Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen seksilelu?

Vihreä
19.03.2021 |

Olen jo 40 v. nainen ja nyt alkaa tuntua, että olisi aika hommata jokin seksilelu, koska jostain syystä puolison halut laskee samaa tahtia, kun minun halut kasvavat. Mikä olisi hyvä lelu aloittaa kokeilu? Mihin ominaisuuksiin kannattaa kiinnittää leluissa huomio? Kiitti vinkeistä jo etukäteen!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat on suosikki! Tekee hyvää myös lihaksille

Vierailija
42/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kauppias yhtään kirjaa, että millainen vaikutus menekkiin tällä feikkiviestittelyllä on, mahtaako olla siihen kuluvan ajan arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma kannattaisi olla verkkovirralla toimivia eikä paristoilla, mutta mulla on ihan hyvin toiminut patterillakin. En ole kyllä ihan täysin tyytyväinen leluihini, että pitäisi koittaa päivittää. Oon valinnut dildot lähinnä ulkonäön mukaan eli en oikein tykkää oikean elimen näköisistä (karun näköinen sellainen irtopenis mistä tulee mielikuvia..) vaan on erilaisia pinkkejä ja mustia muutama. Lempparissani on semmoinen "perhonen" silikonista, mikä tärisee pattereilla klitan päällä. Ylipäänsä en kuitenkaan yleensä pidä niitä pattereilla päällä koska en tykkää siitä äänestä enkä oikein siitä tärinän tunteestakaan. Eli käytännössä mielestäni dildo ja omat kädet parhaat. Nämä valitsemani dildot ei vaan mielestäni ole tarpeeksi kovia. Mies osti mulle myös satisfyerin, mutta se on ehdottomasti ylimarkkinoitu ja liikaa hehkutettu. Se "suu" mikä laitetaan klitalle on ensinnäkin epäsopiva (mulle liian iso, se on siis aika iso se imuke) eikä se tunnu kovin hyvältä. Lähinnä puristukselta, mutta on hyvin kaukana siitä tyydyttämisestä mihin nimi viittaa.

Vierailija
44/74 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan perus jäpikkädildo? Äkkiä näitä kertyy, vaatimukset kasvaa

Vierailija
45/74 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kauppias yhtään kirjaa, että millainen vaikutus menekkiin tällä feikkiviestittelyllä on, mahtaako olla siihen kuluvan ajan arvoista?

Tilauksia tulee ovista ja ikkunoista, ylitöiksi menee jatkuvasti 😁 Ei ehdi taukojakaan pitää..

Vierailija
46/74 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tutkalla tääkin oli mainos..? Mä en vaan tajua..

Vierailija
47/74 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tutkalla tääkin oli mainos..? Mä en vaan tajua..

No tälle mainospoliisille riittää, et kehaisee mitään seksikaupan valikoimiin liittyvää tuotetta, nimellä tai yleisemmin, tässä tai missä vaan aihetta liippaavassa ketjussa... Lienee Huippukivan vakkari, kun itse sen liikkeen nimeä viljelee..

Vierailija
48/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tarjontaa vaikka mitä. Perus tarvis dildo on hyvä. Kuulat on hyvää lihasjumppaan

Vierailija
49/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on tarjontaa vaikka mitä. Perus tarvis dildo on hyvä. Kuulat on hyvää lihasjumppaan

Mä huomasin et Hobby Hall myy myös laajastikin sexleluja 😮 Et voi niin kun tilaa maton, kattiloit ja jonku meisselin samasta paikasta 🤗

Vierailija
50/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, seksileluhullu heräsi uuteen päivään ja kävi kaivelemassa kaikki viime aikojen ketjut pinnalle yhden virkkeen kommenteillaan.

Vierailija
51/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö nuo tuollaiset kauko-ohjattavat lelut pidä ääntä/melua? Miten sellaisia voi jossain julkisilla paikoilla pitää, täh :D auttakaa avutonta ja tietämätöntä

Vierailija
52/74 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladattava tai paristot, mistä tykkäät?

Hanki useita, eri päivinä tykkää eri jutuista.

Vaikka orgasmia ei kaikilla saisi, niin niillä voi nauttia.

Lasidildo. Helppo pitää puhtaana ja voit pitää koriste esineenä, jos uskallat.

Dildo pieni, iso.

Paineilma kiihotin. Edulliset voi olla alkuun.

Moni pitää näistä.

Vibra, kaikki ei löydä sitä heti, mutta voi olla hyvä kun pääsee sisään.

Liukuvoiteita.

Kiihotusvoiteet voivat olla kalliita.

Anaali leluja.

Säädettävät nänni ketjut.

Japanilaiset tanssihousut?

Etäkiihottimet usein vibroja.

Lantionpohjan lihasten hoitoon myös omat.

Asut. Haaroista auki olevat housut.

Muita asuja, paljastavia.

Erikoisemmat

Sähkökiihottimet.

Vierailija
53/74 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin koiralenkillä juuri eläkkeelle jääneeseen naiseeen. Kaikkea on juteltu ja eilen tuli puheeksi seksi. Sanoi tuleensa laiskaksi etsimään miestä seuraksi seksiin ja tyytyy seksileluihin toistaiseksi. Sanoi ostaneensa ensimmäisen dildonsa Anttilan postimyynnistä.

Vierailija
54/74 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen jelly jortikka on ainoa ja hyvä

Vierailija
55/74 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö nuo tuollaiset kauko-ohjattavat lelut pidä ääntä/melua? Miten sellaisia voi jossain julkisilla paikoilla pitää, täh :D auttakaa avutonta ja tietämätöntä

Meilläl on sellainen, mikä tulee magneetilla pikkareihin ja sit on kauko-ohjain/sovellus, millä kontrolloidaan leluosaa. En ikinä menis esim kauppaan "leikkimään", mut sit taas johki keikalle voisin mennä... - kyllä siitä kuuluu vähän ääntä. Me käytetään joskus kun ajellaan mökille, eli kahdestaan ollaan 🤭

Vierailija
56/74 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ohjattava on hauska.Kerran kaupas ostin röökiä enkä meinannut saada sanaa suustani.Ukko hihitteli takana

Vierailija
57/74 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia leluja laatikko täyteen, tyynyn alle saataville. Ilman on toivotonta pärjätä

Vierailija
58/74 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni ei seksi enää kiinnosta. Hän sormeilee pilluani ja panee noin kerran kuukaudessa. Olen 40-vuotias nainen ja haluasin joka päivä. Tyydytän itseäni seksivälineillä. Dildon ja muiden seksivälineiden käyttö on hankalaa, kun käteni ei ulotu kunnolla pilluuni. Mikä avuksi?

Vierailija
59/74 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestäni ei seksi enää kiinnosta. Hän sormeilee pilluani ja panee noin kerran kuukaudessa. Olen 40-vuotias nainen ja haluasin joka päivä. Tyydytän itseäni seksivälineillä. Dildon ja muiden seksivälineiden käyttö on hankalaa, kun käteni ei ulotu kunnolla pilluuni. Mikä avuksi?

itse käytän pientä pulsaattoria. ei mitään erikoista vain vakaa a mukava. sopii hieromiseen ja pitää kitkaa myös liukuvoiteen kanssa.

Vierailija
60/74 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla niin teknisiä ettei osaa käyttää

Jos osaa ladata puhelimen niin osaa ladata sen lelunkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan