena olemisesta. Toki esiim yleisiä huolenaiheita ei uskalleta sanoa kun pelkää esim leimautumista. Suomalainen ei ole väkivaltaiiinen muuta kuin viina juoneeena ja kotioloissa.
Se on tieetysti se että jokainen ihminen on lopulta itsekäs ja ajattelee sitä omaa napaansa. Se pitää vaan jotenkin olla hanskassa tilannetaju ja tyylitaju miten ilmaisee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tieetysti se että jokainen ihminen on lopulta itsekäs ja ajattelee sitä omaa napaansa. Se pitää vaan jotenkin olla hanskassa tilannetaju ja tyylitaju miten ilmaisee asioita.
Muttta se mikä varmaan on olennaisiiinta on raha ja miten sitä voidaan ansaita enemmänkin ulomailta. Kooska ei yhteiskuntaa voi pyörittää ainoastaan ajattelemalla että palvelemme täällä toisiamme vaan jostain raha palvelemiseen on saatava. Että se ei kauheasti auuta että sätimme täällä pienessä kylmässä pohjolassa toisiammme.
Luin pikaisesti raportin ja huutonauroin totuuksille joita raportissa esiteltiin masinoituna häirintänä :D
Sitä voi todella miettiä millaisen hallinnon toimintaan muita julkisesti sukupuolen perusteella halventavat ihmiset sitten olisivat pandemian aikana tyytyväisiä. Ja onko se sitä mitä enemmistö haluaa. Tutkimuksessakin todettiin että tuo joukko on VÄHEMMISTÖ mutta kovaääninen sellainen. Jos heiltä kysytään niin ehkäpä vaikka raiskaus jälleen lailliseksi ja naisilta äänioikeus pois?