Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Makia vs kärkkäinen

Vierailija
19.03.2021 |

Makia lopettaa yhteistyön Kärkkäisen kanssa.

"Viime aikoina Juha Kärkkäinen on arvostellut voimakkaasti koronarokotuksia. Hän on myös puolustanut perussuomalaisista erotettua kansanedustaja Ano Turtiaista."

Tämä kaikki tieto Kärkkäisestä tulikin itselleni ihan uutena asiana. Muistutti hyvin miten tärkeää on Suomalaistenkin yhtiöiden kohdalla kohdistaa ostoksensa sellaisiin paikkoihin joiden arvot eivät ole näin suuressa ristiriidassa omien arvojeni kanssa.

Tästä inspiroituneena, ja Makiaa tukeakseni taidankin tehdä jonkin verkko-ostoksen heiltä heti tänään.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, karkkainen voipi tuoda vaikka kiinasta saksia ja vaatteita ja lätkäistä vielä erityisen halvat hinnat ...

Vierailija
42/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Finlayson boikotoi Kärkkäistä. Tälläistä olen kuullut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn edelleen Kärkkäisellä, koska on hyvä kauppa, vaikka en ole samaa mieltä perustajan kanssa.

Lisäksi Kärkkäinen työllistää monia ihmisiä täällä Lahdessa. Sekopää tuo Juha, mutta kauppana Kärkkäinen on loistava.

Ei taida olla sulla tuttuja työtekijöinä? En ole kuullut kenenkään puhuvan hyvää siitä työpaikkana. T.lahtelainen

Mulla on tuttuja töissä siellä ja kaikki puhuu pelkkää hyvää.

Vierailija
44/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut pari Makian paittaa ja ne ovat olleet ihan ok, sopivan neutraaleja ja monikäyttöisiä peruspaitoja. En ole ihan varma haluanko enää jatkossa käyttää niitä, en halua kantaa ylläni poliittisia symboleja ja leimautua jonkinlaiseksi hyvesignaloijaksi joka tuomitsee eri tavoin ajattelevat.

Ehkä vastaavasti löytyy joukko ihmisiä jotka nimenomaan tämän seurauksena haluavat ostaa Makiaa? Kenties Makian johtajat ovat tehneet tästä kannattavuuslaskelman?

Olennaisin kysymys on kuitenkin: haluammeko elää maailmassa jossa kaikki politisoidaan? En minä ainakaan.

Niin, miksi esim. Kärkkäinen itse politisoi? Miksi haluaa toitottaa omaa asiaansa omassa mediassa? Miksei vain mainosta ja myy tavaroita?

Mielipiteiden ja näkemysten esittäminen ei ole politisointia. 

Vierailija
45/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Makia minua eniten ärsyttää- miten kehtaavat myydä ylihintaista rumaa krääsää, samalla muita arvostellen?

Vierailija
46/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuo karkkaisen mielipiteet on olleet jo kauan tiedossa/tapetilla. miksi makia alunperin alkoi myymään tuotteitaan karkkaiselle? Perinteisesti maineestaan tarkat brändit ovat hyvin tarkkoja kenen kautta tuotteitaan myyvät.

Vierailija
47/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion boikotoida Makiaa Ja kaikkia, mitkä yrittävät tällaista maalitusta toisiin firmoihin.

Todella rumia vaatteita ja käyttävät  outoja malleja.

Ja Kärkkäinen todella hyvä nettikauppa. Nopea toimitus ja heidän asiakaskunta lisääntyy tämän myötä

Finlaysonhan teki vastaavat Kärkkäiselle ja joutui yh-neuvotteluihin oman henkilökunnan vähentämiseksi.

Vierailija
48/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makian kuteet on ainakin kalliita laatuun nähden.

Vierailija
49/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyön lopettaminen ei ole maalittamista. Toiselle yhtiölle siihen tyytymättömyyden ilmoittaminen ei ole maalittamista. 

Vierailija
50/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistyön lopettaminen ei ole maalittamista. Toiselle yhtiölle siihen tyytymättömyyden ilmoittaminen ei ole maalittamista. 

Onkohan Makia ollut maalittamisen kohteena?

Vierailija
51/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Makia joutunut maalittamisen kohteeksi ja eivät enää uskalla myydä Kärkkäiselle?

No mitä veikkaat? 🐟🐟🐟🐟🐟

Vierailija
52/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä Kärkkäisen kanssa, ja pidän kyllä jopa vahingollisena sitä, että hän levittää räikeästi fiktioon perustuvia näkemyksiään mm. holokaustin olemattomuudesta, mutta en silti ymmärrä, miksi boikotoisin Kärkkäistä yrityksenä. En minä ainakaan tiedä, onko prisman johtajistolla ihan outoja mielipiteitä tai ajatuksia maailman asioista, ja silti käyn siellä ruokaostoksilla. Mielestäni yrityksen perustaja on eri asia kuin yritys itse.

Kärkkäisen valikoima on niin laaja ja hintataso sopiva, että ei Suomessa ole sille pärjäävää.

Vierailija
53/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos vastarintaliikkeen pojat olleet koko päivän ulisemassa täällä maalittamisesta? Tommosia ne just on, yrittävät valehtelemalla muuttaa muiden mielipiteitä. Suoraselkäistä toimintaa.

Vierailija
54/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä Kärkkäisen kanssa, ja pidän kyllä jopa vahingollisena sitä, että hän levittää räikeästi fiktioon perustuvia näkemyksiään mm. holokaustin olemattomuudesta, mutta en silti ymmärrä, miksi boikotoisin Kärkkäistä yrityksenä. En minä ainakaan tiedä, onko prisman johtajistolla ihan outoja mielipiteitä tai ajatuksia maailman asioista, ja silti käyn siellä ruokaostoksilla. Mielestäni yrityksen perustaja on eri asia kuin yritys itse.

Kärkkäisen valikoima on niin laaja ja hintataso sopiva, että ei Suomessa ole sille pärjäävää.

Ymmärrän kyllä pointtisi hyvin, mutta Kärkkäisen toiminnan rahoilla rahoitetaan myös Magneettimediaa. Lisäksi Juha Kärkkäisellä on suhteita vastarintaliikkeeseen, jotka aiemmin esim. möivät nettisivullaan tavaraa Kärkkäisen valikoimasta. Että en ole sanomassa, että pitää boikotoida, mutta monia häiritsee se, mitä toimintaa rahoilla tuetaan.

Vierailija
55/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Makia joutunut maalittamisen kohteeksi ja eivät enää uskalla myydä Kärkkäiselle?

No mitä veikkaat? 🐟🐟🐟🐟🐟

Makia totesi että kärkkäinen on heille ollut merkittävä tulolähde, joten jos maalittamista on ollut niin se on tod.näk. ollut todella rajua koska luopuvat ko. asiasta.

Vierailija
56/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä finlayson boikotoi ja joutui pitämään yt neuvottelut sama edessä makialla

kärkkäinen iso työllistäja 5 isoa tavarataloa ja hyvä verkkokauppa yli 600 ihmistä töissä

ja maksaa verot suomeen siitä riittää sohvallamakailijoillekkin sietäis kiittää näitä tarvittais

muutama sata lisää

jokainen saa olla mitä mieltä haluaa vasemmistoöyhöttäjät ei ymmärrä mistä rahat tulee

Vierailija
57/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä veikkaat? 🐟🐟🐟🐟🐟

Makia totesi että kärkkäinen on heille ollut merkittävä tulolähde, joten jos maalittamista on ollut niin se on tod.näk. ollut todella rajua koska luopuvat ko. asiasta.

Niin, maalittaminenhan on yleensä ihan näkyvää ja tapahtuu sosiaalisessa mediassa, mutta te vain täällä arvailette, että on tapahtunut, sen sijaan, että linkittäisitte? Valehteleminen on niin helppoa. Vielä, kun joku uskoisikin.

Vierailija
58/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt joutuvat ainakin persujen maalittamaksi

Vierailija
59/59 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Kärkkäinen tekee hyvää työtä. Tuen sitä.