Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen seksilelu?

Vihreä
19.03.2021 |

Olen jo 40 v. nainen ja nyt alkaa tuntua, että olisi aika hommata jokin seksilelu, koska jostain syystä puolison halut laskee samaa tahtia, kun minun halut kasvavat. Mikä olisi hyvä lelu aloittaa kokeilu? Mihin ominaisuuksiin kannattaa kiinnittää leluissa huomio? Kiitti vinkeistä jo etukäteen!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta muutaman kympin rihkamia. Googleta esim Lelo merkkeiet lelut niin et tule pettymään. Sitten joku verkkovirralla toimiva wand sauva ja sekin kyllä kannattaa katsoa hinnaston yläpäästä 80-120€.

Itsellä on lähes kaikki Lelon tuotteet ja nyt sitten viimeimpänä hankintana Motorbunny, en viitsi edes hintaa kertoa, mutta se oli KALLIS. On kyllä hintansa väärti ja siinä on aivan ihana etäyhteystoiminto jolloin voi lähettää ohjauskoodin kaverille vaikka maapallon toiselle puolelle. Ystävälläni Saksassa on vastaava ja olemme pitäneet useita vibraus mööttrjä jolloin toinen ohjaa toisen laitetta samalla kun on videoyhteys auki 😉

Vierailija
2/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan osta muutaman kympin rihkamia. Googleta esim Lelo merkkeiet lelut niin et tule pettymään. Sitten joku verkkovirralla toimiva wand sauva ja sekin kyllä kannattaa katsoa hinnaston yläpäästä 80-120€.

Itsellä on lähes kaikki Lelon tuotteet ja nyt sitten viimeimpänä hankintana Motorbunny, en viitsi edes hintaa kertoa, mutta se oli KALLIS. On kyllä hintansa väärti ja siinä on aivan ihana etäyhteystoiminto jolloin voi lähettää ohjauskoodin kaverille vaikka maapallon toiselle puolelle. Ystävälläni Saksassa on vastaava ja olemme pitäneet useita vibraus mööttrjä jolloin toinen ohjaa toisen laitetta samalla kun on videoyhteys auki 😉

Itse olen sitä mieltä että ensin kannattaa nimenomaan ostaa niitä halvempia leluja jotta tietää mikä ja millainen on itselleen sopiva.  Sitten kun on sen keksinyt ja aikansa harjoitellut niin voi ostaa kalliimman. 

Vaikkapa jollain tälläisella on hyvä aloittaa. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Setit/1781-white-s…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että ensin kannattaa nimenomaan ostaa niitä halvempia leluja jotta tietää mikä ja millainen on itselleen sopiva.  Sitten kun on sen keksinyt ja aikansa harjoitellut niin voi ostaa kalliimman. 

Sitten kun se alitehoinen paristokäyttöinen rimpula ei saa mitään aikaan niin loppuu into koko leluihin. Pahimmaan saa vain aikaiseksi pahan mielen ja turhautumisen.

Vierailija
4/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun se alitehoinen paristokäyttöinen rimpula ei saa mitään aikaan niin loppuu into koko leluihin. Pahimmaan saa vain aikaiseksi pahan mielen ja turhautumisen.

Paristokäyttöisillä vibraattoreilla on tähän maailmaan luotu miljardeja orgasmeja. 

Se että sinun on vaikea saada orgasmia ilman katuporan tasoista tunteja kestävää värinää ei tarkoita sitä että muillakin olisi samanlaisia ongelmia. 

Mutta toki laatu aina maksaa enemmän, mutta kuten sanoin niin ensin kannattaa ottaa selvää mistä pitää ja silloin ei välttämättä kannata heti ostaa 200 euron vibraattoria kokeiluun. 

Vierailija
5/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paristokäyttöisillä vibraattoreilla on tähän maailmaan luotu miljardeja orgasmeja. 

Se että sinun on vaikea saada orgasmia ilman katuporan tasoista tunteja kestävää värinää ei tarkoita sitä että muillakin olisi samanlaisia ongelmia. 

Mutta toki laatu aina maksaa enemmän, mutta kuten sanoin niin ensin kannattaa ottaa selvää mistä pitää ja silloin ei välttämättä kannata heti ostaa 200 euron vibraattoria kokeiluun. 

Varmaan onkin tuotettu miljardeja orkkuja niillä mutta kyllä vaimo on sanonut että nykyisiä vähän arvokkaammilla leluilla tuotettuja orgasmeja ei voi edes verrata niihin mitä tuli niillä halvoilla paristo käyttöisillä..ymmärrän silti pointtisi että tutkii ensin millaisesta tärinästä tai imuttelusta tykkää.

Vierailija
6/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö noin vanhoja leluja on myynnissä 😂😂😂. Kraist mikä roskakasa.

Vierailija
7/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos kommenteista ja vinkeistä. Ei kai se auta kuin alkaa kokeilla. Hui.

Vierailija
8/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kirjoitti:

Ok. Kiitos kommenteista ja vinkeistä. Ei kai se auta kuin alkaa kokeilla. Hui.

Rohkeesti vaan..siitä aukeaa sulle upee ja jännittävä maailma👍

Vierailija
9/74 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieluummin näitä, kun noita aiemmin mainittuja 60€:n settejä. Helppo puhdistaa, ladattavia tehokkaita ja oikeasti laadukkaita.

https://antishop.fi/?s=lelo&post_type=product

Juu, meillä on tuo Lelo Ida Cerise tämän vuoksi: "Anna säädin kumppanillesi ja kokekaa jännittäviä hetkiä yleisillä paikoilla."

On kyllä todella kiihottavaa kun toinen laittaa vibran käyntiin kassajonossa tai kun on tilaamassa juomaa ravintolassa. Saattaa ajatus katketa 😉

Vierailija
10/74 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin juuri noita etäohjattavia minäkin, mutta liian kalliita minulle 😪

Vierailija
11/74 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Vierailija
12/74 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Typerin kommentti koskaan.

Kaiva itsellesi hauta ilkimys.

Vierailija
13/74 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarpeeseen sä lelua haluat? Yhteiseen kivaan vai omaan kivaan? 

Pitääkö pystyä käyttään pannessa vai mitä? Jotain mikä laitetaan sun sisääsi vai vibra? 

Satisfyer Mini esim. Tai joku muu ns laatumerkki, mutta ei mitään kallista mallia. Tuo on kiva matkoilla sitten myös. Ja jotkut perustapit esimerkiksi. 

Vierailija
14/74 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tuli sellaisia katalogeja joka kotiin.

Siellä oli orgasmi kuulan nimellä oleva tuote.tilasin tyttöystävälle sellaisen. Pattereita meni vaan aika paljon.

Asui kotonaan ja anoppi kuunteli joka risauksen.

Vein hänet aina koulupaikkakunnalle autollani ja tyttikselle laitettiin laite pimppiin ja piuhan päässä oleva säätö laite minulle.

Arvatkaa vain kuinka vaikeaa oli ajaa kun tyttis kieriskeli vieressä voihkien. Kerran poliisit puhalluttivat, hieman hymyilivät sillä taisivat tuoksut paljastaa.

Mun tehtävä oli putsata kuula seuraavaa kertaa varten.

Koti matkalle sain kivat pikkarit että jaksoin Odottaa seuraavaa kertaa.

Vierailija
15/74 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin saa kyllä menemään rahaa. Tosiaan mielestäni kannattaa ensin miettiä mistä pitää.

Itse pidän jonkun mainitsemasta "katupora" tyyppisistä sauvoista, mutta niitä tuntuu huonosti löytyvän.

Ja kyllä voi halvallakin löytää ihan hyviä esim sauvoja, yksi vanhimmista sauvoistani on ollut joku kympin vempain toimii edelleen säädin vähän temppuilee mutta toimii...

Yksi mitä liikkeessä hehkutettiin niin kovin oli

Satisfyer - Pro 2+ Vibration

Mies sen siitä sitten nappasi mukaan yhdeksi, itse olin sitä mieltä että ei mun juttu, eikä vielä ole ollutkaan mutta pitää vielä testata jos vaikka olisikin hyvä.

Vähän olen pettynyt noihin USB ladattaviin mangneetti latureihin/sauvoihin niitä on tullut ostettua valmiiksi rikkinäisiä, akut ilmeisesti ollut valmiiksi menneet.

Siksi pidän verkkovirralla toimivista, ei lopu patterit/akut kesken.

N40

Vierailija
16/74 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että vasta-alkajalla on sormi suussa, sen verran paljon on tarjontaa.. On dildoa, on vibraa, on "imuria" ja kaiken yhdistelmää.. Oisko sellainen hyvä, esim Satisfyerilta, missä olis imua sekä värinää, niin pääsee ihan ekaks miettimään mikä on se juttu..

Täällä on hyvin avattu erilaisia vibroja:

https://www.huippukiva.fi/collections/vibraattorit

Vierailija
17/74 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladattavat on outoja, patterilla toimivat on kätsyjä

Vierailija
18/74 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita liian isolla, pienempi jelly jortikka on hyvä. Lue tuote arvosteluja ennen ostopäätöstä. Tai geisha kuula, sekin on hyvä aloituskapine

Vierailija
19/74 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vibraattoreita on vaikka minkälaisia! Hanki semmonen ja nauti

Vierailija
20/74 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladattavat on outoja, patterilla toimivat on kätsyjä

Miksi ne on outoja? Näin asiaa tarkemmin tuntematta ajattelisin että ne nimenomaan olisi käteviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi