Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen seksilelu?

Vihreä
19.03.2021 |

Olen jo 40 v. nainen ja nyt alkaa tuntua, että olisi aika hommata jokin seksilelu, koska jostain syystä puolison halut laskee samaa tahtia, kun minun halut kasvavat. Mikä olisi hyvä lelu aloittaa kokeilu? Mihin ominaisuuksiin kannattaa kiinnittää leluissa huomio? Kiitti vinkeistä jo etukäteen!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolla ei seiso enää, jos niin ei pitkään. Ilman seksiä eletään. Toistaiseksi en ole vieraissa käynyt, dildo riittää, ei se läheisyyttä korvaa.

Ukko ei halua tähän leikkiin on kuulemma sairasta.

Ehkä päästän ukon luontoon vihelteleen itsekseen ja etsin uuden miehen

Vierailija
62/74 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kannattaisi olla verkkovirralla toimivia eikä paristoilla, mutta mulla on ihan hyvin toiminut patterillakin. En ole kyllä ihan täysin tyytyväinen leluihini, että pitäisi koittaa päivittää. Oon valinnut dildot lähinnä ulkonäön mukaan eli en oikein tykkää oikean elimen näköisistä (karun näköinen sellainen irtopenis mistä tulee mielikuvia..) vaan on erilaisia pinkkejä ja mustia muutama. Lempparissani on semmoinen "perhonen" silikonista, mikä tärisee pattereilla klitan päällä. Ylipäänsä en kuitenkaan yleensä pidä niitä pattereilla päällä koska en tykkää siitä äänestä enkä oikein siitä tärinän tunteestakaan. Eli käytännössä mielestäni dildo ja omat kädet parhaat. Nämä valitsemani dildot ei vaan mielestäni ole tarpeeksi kovia. Mies osti mulle myös satisfyerin, mutta se on ehdottomasti ylimarkkinoitu ja liikaa hehkutettu. Se "suu" mikä laitetaan klitalle on ensinnäkin epäsopiva (mulle liian iso, se on siis aika iso se imuke) eikä se tunnu kovin hyvältä. Lähinnä puristukselta, mutta on hyvin kaukana siitä tyydyttämisestä mihin nimi viittaa.

Älä ota verkkovirralla toimivaa, ota ennemmin ladattava. Verkkovirta laite ku hajoaa leikin aikana niin siinä voi olla leikki kaukana. Ensiavun kaverit ihmettelee kuka saa sen poistaa ja kuka katkaisee virrat. Lisäksi piuhat on aina liian lyhkäsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x aitoa saanut , yhdistävä tekijä noissa kerroissa. Nainen sanoi että sattuu piti varoa ja joo. Empä ole kolmatta kertaa vielä pukille päässyt. Harmi, joudun hautaan saakka olemaan kokematon ison omistaja.

Vierailija
64/74 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksilelu mutta minulle sellane stressilelu puristeltava tissi on minulle kiva kapine

Vierailija
65/74 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksilelut suosiossa, piristää kyl tosi paljon seksielämää, mies on ihan liekeissä

Vierailija
66/74 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelly tai joku vastaava dildo. Vibra on mukava kans. Yöpöydän laatikost löytyy vaikka mitä

Vierailija
67/74 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinku my first Sony ? My first dildo ;)

Vierailija
68/74 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lastin uusia vekottimia ja pistin pois kauan käytettyjä. Ensimmäisen kun ostaa niin siitä lähtee homma laukalle

Vierailija
69/74 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuosina ei ollut aikaa seksileluille, nyt on ja viihdyn hyvän valikoimani parissa

Vierailija
70/74 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan ensimmäinen, en ees muista. Varmaan lahjaksi saatu pikkujouluissa. 

Vierailija
71/74 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenisyys on hyvä huomioida. Jelly on helppo pestä, on tietty näille omia pesunesteitä, käytän lv pesunestettä. 

Vierailija
72/74 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelukauppias on näköjään taas aktivoitunut, aina tuo sama, ärsyttävä kirjoitustyyli.

Vierailija
73/74 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronttinaamari, kumiruoska ja käsiraudat. 

Vierailija
74/74 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HooKoon Sininen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi