Ensimmäinen seksilelu?
Olen jo 40 v. nainen ja nyt alkaa tuntua, että olisi aika hommata jokin seksilelu, koska jostain syystä puolison halut laskee samaa tahtia, kun minun halut kasvavat. Mikä olisi hyvä lelu aloittaa kokeilu? Mihin ominaisuuksiin kannattaa kiinnittää leluissa huomio? Kiitti vinkeistä jo etukäteen!
Kommentit (74)
Alkaa olla niin teknisiä ettei osaa käyttää
Toiseenkin ketjuun jo linkkasin tämän. Vanheneva malli liene, mutta laadukas Svakom, irtoaa vaikkapa tuolta Saksan Amazonista halvalla. Ei ole paha hinta noin hyvästä, on meillä ollut vaimon ykkössuosikki "ulkoiseen käyttöön." Sisällä minä tai joku hinta/laadultaan hyvä edullinen dildo, niin jopas meni rouva ihanasti huipulle asti... Ei ole siis lelu, vaan ns. kampe. Tarpeeksi hiljainen, varsinkin kun vaimolle kakkosteho on jo riittävä. Testaan aina uuden lelun niin, että heitän sängylle surisemaan ja menen oven taakse kuuntelemaan. Kädessä vibraattorin pitävät vielä pienempää ääntä kuin sängyn päällä, joten jos mitään ei kuulu ilmanvaihdon yms. kodin äänien alta, niin ei tarvitse jännittää äänen kuulumista ja pilata sillä helliä hetkiä.
https://www.amazon.de/-/en/Svakom-vibrators-seconds-orgasm-Colour-3/dp/…
Kimppatilaus kannattaa jos ulkomailta tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kimppatilaus kannattaa jos ulkomailta tilaa.
Ei kun vaan työpaikan postituslistalle tai lenkkiporukan whatsappiin kyselemään ketkä tulee mukaan!
Mulla on yksi jelly minkä sain kolme vuotta sitten lahjaksi, hyvin palvelee
Patterileluja ei parane ottaa suihkuun kun taas ladattavia voi ottaa.. ..
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Ladattavat on outoja, patterilla toimivat on kätsyjä
Miksi ne on outoja? Näin asiaa tarkemmin tuntematta ajattelisin että ne nimenomaan olisi käteviä.
Laturi seinään, ja tarttuu magneetilla.. 🙄
Vai mitä meinaat? Säätöjä?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla niin teknisiä ettei osaa käyttää
Hyviä uudistuksia mut ihan perus kuulat on kans kivat
Siveysvyö on hyvä lelu aloitella, piristää takuulla seksielämää👍
Iso imukuppi dildo. Sen saa kiinni moneen paikkaa mahdollistaen monenlaisen panon. Klitoris kiihotin tietty myös.
Pysyykö imukupit? Oon kattellu niitä mutta epäilyttää.
Juuri muistin kahdesta dildosta leikata imukupit pois, kun ei niitä meillä mihinkään tarvita. Vaimo tykkää, että minä liikutan hellästi dildoa ja olen hänen sivullaan kiinni hänessä ja kasvomme ovat lähekkäin, ja hän voi toisella kädellään vetää minua itseään vasten toisen käyttäessä vibraattoria samaan aikaan. Läheisyys kun on ainakin meillä merkittävä osa orgasmin saavuttamista. Minä pystyn samalla siinä antamaan suutelusarjoja kaulakuopasta korvan taakse, mikä on vaimolla hyvin herkkää aluetta.
Ne imukuppien reunat ovat aika pahasti edessä, kun usein ainakin aluksi tulee huulilla ja kielellä hyväiltyä vaimon ihanaa poimuvuoristoa. Sitten leviää kaikista rakkain maku ja märkyys, hänen oma makunsa, josta tietää varmasti että hänellä on hyvä olla ja matka kohti huippua on kunnolla alkanut. Aina on tietenkin myös liukuvoide käytössä, milloin mikä vaan lelu on hellimisessä mukana. Vaikka luulisi helposti että oma, ihan kunnollinen märkyys riittää, niin liukuvoiteen koostumus on erilainen ja se suojelee herkkiä limakalvoja paremmin, sekä välittää lelujen värähtelyt paremmin pintaa syvemmälle. Monta voidetta piti kyllä kokeilla, että löytyi sopiva.
Minun ensimmäinen seksileluni oli silkka kesäheinä. Alle kouluikäisenä pikkupoikana naapurihuvilan pikkutytöt, ikäiseni ja hieman vanhempi, sen opettivat. Erilaisilla heinillä kokeilimme miltä mikäkin niistä tuntui. Toki me aavistimme, että se oli tehtävä salaa. Tiesimme kuitenkin paikan, keväällä pintaan pursuneen, sileäksi kovettuneen, auringon lämmittämän savikon, jolle vuoron perään asettua ja sulkea silmänsä.
Hanki kaksi eri lelua:
1. Satisfyer Pro 2+: https://www.kaalimato.com/catalog/Satisfyer+-+Pro+2%2B+Vibration_p_4058…
2. Joku pienempi silikonidildo, jossa on imukuppi:https://www.kaalimato.com/catalog/Alive-Adam+S+_p_43070.html
Nuo nyt vain esimerkiksi. Katsele eri kauppoja, vertaile hintoja ja valitse mieleisesi. Noilla pärjää aika pitkän aikaa. Paras jos löydät dildon jossa on vielä värinä.
Vibra ja dildo on tärkeimmät ja laadukas liukuvoide. Ja sitten vaan pidät hauskaa, yksin tai yhdessä
Minun kokemuksen mukaan Satisfyer leluissa on hyvä hinta-laatusuhde. Eli varsin kohtuulliseen hintaan kivoja leluja. Satisfyer on kuuluisin imevistä klitoriskiihottimista, mutta heillä on laaja sarja kaikkea muutakin. Magneettinen lataus on kätevä. Lelut pystyy pesemään huoletta.
Oman kokemuksen mukaan monissa halvimmissa leluissa vibra on todella nopea ja terävä, laadukkaammissa matalampi taajuuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksen mukaan Satisfyer leluissa on hyvä hinta-laatusuhde. Eli varsin kohtuulliseen hintaan kivoja leluja. Satisfyer on kuuluisin imevistä klitoriskiihottimista, mutta heillä on laaja sarja kaikkea muutakin. Magneettinen lataus on kätevä. Lelut pystyy pesemään huoletta.
Oman kokemuksen mukaan monissa halvimmissa leluissa vibra on todella nopea ja terävä, laadukkaammissa matalampi taajuuksinen.
Oon ottanut kylpyynkin 🏻
Tarjontaa on kyllä riittävästi. Ei ihme että valinta on vaikea. Jelly on kiva ensidildo, kätevä käyttää ja superkiva
Ei halut aina kulje käsikädessä pitkässä parisuhteessa ainakaan.. Mut jos sen lelun haluat, niitä saa nykyään niin helposti ja alejakin on koko ajan..
Häh, eiks tää nyt oo just päinvastoin?! Ja et varmaan ottais suihkuun patterilelua...